Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoinaan kosi ja sanoin ei koska sormus...

872
22.11.2016 |

ei ollut mieleinen, lisäksi olimme seurustellut vasta 2 vuotta ja hän oli menossa armeijaan siis olimme 18 ja 19 vuotiaita silloin. Seurustelemme siis edelleen, kahdeksas vuosi menossa. Sovimme, että kun haluan naimisiin minä sitten kosin. Nyt olisi hyvä aika mielestäni kun suhde on vakaa, koulut hoidettu ja töissä molemmat + ei lapsia meillä. Olemme valmistuneita ja kumpikin tienaa hyvin, 3000/kk. Haluan nätin sormuksen. Uskon, että mies pitää muutaman tonnin sormus kohtuullisena. Olen kuitenkin niin itsekäs/materiaalisti/pinnallinen jossain mielin, että sormukset, jotka pidän nättinä ovat 5000-10000 luokkaa. Tiedän, että summa on aivan naurettava, mutta se on sormessani joka ikinen päivä ja minulle tärkeä. Siksi aionkin maksaa puolet sormuksesta, mitä se nyt tulee maksamaankaan. Mitä olette mieltä, jos nainen maksaa puolet sormuksesta ja että käydään yhdessä katsomassa ja valitsemassa? Onko kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

872 kirjoitti:

ei ollut mieleinen, lisäksi olimme seurustellut vasta 2 vuotta ja hän oli menossa armeijaan siis olimme 18 ja 19 vuotiaita silloin. Seurustelemme siis edelleen, kahdeksas vuosi menossa. Sovimme, että kun haluan naimisiin minä sitten kosin. Nyt olisi hyvä aika mielestäni kun suhde on vakaa, koulut hoidettu ja töissä molemmat + ei lapsia meillä. Olemme valmistuneita ja kumpikin tienaa hyvin, 3000/kk. Haluan nätin sormuksen. Uskon, että mies pitää muutaman tonnin sormus kohtuullisena. Olen kuitenkin niin itsekäs/materiaalisti/pinnallinen jossain mielin, että sormukset, jotka pidän nättinä ovat 5000-10000 luokkaa. Tiedän, että summa on aivan naurettava, mutta se on sormessani joka ikinen päivä ja minulle tärkeä. Siksi aionkin maksaa puolet sormuksesta, mitä se nyt tulee maksamaankaan. Mitä olette mieltä, jos nainen maksaa puolet sormuksesta ja että käydään yhdessä katsomassa ja valitsemassa? Onko kokemuksia?

0/5

Tässä ei ollut edes yritystä, heti alussa paljastuit provoksi. Tsemppiä uuteen yritykseen.

Vierailija
42/44 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kumpikin tienaa hyvin, 3000 €/kk", hahahahahahahah :D 500 euroa alle keskitulon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua tän viestin pointtia. Jos teillä on varaa, niin toki voit käyttää rahasi siihen mihin haluat. Jos taas haluat jotain sosiaalista tukea päätöksellesi täältä, niin arvelisin, että aika moni pitää kymppitonnin sormusta älyttömänä ja mauttomana. Tuskin täältä nousee suurta joukkoa siunaamaan päätöstäsi, vaikka miten selität taloustilannettanne ja motiivejasi. Mutta loppupeleissä rahat on teidän. Itse kuulun ylempään keskiluokkaan ja halusin hillityn sormuksen. En oikein ymmärrä, mitä lisää niihin jättisormuksiinkaan tulee enää parin tonnin jälkeen. Ilmeisesti hinta kuitenkin kaunistaa monen silmissä.

Olet oikeassa. Sosiaalista tukea tässä haen. Näyttää siltä, että ihmisten mielestä tämä on älytön vaikka varaa olisikin. Olen varmaan katsonut liikaa jenkki leffoja... Jostain syystä olen aina haveillut näyttävästä sormuksesta. En sano, että tässä mitään järkeä olisi. 50/50 sormuksesta ei taidakaan olla niin harvinaista kun muutamia täällä kommentoi eikä miehet ole vissiin moksiskaan.

Vierailija
44/44 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kumpikin tienaa hyvin, 3000 €/kk", hahahahahahahah :D 500 euroa alle keskitulon :D

Ei ehkä sinun mielestä. Minun ja mieheni mielestä tienaamme oikein hyvin (voi niitä aikoja kun olimme opiskelijoita) ottaen huomioon, että olemme vasta uramme alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä