Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa uutta instagramin käyttäjää!

Vierailija
21.11.2016 |

Miksi tuota "etusivua" instagramissa sanotaan, missä näkyy seurattavien julkaisut?

Entäs kun tällä "etusivulla" vasemmassa yläreunassa on se oma profiilikuva ja alla lukee "Oma tarinasi", mikä tämä juttu on?

Entäs kun tuohon mun profiilikuvan viereen "etusivulle" on nyt ilmestynyt yhden seurattavan profiilikuva (seuraan häntä, mutta hän ei minua), niin mitä se tarkoittaa, siis miksi se siihen pomppasi?

Olisin kovasti kiitollinen jos joku vähän avaisi mulle näitä juttuja. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä uudehkoja juttuja, vastaa Snapchatia, että voi laittaa vuorokaudeksi lyhyen videotarinan Instaan, joka sitten poistuu omia aikojaan ja tuon kuva, jota seuraat, on tehnyt niitä videoita ja ilmeisesti olisi tarjolla juuri uusi sellainen.

Vierailija
2/3 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niitä uudehkoja juttuja, vastaa Snapchatia, että voi laittaa vuorokaudeksi lyhyen videotarinan Instaan, joka sitten poistuu omia aikojaan ja tuon kuva, jota seuraat, on tehnyt niitä videoita ja ilmeisesti olisi tarjolla juuri uusi sellainen.

Kiitos! Video siellä pyörikin, kun nyt avasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusivun oikeaa nimeä en tiedä, olen kutsunut sitä syötteeksi tai feediksi.

Se oma tarina = kopio snapchatista eli lyhyen aikaa näkyvillä olevia videoita ja kuvia

Instagram myös ehdottaa eri tyyppejä seurattavaksi. Samoin kun siinä suurennuslasi-sivulla olevat kuvat on sinulle suositeltuja kuvia jotka valitaan sinulle seurattujen henkilöiden ja tykättyjen kuvien perusteella.

Samoilla perusteilla tulee mainoksetkin (+sijaintisi perusteella)