Menisitkö lääkelaskutenttiin, jos....
Opiskelen sairaanhoitajaksi ja lääkelaskutentti on huomenna. Yö pitäisi lukea ja olen jo valmiiksi ihan uupunut vai uusisitko tentin? Päivälukeminen ei onnistu eräästä syystä...
Kommentit (5)
Jos sulla on perusasiat matematiikassa kunnossa niin ei pitäisi tentin olla hankala. Jos verrannot, prosenttilaskut ym. hallussa ennestaan niin helpostihan tentti läpi menee. Eri asia, jos jotain huolimattomuusvirheitä sitten tulee.
Sähän olet harjoitellut niitä juttuja vaikka kuinka siellä tunneilla. Paljonko saat lisäarvoa lisälukemisesta, kun eihän noita edes lukemalla opi vaan laskemalla. Mitä menetät jos käyt koittamassa? Nuku yö hyvin ja mene tenttiin levänneenä. Ajatus toimii toisin kuin jos olet yön lukenut, kun ei siitä tässä tapauksessa ole edes hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet harjoitellut niitä juttuja vaikka kuinka siellä tunneilla. Paljonko saat lisäarvoa lisälukemisesta, kun eihän noita edes lukemalla opi vaan laskemalla. Mitä menetät jos käyt koittamassa? Nuku yö hyvin ja mene tenttiin levänneenä. Ajatus toimii toisin kuin jos olet yön lukenut, kun ei siitä tässä tapauksessa ole edes hyötyä.
Olen ollut poissa melkein kaikilta tunneilta, olin vain kahdella tunnilla enkä silloinkaan tajunnut mitään. En pääse tenttiä läpi, en osaa laskea.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois realistiset mahikset päästä rimaa hipoen edes läpi niin joo
Ei mitään mahista päästä läpi
Jos ois realistiset mahikset päästä rimaa hipoen edes läpi niin joo