Mies paljasti pettäneensä minua, pelkään..
(Ex-)mies paljasti pettäneensä minua muutamaan kertaan viimeisen puolen vuoden aikana. Oli pahoillaan, kertoi olevansa "sekaisin" ja pelkäsi että hän saattaa kantaa tauteja (oli harrastanut joka kerta suojaamatonta seksiä yhden illan juttujen kanssa) ja voi mahdollisesti olla tartuttanut niitä minuunkin.
Olen järkyttynyt. Meillä oli viiden vuoden suhde takana, ja olimme niin sopiva pari. Vuosi sitten mies koki jotain traumatisoivaa, ja on siitä asti ollut erilainen, mutta en tiennyt että tilanteemme oli näin paha.
Pelkään nyt itsekin että mies on mahdollisesti tartuttanut minuun jonkun taudin! Minulla ei ole koskaan ollut muita seksikumppaneita, ja ehkäisynä käytän pillereitä. Harrastimme seksiä melkein päivittäin, joten tartuntamahdollisuuksia on ollut! Olen varannut ajat testeihin, mutta pelkään mennä niihin. Pelkään etenkin että olen saanut mieheltä hivin tai jonkin mahdollisesti lapsettomuutta aiheuttavan (eikö sellaisiakin ole?) sukupuolitaudin! En ymmärrä miten niin moni nainen on antanut tuntemattomalle miehelle(ni) seksiä ilman kondomia, ja ottanut riskin sukupuolitaudin saamisesta.
En tiedä mitä teen jos hiv-testi on positiivinen. En voi lakata tätä katastrofiajattelua ja olen vain ollut paniikissa koko päivän. Olen varmaan sokissa, koska en vielä tunne edes vihaa miestä kohtaan.
Onko kellään ollut samanlaista tilannetta? Uskalsitteko mennä heti sukupuolitautitesteihin? Tiedän että olisi tosi typerää jättää menemättä..
Minulle on sitten turha kommentoida että "Itse valitsit miehesi." Tunnen jo valmiiksi syyllisyyttä siitä että en osannut epäillä miehen pettävän!
Kommentit (28)
Toivottavasti ei löydy porvoo virusta.
Huh, aikamoinen sika se miehesi. Tai ilmeisesti jo entinen miehesi.
Tsemppiä ap!
Olen "traumatisoitunut" onkin pätevä tekosyy omalle käytökselle. Kiitos vinkistä, saanee lainata omaan käyttöön.
Tällä pystyn jatkossa perustelemaan kaiken.
Pisteet ukolle, että sentään kertoi. Harvalla pettäjällä on tuonkaan vertaa selkärankaa. Nyt vaan sitä oman elämän rakentamista ja kolmen kuukauden päästä testeihin. Papa-koe olisi varmaan myös hyvä ottaa. Panikointi on turhaa, eikä hyödytä sua mitenkään.
Tapailin 3kkmiestä,joka paljastuivaratuksi. Miksi miehet tekee näin? Lopettakaa se suhde ja etsikää sitten uutta,siat.
Riski on olemassa sairastua hiv:hen, mutta se silti on pieni.
Nyt vaan kipin kapin testeihin.
Ei helposti tarttuva ja yleinen kondyloomakaan oo kovin hauska juttu, paraneminen kun kestää ties kuinka monta vuotta.
Eiköhän tuo tilanne ole aika monella meneillään. Toki sillä erotuksella, ettei ukot kerro seikkailuistaan, eikä naisparat tiedä mennä testeihin. Joten olet paremmassa asemassa kun moni muu ja varsinkin kun mokoma ketale on ex.