Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tuo Suurin pudottaja-ohjelman nainen jättänyt VAUVAN kotiin!???

Vierailija
10.03.2006 |

Kysyi puhelimessa mieheltään että joko meidän neiti kävelee??! Voi vittu mitä ihmisiä. Jos ei tuon vertaa ole itsehillintää että laihduttais kotona vauvan kanssa niin voi elämä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihmeellistä, että lähtee alle vuoden ikäisen luota pariksi kuukaudeksi laihduttaan. Joo ja sairaus olis eri asia, jotku ovat olleet terveydellisistä syistä erossa lapsistaan mutta se on aika paljon eri juttu ko mennä telkkari ohjelmaan että pääsee läskeistään eroon!

Vierailija
22/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olin kuukauden töissä toisella paikkakunnalla kun esikoinen oli 11 kuukautta. Mies hoiti kotona sen aikaa. Kerran kävin viikonlopun verran kotona siinä välissä.

Lapsi voi vallan hyvin isänsä kanssa!! Meillä on lapsen syntymästä lähtien molemmat vanhemmat olleet yhtä paljon lapsen hoidossa mukana, miksi nostaisin itseni miestä tärkeämmäksi?

Ja olen NORMAALI, empaattinen, rakastava äiti. Te taidatte olla sen tyypin ihmisiä, joiden perheissä vain nainen hoitaa lapsia ja taloutta ja siten on ainoa pätevä lapsen hoitaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos nainen ei ole jostain syystä imettänyt lainkaan, ja jos vanhempainvapaa on jaettu vaikkapa puoliksi niin, että mies on hoitanut lasta kuukausikaupalla kotona naisen ollessa töissä, niin mikä tekee sen eron, että mies saa lähteä kahden kuukauden reissulle mutta nainen ei?

Se, että nainen on odottanut ja synnyttänyt, ei kelpaa minulle perusteluksi. Siitä on tässäkin tapauksessa jo lähes vuosi aikaa. Mistä tiedätte, että meillä naisilla on koko lastemme lapsuusajan joku mystinen tunne, jota miehillä ei ole - mistä tiedätte, ettei niillä ole, ja mitä niillä taas voi olla mitä meillä ei??

Vierailija
24/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän on hoitovapaalla. Sehän on sama onko se hoitaja isä/äiti, mutta ei sitä läheisintä ihmistä voi keskenkaiken vaihtaa. Tai jos on ollut tasapuolisesti niin sitte ok. Mutta ei noin!

Vierailija
25/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tarhaan ei voi ikinä viedä, kun kesken kaiken ei voikaan vaihtaa hoitajaa???

Kyllä nyt vähän logiikka heittää jollakin. Tunnustakaa vaan, että olette äärikonservatiivisia hellan ja nyrkin välissä kyhjöttäjiä tai antakaa kunnon perustelu!

t: ei se, joka aiemmin pyysi perustelua

Vierailija
26/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta päiväkoti asiasta olen sitä mieltä, ettei alle 3-v sinne pitäis viedä. Eikä vähiten hoitajien määrän/vaihtuvuuden vuoksi. Mutta, että mitenhän se meni...

jos vauva on ollut suurimman osan elämästään(kaikki päivät&yöt&melkein kaikki illat) äidin kanssa niin ei se äiti saa häipyä pariksi kuukaudeksi jonnekkin. Se on liian pitkä aika.

Ja kyllä pieni tarvii ehdottomasti yhden, sen tärkeimmän, aikuisen. Toinen vanhempi tulee sitten hyvänä kakkosena. Niin se vaan on.

Hyvää yötä!

Vierailija
27/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin itse, että ohjelmaan olisi voinut pyrkiä, mutta meidän taapero olis ollut 1,5-vuotias kuvausajankohtana ja jos tuolla olis loppuun asti pärjännyt niin se olis ollut 12 viikkoa! Huh huh... en olis voinut ajatellakaan olevani niin kauan pois perheen luota.

Vierailija
28/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muisti- ja tunnejäljen. Nainen saa syyttää itseään jos lapsi ei jatkossa luota enää häneen vaan isäänsä.

niin makaa kuin petaa

ja se nainen muuten palstailee mitä ilmeisimmin

kävi täällä selvittelemässä että hän tietää kuka voitti

Vierailija
29/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mielestäni kovin pitävä perustelu. Mutta eipä tullut yllätyksenä tuo vastaus.

Heipparallaa.

Vierailija
30/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäsk aikaa ja ei ne saa ees soitella kotiin, järkyttävää... miten joku kykenee...

ja mä mietin raaaskinko lähtee kauppaan pariks tunniks......

Vierailija
31/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa, että teki vikatikin ja lapsi hylkii.

p.s. mulla ei olisi himaan mitään menemistä tuommosen jälkeen..

Vierailija
32/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet ja jopa unohtaa äidin noin pitkässä ajassa kyllä lapselle jää trauma siitä lopuksi ikää, aivan varmasti...

enkä mä päästäs miestäkää noin pitkäksi aikaa pois, ettei näkäis välillä ja soittelis, lapsi kiaipaa myös isää

Vierailija
33/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan häpeän teidän puolesta. Ei tartte ihmetellä miks on olemassa sanonta " nainen on naiselle susi" . Raivostuttavia syyllistäjiä!!! Takuulla lapsi ei ole saanu mitään traumaa. Ihan yhtä hyvä hoitaja se isäkin on.

T. varhaiskasvattaja

Vierailija
34/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ei ole tekniikkalaji se lasten oikea kasvattaminen ja hoitaminen. Noin pienihän tarviikin vielä vain hoivaa ja hoitoa. Kasvattaja kasvattaa sitten niitä isompia.

Vierailija
35/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan on vain itsellä mukavaa ja kivaa ja hauskaa ja ja ja ja ...........

mitäs nyt pienen vaittoman vauvan tunteista!!

Vierailija
36/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oma lapsi?

Vierailija
37/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mikä pelottaa on että nämä ns ammattilaiset ovat myös sitä mieltä että kyllä se lapsi pärjää. Pärjäähän se jos mittana on hengissä pysyminen.

Vierailija
38/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän " varhaiskasvattaja tuo 33 on OLEVINAAN (tai jos on noilla asenteilla, niin on väärässä ammatissa). Kumma, että haukutaan heti syyllistämiseksi, jos joku uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne ovat.

Tuon ikäinen lapsi tarvitsee vielä äitiä kaiken aikaa (jos äiti hoitanut muutenkin enimmäkseen), ei sitä tosiasiaa muuta jonkun huonoa omaatuntoa omista tekemisistään kantavan mamman kitinät muka perusteettomasta syyllistämisestä

Vierailija
39/41 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se itse on pärjännyt?

Vierailija
40/41 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lasteni isä ei tosiaankaan lähtisi vauvan luolta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi