Todella mukavaa, just kun luulin että pääsen yhdestä ahdistavasta ihmisestä eroon niin tottakai asiat menee niin että pakko kestää sitä vielä vuosia
Tutustuin vähän yli puolivuotta sitten narsistiseen mieheen jonka narsismin näin nopeasti ja lähdin pakoon,tämä mies sitten tuli kahteen eri harrastukseeni mukaan (kuntosalin tanssitunnille ja samaan valokuvausryhmään) kun olin lopettanut yhteydenpidon. Jouduin lopettamaan kokonaan kummatkin rakkaat harrastukset hänen takiaan sillä hän lähes agressiivisesti tuli ottamaan kontaktia eikä antanut minun olla siellä kenekään muunkanssa kun itsensä. Muille hän verhosi sen näyttämään vain siltä että on toivottoman rakastunut minuun ja minä vaan tyhmä ämmä kun haluan hänenkaltaisestaan runopojasta eroon. Nyt kun olen ollut hänestä erossa kuukauden niin saan sitten kuulla että äitini on muuttanut samaan kerrostalon rappuun missä tämä mies asuu, pelkään suorastaan mennä äitini luokse käymään tämän miehen takia. En tajua miten voi käydä näin huono tuuri että kaikista Helsingin keskustan asunnoista on sitten valinnut saman missä tuo sekopää asuu. Pelkään kertoa myös äidille miehestä sillä tiedän että jos äitini hänelle menee puhumaan niin helposti saa äidinkin pauloihinsa sillä hän on erittäin helposti tuollaisten ihmisten vietävissä ja jos menen kylään niin mies saa tietää että olen äitini tytär jollei tiedä jo...
Hirveää. Sun pitää mennä äitisi luo jossain valepuvussa. Peruukki?
Kerro toki äidillesi asiasta!