Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti pettäneensä minua, pelkään..

Vierailija
21.11.2016 |

(Ex-)mies paljasti pettäneensä minua muutamaan kertaan viimeisen puolen vuoden aikana. Oli pahoillaan, kertoi olevansa "sekaisin" ja pelkäsi että hän saattaa kantaa tauteja (oli harrastanut joka kerta suojaamatonta seksiä yhden illan juttujen kanssa) ja voi mahdollisesti olla tartuttanut niitä minuunkin.

Olen järkyttynyt. Meillä oli viiden vuoden suhde takana, ja olimme niin sopiva pari. Vuosi sitten mies koki jotain traumatisoivaa, ja on siitä asti ollut erilainen, mutta en tiennyt että tilanteemme oli näin paha.

Pelkään nyt itsekin että mies on mahdollisesti tartuttanut minuun jonkun taudin! Minulla ei ole koskaan ollut muita seksikumppaneita, ja ehkäisynä käytän pillereitä. Harrastimme seksiä melkein päivittäin, joten tartuntamahdollisuuksia on ollut! Olen varannut ajat testeihin, mutta pelkään mennä niihin. Pelkään etenkin että olen saanut mieheltä hivin tai jonkin mahdollisesti lapsettomuutta aiheuttavan (eikö sellaisiakin ole?) sukupuolitaudin! En ymmärrä miten niin moni nainen on antanut tuntemattomalle miehelle(ni) seksiä ilman kondomia, ja ottanut riskin sukupuolitaudin saamisesta.

En tiedä mitä teen jos hiv-testi on positiivinen. En voi lakata tätä katastrofiajattelua ja olen vain ollut paniikissa koko päivän. Olen varmaan sokissa, koska en vielä tunne edes vihaa miestä kohtaan.

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Uskalsitteko mennä heti sukupuolitautitesteihin? Tiedän että olisi tosi typerää jättää menemättä..

Minulle on sitten turha kommentoida että "Itse valitsit miehesi." Tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä siitä että en osannut epäillä miehen pettävän!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa useampaan otteeseen. Neljästä kumppanistani kaksi petti. Sä stressaat turhaan! HIVn todennäköisyys on tosi pieni, ja kaikki muut sp-taudit on hoidettavissa. Tietenkin pitää silti testata kaikki.

Keskity nyt vaan pääsemään ukosta eroon! Petetyksi joutuminen ei ole syytäsi, harva osaa epäillä jos toinen ei anna merkkejä!

Vierailija
2/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti ukko pihalle!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne... :( Hopi hopi niihin testeihin! Tsemppiä!

Vierailija
4/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tarkkaan miltä sinusta tuntuu, varaudu siihen että pahin on vielä edessä, mutta kyllä se siitä! Käy testaamassa taudit, niin saat mielenrauhan ja voit aloittaa toipumisen. Ja ÄLÄ ole enään missään yhteydessä mieheen!!

Vierailija
5/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Fakta: Todennäköisyys sille että olet saanut hivin on jotain 0,001%.

Vierailija
6/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti ukko pihalle!!!!

Oli jo puolen tunnin päästä paljastuksestaan!

Ap

Vierailija
7/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv on onneksi suhteellisen harvinainen tauti, toki se on hyvä testata. Paljon yleisemmät taudit ovat hoidettavissa ja hyvä siis, että menet testeihin. Muista kuitenkin ettei se hiv ainakaan näy välttämättä heti testeissä (olisiko ollut 3 kk).

Niin ja äijä pihalle! Ei ole vain pettänyt vaan riskeekannut terveytesi.

Vierailija
8/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sukupuolitauti aiheuttaa muka lapsettomuutta?

Vierailija
9/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V**** mikä sika mies..

Vierailija
10/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvovirus, ap on saanut sen ja nyt kirjoittelee tänne vieuksen saaneena porvoolaisjuttujaan

Vierailija
11/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klamydia

Vierailija
12/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Pikaisesti tarkistin googlesta ja hiv nähtävästi on onneksi aika harvinainen. Pystyn jo rauhoittumaan hiukan..

En tiennyt että hiv näkyy vasta 3kk päästä tartunnasta, kiitos tuosta tiedosta, mutta se tarkoittaa sitä että minun pitää mennä 3kk kuluttua uudestaan testiin ja jännittää sinne saakka..

Ap

Vierailija
13/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klamydia[/

Mutta nimenomaan hoitamattomana ja on todella yleinen, joten kannattaa tosiaan testauttaa ja hoidattaa.

Vierailija
14/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klamydia[/

Mutta nimenomaan hoitamattomana ja on todella yleinen, joten kannattaa tosiaan testauttaa ja hoidattaa.

Ja voi olla oireeton myös, joten vahingossa saattaa olla taudinkantajana pitkääkin ja näin ollen tauti päässyt tuhoamaan paikkoja.

Vierailija
15/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä traumatisoivaa mies koki vuosi sitten?

Minulla oli joskus mies joka kertoi traumatisoituneen koska exänsä oli pettänyt häntä törkeästi, ja tämän mies päätti kostaa pettämällä MINUA. :D Esitti aina jotain uhria mutta paljastuikin pahaksi kusipääksi!

Vierailija
16/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen aviomieheni ja samalla myös ensimmäinen seksipartnerini petti minua. Olin jo melkein unohtanut tuon mutta aloitus nosti ikäviä muistoja pintaan. Mutta tarkoitukseni oli sanoa että siitä selviää kyllä, ja muista Ap tautien riski on hyvin pieni. Parempaa onnea tulevaisuudessa!

Vierailija
17/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvovirus, ap on saanut sen ja nyt kirjoittelee tänne vieuksen saaneena porvoolaisjuttujaan

Näin on! Sinun kantsii jatkaa paljaalla panemista edelleenkin. Ihan potaskaa moiset paskapuheet.

Vierailija
18/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sp taiti levittää lapsettomuutta kuten klamydia joka on tosi yleinen tauti.Siitä jauhetaan miten hoitamaton tauti levittää myös mutta moni sp tauti kuten klamydia onkin oireeton ja saa siten itää ja tuhota paikat rauhassa.Testatkaa itsenne useammin.Ap lle tapaus tietenkin täysin yllättäen tuli.

Vierailija
19/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaisessa tapauksessa Ap olisi saanut mieheltä hivin, niin miten olisi rangaistuksen laita? Tuleeko oikeudesta tuomio, jos mies on harrastanut seksiä kumppanin kanssa, pettänyt tätä ja saanut tietämättään hivin, jonka on tietämättään ja myös välinpitämättömyyttään tartuttanut kumppaniin?

Vierailija
20/28 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pitää mielessä että sp-tautivaara on myös parisuhteessa jos mies paljastuu siaksi!