Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina kolmekymppisenä saa jatkuvasti tylyä kohtelua muilta naisilta

Vierailija
22.11.2016 |

Kaupan kassat ovat ystävällisiä muille asiakkaille, jotka koostuvat miehistä, vanhuksista tai tavallisen näköisistä naisista. Mutta kun minä olen vuorossa, on kohtelu ihan toisenlaista. Hyvä kun saavat sanottua edes loppusummaa ostoksilleni.

Metrossa vastapäätä minua usein tuijottaa nainen hapan ilme naamallaan, sitä pistävää katsetta voisi kuvailla lauseella "jos katse voisi tappaa..."

Mitä he ajattelevat hyötyvänsä tuollaisesta? Kuvittelevatko kaunistuvansa? Minä näkisin tuollaisen käytöksen tekevän heistä kaikkea muuta kuin kauniimpia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä eatkaiseekin se hyviksen ja kauneuden yhdistelmä , teissä jotka olette vain kauniita ei tuota factiria ole. Ilkeille kauniille taas ei kettuilla niin helposti eikä tavallisen syntisillevaan kauniille JA HYVIKSILLE.

Se räjähdys tulee siitä oman saastan tajuamisesta sekunnissa! Olen nähnyt tämän. Tällainen nainen on hirveä uhka naisille sillä se viattomuus vie miehet!

No nyt ollaan aika vahvasti Disney-osastolla. Juu kyllä varmasti on naisia jotka on kateellisia kauniille naisille mutta että jotkut olis semmosia justiin Disney-prinsessoja että ne vaan sipsuttaa paikalle ja kaikki saa heti jonkun uskomattoman tunnekokemuksen kun hän on vaan niin kaunis ja hyvä :D

Minä en saa kaikkia miehiä, mutta sain sen miehen, jota olin jo pitkään katsellut sillä silmällä. Enkä minä sipsuttele paikalle korkokengissä, käytän aina lenkkareita ja talvusin tasapohjaisia eskimokenkiä. En halua herättää huomiota, mutta valitettavasti saan sitä kuitenkin. En koskaan ole myöskään ollut kiinnostunut varatuista miehistä. Toivon naisille aina hyvää ja että miehet kohtelisivat heitä kuin prinsessaa eivätkä katselisi vieraisiin pöytiin.

Piti vaan mainita, että en todellakaan ole itsekeskeinen prinsessa, joka toivoisi olevansa kaikkien miesten unelma (enkä sitä olekaan) ja kuvittelisin itseni joksikin taivaanlahjaksi.

Ap

Uskon täysin sinua ap olen nähnyt tämän raivoreaktion monesti. Pidä hyvyytesi aina olet ihana:)!

Vierailija
22/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista raivoa saat ap juuri osaksesi joka ei johdu sinusta vaan sinä niinkuin atrappina narskuille herätät sen raivon omasta puutteesta

SE EI OLE MITENKÄÄN SYYSI ETKÄ PYSTY SITÄ VÄLTTÄMÄÄN ETKÄ KONTROLLOIMAAN , joten nyt opettelet vaan ajattelemaan no höh eipä ole mun ongelma tuo reaktio.

Kilttinä kannat helpommin vastuuta tuosta toisen teaktiosta mutta jokainen on vastuussa omista tunteistaan aina. Sinun ei tarvi pyydellä anteeksi että olet nätti! Eikä hyvitellä asiaa vaan lähdet vain pois jos itsestä tuntuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja hyvyys kostetaan kyllä tämä tiedetään. Aidon hyviksen erottaa siitä että on rehti kuten ap ja sitten kulkee tehden hyvää kaikkialla vaikka mummojakin sataisi. Vaistoan ap on tätä maata ja nämähän vaistoavat sen kuka reagoi bitchisti. Oma on ongelma ja työ tehtävä jokaisen omassa päässään. Tuo kosto on syvältä. Ei apn ongelma.

Vierailija
24/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostaa parikymppisten itsetunto-ongelmalta. Miettiä, mitä muut ajattevat minusta kun olen niin kaunis ikäisekseni...

Vierailija
25/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 6 vuotta ennenkö vihdoin keksin tohon metron osalta ratkaisun. Mulla myös rumat aikuiset naiset kiusasi tuijotuksella niissä. Kerroin tän jo aiemmin täällä. Mutta siis mikään normaalireaktio ei auta tossa, vaan ainoa mikä tehoaa on se, että teeskentelet nauttivasi täysin rinnoin siitä että ilkeä rumilusnainen tuijottaa. Tee tämä omalla tavallasi ja huomaat että hän jättää sinut rauhaan heti. Hän ei halua suoda sinulle iloa. Tarvitset vain näyttelijänlahjoja.

Vierailija
26/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myönnän suhtautuvani epäluuloisesti kauniisiin vahvasti meikattuihin naisiin, koska koulussa kaikki pahimmat juoruakat ja kiusaajat olivat sellaisia. En vieläkään ole päässyt irti mielikuvasta.

Vierailija
27/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallaan samankaltaisia kokemuksia, tosin olen erittäin komea mies. Ilmeisesti meidän ristimme on sitten tämä harvinaislaatuinen kauneus/komeus, joka ärsyttää muita ihmisiä. Ei sille voi oikein mitään, mutta mitä sitten. Minä olen komea ja sinä olet kaunis ja ne muut hajoilevat siihen kateuteensa.

Vierailija
28/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuollaisen kauniin naisen, josta monet tuntemattomat naiset eivät pidä. Tuo nainen on mukava ja ei mikään lutkahtava. Ilmeisesti tuota naista pidetään jonain uhkana.

Vierailija
29/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että olet vaan liian herkkä, ujo ja sulla on liikaa aikaa miettiä muiden reaktioita.

Jos on ujo ja itsetunto matalalla, niin tulee funtsittua muiden ajatuksia, oli sitten kaunis tai ei (itse olen nuorena ollut kaunis).

Hommaa itsellesi mies, lapsia ja muita kiireitä ja säpinää niin et ehdi miettiä kassan ajatuksia. Ole ulospäinsuuntautunut ja rempseä.

Vierailija
30/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olisiko omassa asenteessasi jotain vikaa?

Sinäkö kaunis kolmekymppinen nainen? :D ohis

Prove me wrong. Empiirisen tutkimuksen mukaan uskallan sanoa kyllä ;) ainakin keskinkertaisella panostuksella. Arkena mennään vähän keskitasoisemmin.

Vierailija
31/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että olet vaan liian herkkä, ujo ja sulla on liikaa aikaa miettiä muiden reaktioita.

Jos on ujo ja itsetunto matalalla, niin tulee funtsittua muiden ajatuksia, oli sitten kaunis tai ei (itse olen nuorena ollut kaunis).

Hommaa itsellesi mies, lapsia ja muita kiireitä ja säpinää niin et ehdi miettiä kassan ajatuksia. Ole ulospäinsuuntautunut ja rempseä.

No ap kertoo olevansa tasapainoisesti suhteessaan

Vierailija
32/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne naiset välttämättä siellä sua tuijota siellä metrossa. Itsekin joskus mietin muita asioita ja zoomaan ulos päästäni, ja katse jää johonkin. Siitä katsottavasta varmaan tuntuu, että tuijotan, mutta todellisuudessa olen päänsisäisellä matkalla. Noloa sitten havahtua siihen.

Vierailija
33/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne naiset välttämättä siellä sua tuijota siellä metrossa. Itsekin joskus mietin muita asioita ja zoomaan ulos päästäni, ja katse jää johonkin. Siitä katsottavasta varmaan tuntuu, että tuijotan, mutta todellisuudessa olen päänsisäisellä matkalla. Noloa sitten havahtua siihen.

Ilkeily on eri asia. Jos sitä ei ole kokenut, niin ei tiedä. Metromatka voi kestää 10 min ja jos joku mutrunainen ei saa silmiään hetkeksi irti sinusta, niin jotain on vialla hänellä. Tuommonen ei oo kivaa.

Vierailija
34/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun itserakkaus loistaa kilometrin päähän. Itserakkaat ja itseään hyvännäköisenä pitävät kutsuvat itseään kauniiksi, oikeasti kauniit harvemmin.

Vierailija
35/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olisiko omassa asenteessasi jotain vikaa?

Sinäkö kaunis kolmekymppinen nainen? :D ohis

Prove me wrong. Empiirisen tutkimuksen mukaan uskallan sanoa kyllä ;) ainakin keskinkertaisella panostuksella. Arkena mennään vähän keskitasoisemmin.

Noniin Hel-nyc, tuo on aika läpinäkyvää tuo sun keskustelusi. ÄÄLIÖ

Vierailija
36/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun itserakkaus loistaa kilometrin päähän. Itserakkaat ja itseään hyvännäköisenä pitävät kutsuvat itseään kauniiksi, oikeasti kauniit harvemmin.

Sua taitaa vituttaa kun itse näytät tylsältä olmilta. :D eikä kukaan mies huomioi, byhyy.

Vierailija
37/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs taas nähdään miten kiusaamiseen suhtaudutaan. Onko ihme et siihen ei puututa. Ei sua kukaan..

Vierailija
38/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odotas kun olet kaunis ja nelikymppinen. Silloin sä vasta oletkin todellinen uhka, etenkin jos lapset on jo isoja ja sulla on hyvä ura. 

Vierailija
39/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cercei Lannister kirjoitti:

Luultavasti näytät vaan kusipäältä niinkuin minäkin.

Olen ikäni kärsinyt siitä, että ihmisten ensivaikutelma musta on se, että oon kauhea bitch.

Moni on tutustuttuaan sanonutkin, että hei, sähän ootkin kiva! :D Minkäs teet. Se on vaan mun perusilme, olemus, en tiedä. Tällaiset vibat musta vaan saa.

Tätäkin "lahjaa" voi oppia jalostamaan ja hyödyntämään, joten ota force käyttöösi.

Ei johdu siitä että näyttäisin kusipäältä. Olen kuulemma kiltin ja ystävällisen näköinen. Ehkä sitten olen helppo kohde kiusaajille, kun olen sekä kaunis että kiltti. Minulla ei myöskään ole kuvia itsestäni missään. Facebookissakaan en ole ollut koskaan ennen, mutta alettuani seurustella halusi poikaystäväni minut sinne. Profiili tehtiin mutta laitoin sen yksityiseksi että ainoastaan poikaystäväni pystyy sen näkemään. Edes poikaystävääni varten en itsestäni kuvia ota. Facebook-profiilissani ei siis ole kuvia minusta. Olen kaikkea muuta kuin huomionhakuinen.

Haluan olla ja olen aina ystävällinen asiakaspalvelijoille. Metrossakaan en koskaan tuijottele ihmisiä, olivatpa minkä näköisiä tahansa. Jostain syystä monet tuntuvat ajttelevan, että minua saa tuijottaa ilkeästi.

Ap

Mistä sitten tiedät että ne tuijottaa sua ilkeästi jos et tuijota niitä?

Vierailija
40/40 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, jos tilanteesi on tuollainen.

En ymmärrä, miksi joku kohtelisi kaunista naista ikävämmin kuin rumaa.

Minä olen sanonut vieraillekin naisille, että he näyttävät kauniilta. 

N51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan