Miksi hyvännäköiset miehet flirttailevat rumille naisille?
Säälistäkö vain vai miksi? Minulle harvoin miehet flirttailevat mutta he jotka niin tekevät ovat yleensä todella namuja.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Rumalle on helppo flirttailla, koska ruma tietenkin vastaa hyvännäköisen flirttiin. Vähintään ujostelemalla, jos ei suoraan. Ei koskaan kylmästi, kuten vaikeammin lähestyttävät kauniit naset.
Luulisi, että toisin päin. Ruma nainen alkaa epäluuloiseksi, kun hänelle flirttaillee. Ajattelee, että pilaileeko mies. Vähän niin kuin ap.
Ja kaunis nainen kun taas on tottunut huomioon, niin ottaa flirttailun arkipäiväisemmin.
Hyvännäköisillä ja hyväitsetuntoisilla ihmisillä on meitä muita useammin hyvä fiilis, he eivät pelkää ihmisiä ja he tykkäävät flirttailla kaikille. Sen flirtin tarkoituksena vain voi olla ihan vain levittää sitä hyvää fiilistä ja piristää itseä ja flirtin kohdetta, eikä oikeasti iskeä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisillä ja hyväitsetuntoisilla ihmisillä on meitä muita useammin hyvä fiilis, he eivät pelkää ihmisiä ja he tykkäävät flirttailla kaikille. Sen flirtin tarkoituksena vain voi olla ihan vain levittää sitä hyvää fiilistä ja piristää itseä ja flirtin kohdetta, eikä oikeasti iskeä tätä.
Monesti toinen kuitenkin ottaa flirtin iskemisenä. Tai ei tarvitse olla edes flirttiä, jokin yksi katse tai ystävällinen hymy voi riittää. Siinä sitten ollaankin. Tästä syystä en flirttaile tasan kenellekään, josta oikeasti en ole kiinnostunut. Enkä lähde mukaan sellaisten flirttailuun, joista en ole kiinnostunut.
Yksi tällainen sporttinen ja komea mies kertoi, että flirttailee vähemmän kauniita, kun haluaa saada nopeasti helppoa seksiä. Vähän puhuu kauniita ja homma on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti toinen kuitenkin ottaa flirtin iskemisenä. Tai ei tarvitse olla edes flirttiä, jokin yksi katse tai ystävällinen hymy voi riittää. Siinä sitten ollaankin. Tästä syystä en flirttaile tasan kenellekään, josta oikeasti en ole kiinnostunut. Enkä lähde mukaan sellaisten flirttailuun, joista en ole kiinnostunut.
Tästäpä voitaisiinkin aloittaa sitten keskustelu siitä, minkä kukakin kokee flirttailuna. Sinulle ei ilmeisesti kannata vahingossakaan hymyillä, katsoa silmiin tai olla muuten ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäpä voitaisiinkin aloittaa sitten keskustelu siitä, minkä kukakin kokee flirttailuna. Sinulle ei ilmeisesti kannata vahingossakaan hymyillä, katsoa silmiin tai olla muuten ystävällinen.
Tietysti voi hymyillä, katsoa silmiin ja olla ystävällinen. Mutta jos jatkuvasti haetaan sellaista kontaktia, otan sen flirttailuna enkä lähde mukaan jos en ole kiinnostunut. Jos lähtisin, tällöin flirttailun aloittanut kuitenkin luulisi minun olevan ja yrittäisi jossain kohtaa tehdä lähempää tuttavuutta. Ja sitä en haluaisi.
Jos joskus oon erehtynyt ajattelemaan jotakuta rumaksi, oon itse ainut sellainen.
Kasvakaa:)
Mies27
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Niiden "rumien" mielestä ne namut miehet voi olla rumia ja sä olet seko kun niistä pidät.
Juuri kovimpia arvostelijoita ovat juuri nämä lihavat ja rumat naiset.
Itsetunto huono ja defenssit päällä.
Olen monesti kuullut flirttailevani kaikille miehille, vaikka olen vain iloinen, puhelias ja eläväinen itseni. Olen reilusti ylipainoinen, en pidä itseäni varsinaisesti rumana, mutta toki paino vaikuttaa monen silmissä kauneuteen. Itsetunto ja - varmuus on kohdallaan, en pidä itseäni huonona ihmisenä ylipainosta huolimatta.
Voisin kuvitella kyse olevan monen miehen kohdalla samasta asiasta. Ovat itsevarmoja, kohteliaita, iloisia ja avoimia ihmisiä. Näkevät ympärillään naisia, eivät laihoja tai lihavia, kauniita tai rumia.
Osalla voi tietenkin olla jotain takia-ajatuksia, mutta jotenkin uskoisin niiden näkyvän aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tällainen sporttinen ja komea mies kertoi, että flirttailee vähemmän kauniita, kun haluaa saada nopeasti helppoa seksiä. Vähän puhuu kauniita ja homma on siinä.
Tuo on iskemistä, ei firttailua.
Jahas, tällainen naisuliketju tänään
Miksi eivät flirttailisi? Itsekin flirttailen mm. vanhoille papoille. Eihän flirttailun ole tarkoituskaan tehdä muuta kuin hetkeksi hyvä fiilis molemmille. Ei se ole iskemistä.