Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ammatiltani hoitaja , en tee työtäni kutsumuksesta vaan rahan takia

Vierailija
21.11.2016 |

Onko kysyttävää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää, asia on itsestäänselvä.

Vierailija
2/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takiahan tätä tehdään. Mikä muu voisi olla syynä. Kyllä palkkapäivä on tärkeä päivä meille hoitajillekin.

Minulla vain on tuuri, että satun pitämään työstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sou?

Vierailija
4/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tienaat?

Vierailija
5/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku ihan rehellisesti sanoa, ettei tekisi työtä ensisijaisesti rahan vuoksi? Vaikka työ olisikin kuinka mielekästä.

Vierailija
6/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen vasta ja syynä ainoastaan se aivopesu jota tuli joka tuutista kun olin opiskellut yhden huonosti työllistävän ammatin. Joka paikasta uskoteltiin ettei mitään muuta kannata opiskella, kun mikään muu ei nykyään työllistä kuin hoitoala. Kouluun siis, vaikka mieluummin opiskelisin jotain aivan muuta kuin sairaanhoitajaksi ja alaa vaihdan kyllä heti kun on taas varaa opiskella.

Lopulta opintojen aikana en ole tavannut kovinkaan montaa hoitajaa, joka kokisi olevansa kutsumusammatissa, joku ihme myytti koko kutsumusammatti! Joitain nuoria vastavalmistuneita innokkaita tapaa toisinaan, mutta kyllä 5-10 vuoden työkokemuksen jälkeen tuntuu melko suurella prosentilla olevan täysin eri ääni kellossa. En ole muilla aloilla törmännyt yhtä työhönsä tyytymättömiin työntekijöihin mitä sairaanhoitajien keskuudessa näkee!

Vierailija
7/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen yliopistossa kutsumusalaani.

Vierailija
8/14 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset