Apua, menetän kohta järkeni ihanan lääkärin takia :D (tiedän kyllä, että ylireagoin)
Olin päivytyksessä kipujen takia kun suunnilleen ikäiseni lääkäri tuli tutkimaan minua ja kyselemään vointia. Hän hymyili niin ihanasti ja tutki tarkkaan. Istui pitkän tovin vieressäni penkillä ja kertoi mistä on muuttanut ja muutenkin kertoili elämästään.
Lähdin sitten käymään erikoislääkärin vastaanotolla ja tämä lääkäri tuli sinnekkin mukaani, kukaan lääkäri ei ole ikinä ennen tehnyt näin, enkä oikein tiedä miksi nytkään teki, koska päivystyksen aulassa kyllä riitti potilaita.
Lopulta sain reseptit jotka luulin että saan sähköisenä ja olin jo lähdössä kun hoitaja pysäytti ja sanoi, että "odota vielä hetki niin lääkäri tuo reseptit" ja jäin odottamaan ja niin hän sitten vielä istui viereeni odotusaulaan, hymyili ja toi reseptit.
Tiedän, että ei tässä ollut mitään mutta jäi hyvä mieli ja ehkä toivon, että törmäisin häneen vielä..
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No en usko, ei varmasti ole kertoillut elämästään. Joku valelääkäri oli.
Mikähän syy minulla olisi tästä valehdella :D ap
Vierailija kirjoitti:
Älä oo tyhmy :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä oo tyhmy :(
Joko minä tai se "lääkäri". Veikkaan etten minä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ap heräsi....
Voisiko tässä olla jotain vai oliko vain ystävällinen lääkäri? Yleensä kun kiinnostuu jostain ihmisestä niin ylitulkitsee kaikki hänen eleensä ym. Ja niin varmaan tein nytkin :D
Ap
Kyseessä oli siis ulkomailta tullut lääkäri, joten voi olla että heillä ollaan paljon avoimempia, enkä ole tottunut sellaiseen ja tulkitsin väärin. Ap
Kysyppä ihan siltä lääkäriltä itseltä.
Olikohan kyseessä lääketieteen kandidaatti, lääkäriksi opiskeleva. Siihen sopisi, ettei ollut kiire ja oli tuli mukaan erikoislääkärin vastaanotolle (hänelle opetustapahtuma). Katsoitko kenen lääkärin nimi oli resepteissä?
Kateelliset täällä huutelee provoksi kun ei itse ole saanut vastaavaa kohtelua ;) Itselleni tuli mieleen tästä se kun eräs mielestäni hyvin komea noin pari vuotta vanhempi mieslääkäri jutteli hyvin mukavasti ja vaikutti empaattiselta ihmiseltä ja se hymy(!). Ikävää kun usein tulee vastaan äkäisiä vanhempia naisihmisiä jotka eivät ole milläänkään tavalla kiinnostuneita kuulemaan asiakkaiden ongelmia tai siltä ainakin vaikuttavat..
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset täällä huutelee provoksi kun ei itse ole saanut vastaavaa kohtelua ;) Itselleni tuli mieleen tästä se kun eräs mielestäni hyvin komea noin pari vuotta vanhempi mieslääkäri jutteli hyvin mukavasti ja vaikutti empaattiselta ihmiseltä ja se hymy(!). Ikävää kun usein tulee vastaan äkäisiä vanhempia naisihmisiä jotka eivät ole milläänkään tavalla kiinnostuneita kuulemaan asiakkaiden ongelmia tai siltä ainakin vaikuttavat..
No se on ihan eri asia, että lääkäri käyttäytyy ystävällisesti kuin että alkaa kertoilla elämästään. Se on oikeastaan aivan asiatontakin. Eihän lääkäri edes tervehdi potilastaan vaikka kadulla, ellei potilas ensin ilmaise huomanneensa ja tervehdi lääkäriä.
No oisit heti kertonut että lääkäri on ulkomailta tullut. Se selittää tuon ystävällisyyden.
Täällä toinen joka on ihan myyty eräästä ystävällisestä lekurista :)
Kyllä jotkut vanhemmat naislääkärit ovat olleet todella kiinnostuneita ja huomaavaisia. Mulle sattui neuvolalääkäriksi sellainen. Kertoili omista raskausajoistaankin joskus. Ei tietenkään ole mikään pakko, mutta siitä välittyi jopa äidillinen välittäminen <3 Sai mut rauhoittumaan, vaikka olinkin huolissani eräästä asiasta.
Nimi lukee reseptisssä, mutta en tiedä oliko hän kandi vai jo valmistunut?
Ap
Ei oo kyllä mulla kukaan jäänyt kuulumisiaan kertomaan vaikka olisin kysynyt.