Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen apua !!! Liittyy ahmimiseen

Ahmija
21.11.2016 |

Toissapäivänä söin kaksi pakettia maustamattomia riisikakkuja ja yhteensä neljä tomaattia.

Tänään sitten söin sellaisen itse tekemän kanasalaatin joka koostui 300g marinoituja kanasuikaleita, puolikas kurkku, 200g halvinta fetajuustoa sekä 4 luumutomaattia.

Ja molemmissa tapauksissa söin siis kaiken kerralla .
Suunnilleen kuinka paljon on mahdollista että paino nousee näiden takia? En siis syönyt kyseisinä päivinä muuta.

Kiitoksia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpainosi?

Vierailija
2/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Lähtöpainosi?

Ennen tätä episodia 57.2. Tänään 60.3.

Että en ymmärrä nyt sitten onko oikeasti melkein 3 kiloa tullut noiden seurauksena.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkuilla ja tomaateilla et pysty lihomaan vaikka söisit niitä kuinka paljon. Muut kalorisisällöt löydät finelistä tai esimerkiksi fatsecretistä. Jos et muuta noina päivinä syönyt niin söit vähemmän kuin kulutit. Mutta provohan tämä ilmeisesti olikin.

Vierailija
4/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki puhelimeesi kalorinlaskenta app, helpottaa paljon elämää. Itse käytän myfitnesspaliaa, tosi helppokäyttöinen ja johan loppu arvailut et mitä saa syödä

Vierailija
5/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kilo on 7000kcal. Tuskin sinä sitä päivässä olett lihonut. Jos olet syönyt tai juonut ennen punnintaa se voi vaikuttas. Kroppa voi sitoa itseensä yllättävän paljon nestettä

Vierailija
6/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä, mutta riisikakkuja ei kannattaisi syödä noin paljon. Riisi sisältää luontaisesti arseenia.

Vierailija
7/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkuilla ja tomaateilla et pysty lihomaan vaikka söisit niitä kuinka paljon. Muut kalorisisällöt löydät finelistä tai esimerkiksi fatsecretistä. Jos et muuta noina päivinä syönyt niin söit vähemmän kuin kulutit. Mutta provohan tämä ilmeisesti olikin.

Kiitoksia vastauksesta. Ei ollut provo. Lähinnä ihmettelin että miten tämä nyt aiheutti melkein 3kilon painonnousun. Tutkiessani asiaa tulin siihen tulokseen että mahdollisin syy oli kai se että lähiaikoina olen syönyt liian vähän ja jos nyt sitten yhtäkkiä tuolla viisiin menin "mättämään" niin siinä sitä oltiin.

Olen syönyt todella vähän lähiaikoina koska toivun nielurisojen poistosta ja kivut ovat olleet kovat.

Harmikseni peilistä heijastuu takaisin päin hirveä turvotus =(

Ap

Vierailija
8/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan suosittelemanne sovellukset samantien ~ kiitos hyvistä vinkeistä.

Ap

Vierailija
9/9 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parannuin hiljattain vaikeasta anoreksiasta. Sairaalassa tuskailin lääkärille syyllisyyttä, kun olin syönyt mukamas liikaa tomaattia ja parsakaalia. Syöt liian vähän ja/tai yksipuolisesti, jolloin himo ahmimiseen kasvaa. Jos tarvitset apua, sitä kannattaa pyytää.

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan