Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvännäköiset miehet flirttailevat rumille naisille?

Vierailija
22.11.2016 |

Säälistäkö vain vai miksi? Minulle harvoin miehet flirttailevat mutta he jotka niin tekevät ovat yleensä todella namuja.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska se on kivaa.

Vierailija
2/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä teoria. Olen ruma muttei minulle flirttailla. Tai sitten olen sekä ruma että tyhmä enkä tajua heidän flirttailevan. Tai sitten olen tietämättäni kaunis, mikä ei ole kovin vahva teoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköistä miestä ei kiinnosta naisen ulkonäkö. Se ei ole heille mikään itsetuntokysymys millainen leidi kulkee rinnalla.

Vierailija
4/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on kivaa ja kauneus on katsojan silmissä. Ja eroottinen lataus ei vaadi täyden kympin ulkonäköä. Sitä paitsi seksin saanti on numeropeliä. Komeissakin miehissä on enemmän ja vähemmän aktiivisia yksilöitä.

Vierailija
5/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä millä tavalla nainen on ruma tai "ruma". Minä olen naiseksi aika suuri, 178cm/75kg. Monetkaan miehet eivät minusta kiinnostu mutta ne harvat jotka kiinnostuvat ovat sattuneesta syystä yleensä pitkiä ja vahvaharteisia joista moni muukin nainen olisi kiinnostunut.

Vierailija
6/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälistäkö vain vai miksi? Minulle harvoin miehet flirttailevat mutta he jotka niin tekevät ovat yleensä todella namuja.

Katsos kun kaikki eivät katsele maailmaa ja ihmisiä sinun silmilläsi. Joku  jota sinä pidät rumana voi olla jonkun miehen mielestä hyvinkin viehkeä tapaus ja sinua joku pitää rumana.

Ei se ole niin yksiselitteistä. Ja säälistä ei kukaan flirttaile... ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
7/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalle on helppo flirttailla, koska ruma tietenkin vastaa hyvännäköisen flirttiin. Vähintään ujostelemalla, jos ei suoraan. Ei koskaan kylmästi, kuten vaikeammin lähestyttävät kauniit naset.

Vierailija
8/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet tietävät saavansa siitä eniten hyötyä kun flirttailevat naisille. On se sitten ystävyyttä, rakkautta, seksiä, rahaa, menestystä töissä tai mitä vaan mitä mies on vailla niin ulkonäköä voi aina käyttää hyväksi.

Vierailija
9/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Niiden "rumien" mielestä ne namut miehet voi olla rumia ja sä olet seko kun niistä pidät.

Vierailija
10/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä vaan ihastuksissasi tulkitset heidän ystävällisyytensä flirtiksi. Toiveajattelua siis.

Hyvännäköisillä on yleensä hyvä itsetunto ja ovat siksi hyväkäytöksisiä myös, ja se kohteliaisuus voi näyttää flirtiltä vaikkei sitä olisikaan.

Vierailija
11/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He varmaankin tykkäävät sinusta, villi arvio:) Ja uskallan väittää sinua näkemättä, että olet kaunis. Naisilla on hyvin usein liian negatiivinen kuva itsestään. Toistan: Sinä olet kaunis.

Vierailija
12/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet, jotka eivät enää pentuiässä näkevät naisessa muutakin kuin ulkonäön. Ovat varmoja omasta ulkonäöstään eikä tarvitse buustausta kauniilta naiselta. Monesti myös elämässään erehtyneet ja saaneet tarpeeksi kauniista naisista, joilla ei ole ollut juurikaan muuta annettavaa miehelle ja nyt etsivät kumppania ensisijaisesti muilla avuilla varustettuna kuin ulkonäkö. Normaali ulkonäkö riittää.

Vierailija
13/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan mamuja.

Tämä tarina on tosi omalla kohdallani. Olen todella passiiviinen aloitteentekijä, jätän sen homman miehille. Usein käy esim.baarissa niin, ettei kukaan suomalainen tule ikinä juttelemaan, mutta sen sijaan ulkomaalaiset miehet kyllä tulevat ja osoittavat huomiota ja liehittelevät rohkeasti. Ottakaas kainot suomipojat mallia! Tosin ymmärrän, jos ette niin tee, koska monet suominaiset osaavat olla kyllä todella tylyjä ja kylmiä heitä lähestyville miehille. Miehet, koittakaa kestää!

Vierailija
14/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla kuitenkin jotenkin kiinnostava, lämmin , ystävällinen ja helposti lähestyttävä johon he haluavat tutustua paremmin.

Uskon myös että ihan tavallisen näköinen ja kokoinen nainen saattaa kuvitella olevansa huonompi ja rumempi kuin mitä oikeasti on.

Kauneus on aina katsojan silmässä, ihmiset näkevät esim kauneudenkin hyvin eri tavoin ja arvostavat hyvin erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia.

Lähes kaikki ihmiset ovat jollain omalla tavallaan kauniita tosin ei välttämättä ulkoisesti kovin paljon.

Kiva luonne, huumorintaju, hyvät elämänarvot, lämmin sydän ja vain yhden miehen nainen on todella haluttu, eikä niitä liian paljon olekaan.

Onnekas on se mies jolla sellainen helmi on , toivottavasti osaa arvostaa sitä.

Kaunis ulkokuori ei kerro vielä mitään , vaikka se liian usein vaikuttaa ihmisten valintoihin.

Vierailija
15/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni joskus on ollut sellainen tutkimuskin että ylipainoisista naisista pitävät enemmän timmikroppaiset miehet.

Vierailija
16/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat olleet ihania ja mukavia tuollaiselle miehelle niin hän tahtoo olla ihana ja mukava kaikille naisille.

Vierailija
17/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Handsome kirjoitti:

Saatat olla kuitenkin jotenkin kiinnostava, lämmin , ystävällinen ja helposti lähestyttävä johon he haluavat tutustua paremmin.

Uskon myös että ihan tavallisen näköinen ja kokoinen nainen saattaa kuvitella olevansa huonompi ja rumempi kuin mitä oikeasti on.

Kauneus on aina katsojan silmässä, ihmiset näkevät esim kauneudenkin hyvin eri tavoin ja arvostavat hyvin erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia.

Lähes kaikki ihmiset ovat jollain omalla tavallaan kauniita tosin ei välttämättä ulkoisesti kovin paljon.

Kiva luonne, huumorintaju, hyvät elämänarvot, lämmin sydän ja vain yhden miehen nainen on todella haluttu, eikä niitä liian paljon olekaan.

Kaunis ulkokuori ei kerro vielä mitään , vaikka se liian usein vaikuttaa ihmisten valintoihin.

Minä olen sellainen, mutta piileskelen miehiltä.;)

Vierailija
18/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ystävällinen ja kohtelias käytös tulkintaan flirtiksi vaikka se ei sitä olisikaan.

Vierailija
19/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli , et tiedä mitä ilman jäät mutta jos se on tahtosi niin olkoon sitten niin.

Vierailija
20/52 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli , et tiedä mitä ilman jäät mutta jos se on tahtosi niin olkoon sitten niin.

Nuolen ensin haavani piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi