Antaisitko 11-vuotiaasi katsoa Sinkkuelämää? Kaverilla
yökylässä oli katsonut ja suuttui verisesti kun en anna kotona katsoa. Mutta hämmästyin kyllä, kun huomasin että sarjassa tosiaan virallinen ikäraja on vaan 7..
Kommentit (12)
En antaisi, on siellä muutamia sen verran hurjia Samantha-kohtauksia.
Itse aloitin kyseisen sarjan katselun juuri tuossa iässä, eikä siitä mitään haittaa ole ollut
Kyllä mäkin antaisin. Onhan siellä vähän rajuja Samantha-juttuja välillä, mutta tuskinpa niistäkään traumoja jää.
Jos virallinen ikäraja on 7 niin ei siitä ole mitään haittaa lapselle. Kyllä ne aika tarkkaan katsoo nuo materiaalit ennen kuin lätkäisee ikärajan
Itse olin 13 kun sarja alkoi (varmaan 14 kun tuli Suomen telkkarista?) ja se ei ainakaan ollut liian alhainen ikä. Vieläkin tunnen myötähäpeeä niistä tietyistä seksikohtauksista, koska ne tuntuvat aivan väkisintehdyiltä.
Meidän tyttö aloitti katsomaan sitä 10v iässä enkä itse nähnyt mitään ongelmaa. Ikärajahan on 7
Antaisin, ihan helvetin kesyhän tuo sarja on.
saisi katsoa, jos ei ole hurjimpia kohtauksia just.. mutta mistä senkin osaa ennusta.. no se on vähän siinä rajoilla..
Antaisin, jos lapsi olisi siitä itse kiinnostunut, mutta sanoisin, että se on enemmän aikuisten sarja, joka kärjistää stereotypioita. Tuon ikäisillä on joillain jo murrosikä täyttä päätä käynnissä ja ymmärrän, että "aikuisten elämän" tirkistely kiehtoo.
Onko noin alhainen? Ei se ole lastenohjelma! Eikä esiteinienkään.