Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvännäköiset miehet flirttailevat rumille naisille?

Vierailija
22.11.2016 |

Säälistäkö vain vai miksi? Minulle harvoin miehet flirttailevat mutta he jotka niin tekevät ovat yleensä todella namuja.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näin se menee kirjoitti:

Joskus ystävällinen ja kohtelias käytös tulkintaan flirtiksi vaikka se ei sitä olisikaan.

Sanotko saman myös "hyvännäköisille" naisille jos he kertovat miesten flirttailevan heille?

Vierailija
22/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mitä tämä flirtti tässä nyt tarkoittaakin.

Yksi totuus on, että kun jännä eikun komea herrasmies yrittää 100 naista niin riittää, että edes 10% antaa niin paineet ei kasva liian suuriksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan varman päälle!

Vierailija
24/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne on sellaisia hyväntekijöitä.

Vierailija
25/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletuksena pitäisi olla että "rumalle" naiselle flirttailevat "rumat" miehet?

Vierailija
26/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, eivätkä minulle flirttaile minkään näköiset miehet. On selvää, että miehet pitävät minua vastenmielisenä.

Luulen, että sellaisille "rumille" naisille flirttaillaan (vaikka edes säälistä/kohteliaisuudesta), jotka ovat ns. rumuudestaan huolimatta naisellisen näköisiä. Itse en ole yhtään naisellisen näköinen, joten miehet eivät näe minua naisena. Ehkä he tuntisivat itsensä homoksi, mutta toisaalta homotkaan eivät flirttaile minulle, koska en ole kuitenkaan oikeasti mies.

En ole itse koskaan nähnyt, että rumalle naiselle oltaisiin flirttailtu, mutta toisaalta minun kauneus-/rumuuskäsitykseni varmaankin poikkeaa yleisestä, sillä kun tiedän mikä itseäni puuttuu (ulkonäön naisellisuus), näen naiselta näyttävissä naisissa aina jotain kaunista, myös niissä joiden naama näyttää oudolta esim. sairauden tai onnettomuuden takia. En tunne sellaisia naisia oikeassa elämässä, mutta kuvien perusteella näen heissäkin jotain sellaista kauneutta, jota itsessäni en näe, ja heille varmaankin flirttaillaan edes joskus, koska he näyttävän naisilta.

Vierailija
27/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Danim sanoin: flirttaile aina joukon rumimmalle muijalle niin joukon kaunotar flippaa ja alkaa flirttailla sun kanssa ihan hulluna. Saat sitten sen kaunottaren helposti.

Vierailija
28/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bile-Danim sanoin: flirttaile aina joukon rumimmalle muijalle niin joukon kaunotar flippaa ja alkaa flirttailla sun kanssa ihan hulluna. Saat sitten sen kaunottaren helposti.

Tässä oli kyse hyvännäköisistä miehistä.

Vierailija
29/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ihan varma että tuo flirtti tapahtuu nimenomaan täysin miehen aloitteesta? Vai annatko ensin niin läpinäkyvät vinkit että mies lähtee mukaan?

Vierailija
30/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää, tiedä vaikka kuin pitkälle se kantaisi.

Voisi vaikka puoli vahingossa Kohdata sen puuttuvan palasen eli sielunkumppanin kun sitä vähiten odottaa.

Joskus kohtalo voi puuttua peliin.

Vierailija
31/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koita , ei voita .

Voi saada ehkä ainakin uuden ystävän ( ehkä )

Vierailija
32/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumia naisia, on vain mielikuvituksettomia miehiä. Jokainen ihminen on mahdollisuus. Mielikuvituksettomia miehet jättävät tuon mahdollisuuden käyttämättä.

Vierailija
33/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kaunistaa monia kummasti

Vierailija
34/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä vaikuttaa näin.

Vierailija
35/52 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan...:)

Vierailija
36/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa.

Vierailija
37/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tajuaa ulkonäköeron, ei odota mitään hyvännäköiseltä mieheltä. Ehkä on hauska katsoa kun nainen hämmentyy tai jotain.

Vierailija
38/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ehkä kyllästyneet siihen, että kaunis nainen ei koskaan vastaa flirttiin vaan kohtelee kaikkia lähestyjiä kylmästi. On mukava saada vastakaikua;)

Vierailija
39/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoituskappaleita.

Sitäpaitsi kannattaa olla ystävällinen sioillekin, niiden hyvännäköiset kaverit voi seurata tilannetta.

Vierailija
40/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, kauniit naiset on ylimielisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän