Mikä on ollut oudoin tekosyysi, jonka olet jossain tilanteessa joutunut keksimään?
Mikä on ollut oudoin tekosyysi, jonka olet jossain tilanteessa joutunut keksimään, esimerkiksi kutsumattomille vieraille?
Kommentit (12)
Pakenin miehen illanistujaisia kun oli huono ajanjakso enkä vaan jaksanut. Käskin sanoa tekosyyksi että olin luullut että kyseessä on pelkästään poikien ilta vaikka ainakin yhden tyypin tyttöystäväkin oli tullut paikalle.
Olin syönyt mysliä (jonka en tuolloim vielä tiennyt sopivan vatsalleni...) aamupalaksi. Menin kouluun pakollisille kursseille. Puolivälissä tunteja mahassa rupesi vellomaan, ja tuntui kuinka paisuin ilmasta. En uskaltanut liikahtaakaan, jättimäisem pierun pelossa. Hätäisesti valehdellen kerroin opettajalle bussini lähtevän kohta ja nyt on kiirehdittävä. tosiasiassa olin pyörällä ja kämppä parin kilsan päässä. Juoksin pyörälle ja poljin kauemmas koulusta, juuri ajoissa ennen kaasupurkausta.
Luokseni tuli kutsumattomia vieraita, sanoin heille, että koti on aivan sotkuinen vaikka olin juuri siivonnut. En vain jaksanut sillä hetkellä ottaa vieraita kylään.
Baarissa jollekin miehelle.. "pitää mennä ruokkimaan kalat", kello oli tosiaan puoli neljä ja oli pilkun aika eikä mulla ole kaloja edes.
Ettö mulla on liput keikalle ja nyt pitää lähteä. Tiesin ihan oikein, että kaveri ei osaa lähteä itse, vaikka vain kahville kutsuin.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/201611212200030522_ur.shtml?ref=juuriny…
Sanni Grahn-Laasonen lupaa että valtio tulee mukaan. Onko niillä sittenkin taikaseinä?
Mun on pakko mennä sammuttaa tulipaloa naapuriin, en voi puhuu puhelimessa.
Mies nukkuu töiden jälkeen, ei voi nyt tulla kylään, olin silloin sinnku jo pitkään.