Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OC:n täydelliset naiset kausi 11

Vierailija
22.11.2016 |

Draamaa näyttää olevan taas tulossa:'D ihan paras sarja!

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamra on aina ollut tommonen riidanhaastaja - tosin viime kausilla rauhoittunut.  Se on aina silmät pyöreänä kuuntelemassa muiden riitelyä eikä häpeä myöskään aloittaa niitä konflikteja tolleen "ovelasti". Myös jos tulee mehukkaita juoruja, niin Tamran ilme on niin häpeilettömän innostunut. :D

Vierailija
82/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää katottavaa tuo Kellyn avioliitto

On, mutta se Kellykin hoitaa kyllä homman huonosti. Kynttiläkaupan bileissä kulki kaikille haukkumassa miestään, miten se on juoppo. Olisi puhunut miehensä kanssa sivummalla, ei tollainen käytös parisuhdetta lujita ainakaan. Inhoan sitä akkaa.

Jep sitä tarkoitin, kaikin puolin ikävää katottavaa. Eivät ilmeisesti vielä oo eronneet mutta ero varmasti edessä jossain vaiheessa. Karsea tyyppi toi Kelly, mutta kuvottava äijä! Uhkaili Kellyn takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamrasta tullut nykyisein ihan hirveä juoruämmä. Hän kertoo aina kaikki mitä joku on jostakin toisesta sanonut ja kun tulee iso riita niin hän vain hymähtää, että pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.

Shannon on ihan paskin kaikista. Mitä h*lvettiä se hänelle kuuluu jos Vicky vaikka olisikin tiennyt Brooksin valehtelevan?

Luulen kuitenkin, että Vicky ei tahallaan valehdellut, ehkä vähän liioitteli ja kaunisteli asioita, mutta mitä sitten. Nyt Shannonilla on aina tuo sama "syövästä valehtelu" -kortti käytettävänä, eli keskittyisi omiin asioihinsa. Kauhea hihhuli muutenkin energiavirtoineen ja feng-shuineen...

No jaa, jos minun hyvä ystäväni minua tuolla tavalla uunottaisi myötätunnon toivossa, niin  olisihan se ihan törkeää.

Vierailija
84/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Vicky tietää Shannonista? Uhkasi paljastavansa salaisuudet ja sitten onkin Shannon niin teennäisenä pitämässä hauskaa Vickyn seurassa. Paljastuukohan?

Vicky taitaa tietää kaikki likaiset yksityiskohdat Shannonin avioliitosta. Johan hän juorusi muille, että Shannonin anoppi oli järjestänyt perhepäivällisiä Davidille ja tämän syrjähypylle ym. Shannon ilmeisesti siinä aviokriisissään uskoutui täysin Vickylle ja katuu nyt avautumistaan.

Vierailija
85/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailij Buua kirjoitti:

Mitähän Vicky tietää Shannonista? Uhkasi paljastavansa salaisuudet ja sitten onkin Shannon niin teennäisenä pitämässä hauskaa Vickyn seurassa. Paljastuukohan?

Vicky taitaa tietää kaikki likaiset yksityiskohdat Shannonin avioliitosta. Johan hän juorusi muille, että Shannonin anoppi oli järjestänyt perhepäivällisiä Davidille ja tämän syrjähypylle ym. Shannon ilmeisesti siinä aviokriisissään uskoutui täysin Vickylle ja katuu nyt avautumistaan.

On Vicky kyllä törkeä jos menee paljastamaan sellaista. Sanoo että hänen suhteisiinsa ei saa puuttua koska hänkään ei tee niin muille!!

Vierailija
86/108 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravo on kyllä siitä hauska, että jos tuotantotiimi saa jonkun rouvan kiinni hurskastelusta, heti editoidaan sellasia klippejä menneisyydestä mukaan, joista näkee että rouva puhuu soopaa.

Kuten esim. kun Vicky kertoi ettei sekaannu kenenkään suhteeseen :D

Vierailija
87/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamra on aina ollut tommonen riidanhaastaja - tosin viime kausilla rauhoittunut.  Se on aina silmät pyöreänä kuuntelemassa muiden riitelyä eikä häpeä myöskään aloittaa niitä konflikteja tolleen "ovelasti". Myös jos tulee mehukkaita juoruja, niin Tamran ilme on niin häpeilettömän innostunut. :D

Tamra on ehdottomasti pahin riidanhaastaja. Kuka se taas eilenkin aloitti koko paskan Irlannissa?

Kellyllä on oikea ongelma tuon vihanhallinnan kanssa, mutta Tamra on tietoisesti täys narttu!

Nyt vaan sattui niin hassusti, että itse aloitti ja lopulta oli se jota sattui pahiten.

Vierailija
88/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vicky on paljastanut salaisuuden Kellylle.

Vierailija
89/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee siis mahdollisesti Vickyt, eli antaa Kellyn paljastaa. Shannonin mies on tuomittu Shannonin pahoinpitelystä 2003*. Niissä 70-lukubileissä Vicky yritti tosiaan varmaan provosoida Davidin käymään fyysisesti kiinni, kuten David Shannonille myöhemmin kertoi.

*lähde: googleosumat amerikkalaisilta juorusivustoilta, että siltä pohjalta.

Vierailija
90/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly on rajatilapersoona, jolle ei sovi viina. Heti kun se tulee vähänkin humalaan, sillä alkaa silmät muljahtelee ja suusta tulee sammakoita.

Tamra puolustautuu hyökkäämällä, ja se menee aina överiksi. Silläkin on aika lailla vihanhallintaongelmia. Plus että on näännyttäny itseänsä tiukalla dieetillä. Ei kannattais vetää shotteja kisadieetin aikana. 

Irlanti näyttää kauniilta, ihana maa. 

Vierailija
91/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee siis mahdollisesti Vickyt, eli antaa Kellyn paljastaa. Shannonin mies on tuomittu Shannonin pahoinpitelystä 2003*. Niissä 70-lukubileissä Vicky yritti tosiaan varmaan provosoida Davidin käymään fyysisesti kiinni, kuten David Shannonille myöhemmin kertoi.

*lähde: googleosumat amerikkalaisilta juorusivustoilta, että siltä pohjalta.

David on estynyt, jäykkä ja aggressiivinen. Sanoo ns. oikeita asioita läheisilleen, mutta kehonkieli paljastaa, ettei oikeastaan tarkoita niitä. Ei mikään ihme kun näki minkälainen äiti sillä on. 

Vierailija
92/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hauska kun jotkut riitelee ja kukin vuorollaan jättäytyy riidasta ulkopuolelle ja sitten kommentoivat: " ainakaan ei ollut kyse minusta!" Näin Vicky Irlannin riidassa. Näyttävät iloitsevan siitä, että toiset riitelee.

Vierailija
93/108 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää katottavaa tuo Kellyn avioliitto

On, mutta se Kellykin hoitaa kyllä homman huonosti. Kynttiläkaupan bileissä kulki kaikille haukkumassa miestään, miten se on juoppo. Olisi puhunut miehensä kanssa sivummalla, ei tollainen käytös parisuhdetta lujita ainakaan. Inhoan sitä akkaa.

Jep sitä tarkoitin, kaikin puolin ikävää katottavaa. Eivät ilmeisesti vielä oo eronneet mutta ero varmasti edessä jossain vaiheessa. Karsea tyyppi toi Kelly, mutta kuvottava äijä! Uhkaili Kellyn takaisin

Älyttömän tekopyhää Kellyn haukkua miestään juopoksi, sentään mies ei huuda kirosanoja ja loukkauksia kännissä, niin kuin rouva itse tekee.

Nauroin kun katsoin Kellyn itkevän että muut ovat mean girls, vaikka itse sanoi ilkeimmän asian ja aiheutti ulkopuolelle jäämisensä.

Vierailija
94/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamrasta tullut nykyisein ihan hirveä juoruämmä. Hän kertoo aina kaikki mitä joku on jostakin toisesta sanonut ja kun tulee iso riita niin hän vain hymähtää, että pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.

Shannon on ihan paskin kaikista. Mitä h*lvettiä se hänelle kuuluu jos Vicky vaikka olisikin tiennyt Brooksin valehtelevan?

Luulen kuitenkin, että Vicky ei tahallaan valehdellut, ehkä vähän liioitteli ja kaunisteli asioita, mutta mitä sitten. Nyt Shannonilla on aina tuo sama "syövästä valehtelu" -kortti käytettävänä, eli keskittyisi omiin asioihinsa. Kauhea hihhuli muutenkin energiavirtoineen ja feng-shuineen...

No jaa, jos minun hyvä ystäväni minua tuolla tavalla uunottaisi myötätunnon toivossa, niin  olisihan se ihan törkeää.

Tuossa tapauksessa Shannon olisi voinut lopettaa ystävyyden, eikä jäädä rypemään siihen ja nostaa  asian esille joka v*tun riidassa. En yleensäkään ymmärrä sitä, että tekevät toisille tosi paskoja juttuja ja väkisin pitää pysyä "ystävinä".

Vierailija
95/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näytettiin se, että Tamra on se kaikkein paskin! Lähetteli Kellylle kuvia ja viestejä, että täällä me Vickyn kanssa juhlitaan ja hän kertoo Tamralle kaikki salaisuudet mitä Kelly on hänestä puhunut.

En ymmärrä, että miksi kaikki nuoleskelevat Tamraa vaikka jokainen näkee, että hän aloittaa kaikki riidat. Hirveintä oli katsoa eilen kun Shannon ja Tamra tilasivat Kellylle väkisin drinkkejä vaikka hän sanoi monta kertaa, ettei halua. Ovat ihan järkyttävät sadistisia!

Vierailija
96/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Heather on rasittava. Olen tavallaan samaa mieltä, että hän on sinänsä fiksu ja empaattinen, mutta silti noin niinkuin persoonana hän on varmasti hyvin hyvin raskas. Ihminen joka ei näe vikaa itsessä, syyttelee muita, kääntelee asiat oman edun mukaisekseen (ei valehtelemalla vaan korostamalla jotain puolia, eli fiksusti), on loppujen lopuksi aikamoinen marttyyri (asunnon rakentamis valitukset, miehelle valittaminen työstä ja lasten kasvusta, muiden asioihin puuttuminen).

Minusta oli todella ankeaa kun alkukaudesta heillä oli ollut jotkut illanistujaiset, joissa terry eli miehensä oli ollut mukana. Seuraavana päivänä kuvattiin kun mies tulee kotiin töistä ja sanoo että olivat puoleenyöhön asti juhlissa ja heräsi aamuneljältä töihin tms. Halusi mennä lepäämään ja heather suht spontaanisti vastasi jotain ei älä viitsi.

Jotenkin heather miellyttää, koska ei vaikuta ihan yhtä "100% american" tyypiltä kuin kaikki muut oc:n täydellisissä naisissa. mutta veikkaan että esim nyc:n täydellisissä naisissa heather ei olisi lainkaan joukon fiksuimman oloinen, vaikka ei toki sekoile kuten muut, mutta kuitenkin jotenkin hän on tosi yksipuolinen tuossa marttyyri-snobi touhussaan.

Ja aiheeseen sinänsä liittymättä, minusta näissä ohjelmissa on keskimäärin kaikki ei-amerikkalaiset tai puoli-amerikkalaiset erottuneet edukseen. Toki esim yolandan sairaus touhu on aika överiä, mutta noin niinkuin keskimäärin. Edukseen sillä lailla, että tuntuvat ymmärtävät maailman menosta muutakin kuin amerikan, ja sillä tavalla ymmärtävän paremmin muita ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita.

Vierailija
97/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Heatherissa se, että se on tietävinään kaikista lääketieteellisistä jutuista enemmän kuin tavikset kun mies on lääkäri.

Ja ne muut naiset kuuntelee sitä aina näissä jutuissa kuin suurtakin asiantuntijaa.

Mua kyllä ärsyttää Heatherissa moni muukin asia.

Mä olen niin fani tähän ohjelmaan että tallennan ja viikonloppuisin nautiskelen sitten 4 jaksoa putkeen.

Ja toki myös NYC, BH ym vastaavat :D.

Vierailija
98/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kans kaikki naisoset :D Dallas oli vähän pettymys. Ja se on jännä ilmiö että kaudesta toiseen mun inhokit/suosikit muuttuu paitsi Vickyä olen pitänyt pahimpana tekopyhäilijänä ever!!! Ja on sitä näköjään edelleen. Uskoo niin jeesukseen sun muihin partamiehiin mutta näyttelee paljaita tissejään kesken päivällisen!!?? Ja se paskan suoltaminen suusta on aivan uskomantota, ei enää tiedä kenelle on valehdellut ja mitä.

Tamra on kiero ja kierommaksi näyttää menevän :( harmi, koska on muuten jotenkin helppo ja mukava. Ja älyttömän kaunis.

Shannon on superhauska ja rennompi kuin viime kausilla. Toivottavasti nuo vihkivalojen uusimiset, muutot ym on oikeata elämää eikä kameroille näyttämistä.

Heather on niiiiin moraalipoliisi kuin olla ja voi :D :D mutta kun ei ota vakavasti niin hauskahan sitäkin on seurata.

Meaghan. No joo tylsä ja jotenkin nyt ihan kuutamolla koko ajan. Jimmy on homo tai joku piilosekstailija vaippa-ihmisten kanssa. Outo on.

Kelly=bitch. Ja ne sen nolot lollot :D :D

Vierailija
99/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa Shannon olisi voinut lopettaa ystävyyden, eikä jäädä rypemään siihen ja nostaa  asian esille joka v*tun riidassa. En yleensäkään ymmärrä sitä, että tekevät toisille tosi paskoja juttuja ja väkisin pitää pysyä "ystävinä".

Niin, hän lopettikin ystävyyden, mutta koska haluaa jatkaa ohjelmassa mukana, on hengattava samassa porukassa. Nythän tilanne taitaa olla se, että se on puolestaan Vicky, joka vihoittelee ja rypee takaisin, koska David sanoi hänelle niin pahasti.

Vierailija
100/108 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää Heatherissa se, että se on tietävinään kaikista lääketieteellisistä jutuista enemmän kuin tavikset kun mies on lääkäri.

Ja ne muut naiset kuuntelee sitä aina näissä jutuissa kuin suurtakin asiantuntijaa.

Mua kyllä ärsyttää Heatherissa moni muukin asia.

Mä olen niin fani tähän ohjelmaan että tallennan ja viikonloppuisin nautiskelen sitten 4 jaksoa putkeen.

Ja toki myös NYC, BH ym vastaavat :D.

Täällä toinen fani, jolta yksikään jakso ei pääse livahtamaan näkemättä. Joskus katson viikonloppuisin tulevat uusinnatkin, vaikka olisin jaksot jo viikolla nähnyt. Ja tallennus tietysti käytössä, jos ei jaksa viikolla valvoa tai muita esteitä. En kuitenkaan malta kokonaan odottaa viikonloppuun asti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi