Pääsekö Saara Aalto finaaliin asti?
Nyt Saara on jo top 5, kuinka todennäköistä on että etenee kolmen parhaan joukkoon eli finaaliin?
Kommentit (33)
Ehkä Emilyllä on tosi vankka ja pysyvä kannatus...itse en tykkää mutta arvelen että onnistuu Saaraa paremmin kerään kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavasta jaksosta jatkoon menee joka tuomarilta yksi. Eli joko Honey G tai Saara tippuu. Todennäköisesti Saara. Tämä on mun veikkaus, politikointia ja käsikirjoitettuahan tuo on.
Kyllä se on Honey G joka tippuu
Saara jo joka tapauksessa jo tehnyt mahtavaa suomi kuvalle Britanniassa. Kutsu linan juhliin pitäisi olla itsestään selvyys.
Ed Sheeran kirjoittaa tuon voittajan biisin. Senkin perusteella voidaan siellä miettiä kenelle se laulu annettaisiin. Moni noista winner's song lauluista on tullut brittilistan jouluykkösiä.
Itse uskon siksi, ettei Honey eikä 5am voita kilpailua. Ed ei vaan ole heidän tyylinen laulunkirjoittaja.
Missään ei tosin ole kerrottu tämän vuoden finalistien määrää virallisesti. Luulen ettei Honey ole heidän joukossaan. Itse uskon jos heitä on kolme, niin Saara, Matt ja 5am. Emily ei jotenkin ole nousussa vaan pikemmin laskussa suosiossa ja nyt kuuluu kritiikkiä ettei osaa tanssia, ääni on ohut ja hän on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei, sillä pidän Honey G:tä lukuunottamatta muista enemmän kuin Saarasta.
Sama täällä. En niinkään toivo, ettei hän pääse finaaliin vaan että muut pääsisivät.
Ihan vaan periaatteesta että haluat Saaralle epäonnistumisia?
Saaran "tosifani" taas ylitulkitsee. Miten se, että jonkun muun suosikki on joku muu kuin Saara, voi olla sinulle niin vaikea pala.
Toivon, että Saara pääsee finaaliin ja että hän saa upean uran. Hän on todella hyvää mainosta Suomelle. Saaran "tosifanit" taas voisivat kadota maan alle, pilaavat kaikki ketjut jankkaamisellaan.
Vierailija kirjoitti:
Saara jo joka tapauksessa jo tehnyt mahtavaa suomi kuvalle Britanniassa. Kutsu linan juhliin pitäisi olla itsestään selvyys.
Ai Kuustosen Iinan?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pidä mahdollisena että Emily peittoaa Saaran ja nousee esim kakkoseksi.....saara putoaa finaalista. Matt, Emily ja 5am.
Heitähän tuomaritkin "veikkasivat" finaalikolmikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pidä mahdollisena että Emily peittoaa Saaran ja nousee esim kakkoseksi.....saara putoaa finaalista. Matt, Emily ja 5am.
Minä pidän ja toivonkin finaalikolmikon olevan juuri tuo :)
Oikeastiko Emily sinusta ansaitsee olla finaalissa enemmän kuin Saara? Emily ei ole kehittynyt suuntaan eikä toiseen kilpailun aikana, ei liiku tai edes seiso esiintymistensä aikana, ääni heikko ja kehittämätön.
Tosiaan alkaa tuntua siltä että osa täällä haluaa Saaraa huonompien olevan jatkossa ihan vaan siitä periaatteesta että on päättänyt olla tykkäämättä Saarasta. Ymmärtäisin jos suosikkina olisi vaikka Matt, joka nyt jotenkin edes pystyy ottamaan mittaa Saarasta, mutta että joku Emily.
Olikos se yks jätkä sitten hinuri?
Toisaalta gay yhteisö monesti ratkoo ainakin euroviisuja, joten voisiko Saralla piin kovana lepakkona olla sittenkin tsäännist jopa voittoon??
Mene ja tiedä, kuten Matti Kyllönen saattaisi todeta.