Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli FB:n julkisen seksiryhmän jäsenien puolesta

Vierailija
21.11.2016 |

Julkinen nöyryytys heille, jonka tekevät vieläpä itse itselleen. Nettivinkkaus jo tehty, koska siellä myös alaikäiset jakavat yhteystietojaan ja joutuvat näiden pervojen kynsiin.

https://www.facebook.com/groups/339109426236623/

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää ylipäätänsä nuo seuranhaku sivun fbssä. Itse olen alusta asti saanut käsityksen että siellä otetaan yhteyttä kavereihin/etsitään kavereita eikä etitä seuraa makuuhuonene puolelle. Muutama kaveri on tuommoisessa ryhmässä ja mietin vain et miten ne kehtaa olla tommosessa omalla nimellä.

Vierailija
22/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuijuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu ryhmä ja useita profiileja.

Vierailija
24/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää ylipäätänsä nuo seuranhaku sivun fbssä. Itse olen alusta asti saanut käsityksen että siellä otetaan yhteyttä kavereihin/etsitään kavereita eikä etitä seuraa makuuhuonene puolelle. Muutama kaveri on tuommoisessa ryhmässä ja mietin vain et miten ne kehtaa olla tommosessa omalla nimellä.

Ei varmaan tajua että näkyy kaikille kavereille julkisesti että on tossa ryhmässä.

Vierailija
25/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi-Maria Seppälä

Esa Partainen

Evelyn Arden

Kaikki nämä tekemisissä nuorten, terveydenhuollon ja vanhusten kanssa ja Esa jo jäänytkin kiinni vanhusten raiskaamisesta hoitkodissa.

Vierailija
26/34 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi-Maria Seppälä

Esa Partainen

Evelyn Arden

Kaikki nämä tekemisissä nuorten, terveydenhuollon ja vanhusten kanssa ja Esa jo jäänytkin kiinni vanhusten raiskaamisesta hoitkodissa.

Tuon Esan profiilia nopeasti silmäilin, ja haisee kyllä todella voimakkaasti feikiltä profiililta, ihmettelen jos on todellinen henkilö ja tarinat. Stoorit liian övereitä ja ilmeisiä, puhumattakaan siitä että harvan profiili on noin julkinen ja yleensä tuon näköisillä/ikäisillä on paljon enemmän kavereita kuin tuolla profiililla. Pari feikin oloista profiilia kavereissakin, ei vaikuta uskottavalta, vaikka raflaavaa toki on.

Vierailija
27/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipa Seppälä Eikös tuosta jo jonkinmuisen kunninloukkauksen vois nostaa? Kyllähän ne IP-osoitteet saadaan selville

Evelyn Arden Törkeää touhua, ei heillä ole oikeutta jakaa kenenkään tietoja julkisella keskustelufoorumilla.

Sunttu Sundell Jep....Sanotaan et lapset on ihana asia ja onkin ! Mutta kaikkien ei niitä kannata tehdä! Tulee liikaa kusipäitä !😒

Sunttu Sundell Ei oo kyl....menee yksityisen puolelle ! Taitaa olla kateutta , oothan sää nuori ja hyvän näköinen nainen !😊

Evelyn Arden Se ketju on näköjään poistettu 😅👐

Sunttu Sundell Onko ?😵

Arto Lund Joku huomio h*ora on hieman kirjoitellut vissiin...

Evelyn Arden Kuka ikinä tuon kyseisen viestiketjun loi, on todella säälittävä reppana.

Säälittäviä reppanoita on toi koko ryhmä täynnä :DDD

Vierailija
28/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tämäkään mitenkään minkään av-mamman asia. Sama juttu niiden iänikuisten lätinöiden kanssa 30v miehestä ja 20v naisesta; ei kuulu teille.

Hienoa että tuollainen ryhmä on olemassa, toivottavasti saavat panna sielunsa kyllyydestä.

-03 syntynyt täyttää tänä vuonna 13 vuotta, ei 20. Jäi sitten toi matikka väliin siellä elämämkoulussa?

Vierailija
29/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku hakee -03 syntyneistä seksiseuraa...

Eihän siinä nyt mitään pahaa ole, jos menkat on alkaneet. Se on vain rikoslaissa kiellettyä tuohua eri-ikäisiltä. Jos on samanikänen, niin sitten ok. 

Vierailija
30/34 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeww

Vierailija
31/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se ryhmä on siellä?

Vierailija
32/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että tollanen ryhmä on ja varsinkin, että siitä on annettu vinkki. Saadaanpahan aika osa rikollisista kerralla kiinni.

Vierailija
33/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toi ryhmahan koostuu trolleista. Sitten muutama heikkolahjainen omalla nimella seassa. 

Vierailija
34/34 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponssi ja sugardad ovat vain kauniimpia nimiä huoraamiselle.

Kenen tyttären äiti antaa tyttönsä myydä itseensä esim; että saa kännykän ja tekokynnet.

Aika moni! Täällä susirajalla asti jopa 13-vee tyttösiä joilla vanhat ukot maksumiehinä.

Kasvatus vähän menny pieleen uusilla sukopolvilla.Aborttiklinikat,mielenterveyspolit,koulupsykologit ja perhekodit täyttyy sekasin olevista teinitytöistä. Vanhemmillakaan ei voi olla kaikki kotona.Kaikesta ei voi syyttää koulua,naapuria tai yhteiskuntaa.Lähtöeväät saadaan kotoa