Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti, ettei halua lapsia kanssani

Vierailija
21.11.2016 |

Ollaan oltu vuosia yhdessä (ja 2 vuotta naimisissa) ja puhuttu perheen perustamisesta ihan seurustelun alusta saakka. Mies on tosi lapsiraukat ja suunnitellut lasten nimetkin valmiiksi ym. Nyt sitten yhtäkkiä ilmoitti tänään, ettei haluakaan lapsia kanssani, koska häntä kuulemma pelottaa suuri vastuu. Minusta tuo syy kuulostaa jotenkin kummalliselta, koska mies on todella kunnollinen ja tunnollinen (on uskovainen eikä esim. käytä alkoholia lainkaan). Itselläni on aika tyrmistynyt olo, koska olen kaikki nämä vuodet elänyt siinä uskossa, että tietenkin perustamme yhdessä perheen. Tuntuu ihan kuin olisi tullut huijatuksi :( Mitä teen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät pillerit vai kierukkako sulla on niin pois. Kyllä se siitä.

Vierailija
22/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Tämä on nähty niin moneen kertaa. Varsinkin jos äiti on tässä mukana.

On näitä, joissa mies ei ole halunut lapsia ja sitten on vaihtanut kelkkaa ja tehnyt lapset toisen kanssa, kun vaimo ei ole enää tullut raskaaksi.

Näitä on ainakin 4 ihan tuttavapiirissä.

Hyvä ystäväni oli seurustellut miehen kanssa 5 vuotta. Ystäväni ilmoitti heti aluksi mitä haluaa ja kun oli kaikki saavutettu mitä toivelistalla oli, mies ilmoitti ettei haluakaan naimisiin ja lapsia, ei kumpaakaan.

Ystävä sanoi asia selvä. Hän haluaa, mutta koska takana on pitkä yhdessä olo, hän antaa aikaa sinulle. Ja ystäväni sai juuri työkomennuksen silloin, siis työkeikkoja oli työpaikalla tarjolla, silloin sitten tarttui tähän. Hän ilmoitti tulee 4 kk päästä Suomeen. Kerro silloin onko hän samaa mieltä kuin nyt. Jos on, sitten erotaan. muutti ja kun tuli, mies kosi ja menivät naimisiin seuraavana vuotena. Ja heti saivat peräkanaa 2 lasta ja on todella onnellinen isä.

Älä suostu moisiin, jos itse haluat lapsia, älä anna miehen niitä viedä sinulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voiko olla että mies ei haluakaan lapsia juuri sinun kanssasi? Oletko itse uskovainen? Pelottaako häntä erilaiset elämänkatsomukset lasten kasvatuksen kannalta?

Minulla kävi samoin ja eroon päätyi.

Minäkin mietin tätä. Meillä on miehen kanssa eri uskonnot ja hän mietti jossain vaiheessa sen takia haluaako lapsia ollenkaan.

Vierailija
24/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voiko olla että mies ei haluakaan lapsia juuri sinun kanssasi? Oletko itse uskovainen? Pelottaako häntä erilaiset elämänkatsomukset lasten kasvatuksen kannalta?

Minulla kävi samoin ja eroon päätyi.

Minäkin mietin tätä. Meillä on miehen kanssa eri uskonnot ja hän mietti jossain vaiheessa sen takia haluaako lapsia ollenkaan.

Sori, just huomasin että olit vastannut :) Mihin uskontoon mies kuuluu? Uskotko sinä Jumalaan?

Vierailija
25/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tänään selvisi lisää aiheesta eli kyseessä oli tosiaan uskonto, kuten joku epäilikin. Eli mies oli äitinsä painostuksesta tullut siihe tulokseen, ettei halua lapsia kanssani ellei koko perhe ala elää uskonnollista elämää hänen vakaumuksensa mukaan.

Ap

Eikö miehellä kävisi jos hän hoitaisi lapsen uskonnollisen kasvatuksen? Vai etkö sinä halua, että lapsen elämään kuuluu uskonto?

Vierailija
26/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tänään selvisi lisää aiheesta eli kyseessä oli tosiaan uskonto, kuten joku epäilikin. Eli mies oli äitinsä painostuksesta tullut siihe tulokseen, ettei halua lapsia kanssani ellei koko perhe ala elää uskonnollista elämää hänen vakaumuksensa mukaan.

Ap

Minkälainen mies antaa oman äitinsä päättää oman perheensä lapsiluvusta tai lapsettomuudesta? Kun olette vielä naimisissakin. Jos mies on uskovainen, niin eikö tuo uskoasia olisi pitänyt käsitellä ennen naimisiin menoa? Vai kuuluuko miehen uskoon se, että voi ottaa useamman vaimon, joiden kanssa sitten voi tehdä ne lapset? Meinaan, kun useimmiten uskovilla on kuitenkin tämä, että heidän mielestään avioliitto on pyhä ja eroaminen synti. Sanoisin kyllä että juokse ja lujaa, vaikka en tapausta tarkemmin tunnekaan.

Vierailija
27/28 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä lisäisin  että mies on selvästi huijannut sinua. Ei sen vuoksi että on muuttanut mieltään lapsiasiassa, koska eihän hän siinä ole muuttanut mieltään. Mieshän on muuttanut mieltään ainoastaan siinä, että ap ei kelpaa lasten äidiksi, ennen kuin on kääntynyt miehen ja hänen sukunsa uskontoon. Tämä uskonto asia olisi pitänyt puhua selväksi ennen naimisiin menoa. Mies on antanut ymmärtää ettei se mitenkään estä/haittaa perheen perustamista, mutta nyt sitten kiristää ap:tä kääntymään. Mitä seuraavaksi? Mitä hän seuraavaksi kiristää ap:tä tekemään? Ja sitten jos ap kääntyy ja niitä lapsia on, niin mikä oivallinen seuraava kiristysase! Hyi mikä ukko. t. 26

Vierailija
28/28 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista tää elämä on.En osaa neuvoa.Minunkin mieheni ilmoitti, ettei halua lasta heikkojen geenieni vuoksi, sitten pyörsi sanansa kun alkoi oivaltaa millainen ensimmäinen, oma lapseni oli ja kun päätin jatkaa opintoja.Meni jopa niin pitkälle että väitti ettei saa lapsia, jotta olisin luopunut ehkäisystä.No erohan siinä tuli, mutta vielä muutoma vuosi eron jälkeenkin yritti "vahinkoa": mutta silloin se oli jo liian myöhäist'.Olin steriloitu, varmuuden vuoksi:DD

Mitä v..a nyt taas. heikot geenit? Mä en olisi miehen kanssa joka puhuisi musta noin :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän