Olen kirjoittamassa ihastukselleni rakkausviestiä. Mitä laitan sp-otsikoksi? Apuja!
yksinkertsinen ongelma, viesti on muuten valmis mutta sen sähköpostiviestin otsikko-kentän sisältö puuttuu. Mikä on tarpeeksi houkutteleva otsikko, henkilölle tulee aika paljon sähköpostia. Ei kuitenkaan päällekäyvä, niinku "rakkauskirje". Onko ideoita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
avautumisia
Siis semmonen asiallinen. :)
Moi, mulla olis asiaa :)
(Nimesi) tässä moi
Kun mä oon vähä ajatellu, syysmyrskyssä miettiny sua... :D
Moi
Vierailija kirjoitti:
(Nimesi) tässä moi
Moi
Erottuani nuo roskan (muun postin) seasta?
Vierailija kirjoitti:
(Nimesi) tässä moi
Moi
xD
En tiedä kuinka huumorilla pistelette, mutta otsikko ei saisi olla luotaantyöntävä. Henkilö todennäköisesti sähköpostiaan lukiessa on aika totinen.
Mites sellainen keskusteleva "Mulla ois tärkeää kerrottavaa" tai vastaava? Ikään kuin henkilö tulisi sua vastaan jossain livetilanteessa ja aloittaisit keskustelun jotenkin noin.
Katso sitten kaksi kertaa, että lähetät oikealle henkilölle... :)
- Tunnetko sinäkin samoin?
- En saa sinua mielestäni
- Ajattelen vain sinua
Jätä tyhjäksi, erottuu muista. Älä lähetä työsähköpostiin mitään.
Tyhmä ämmä iski silmänsä mieheen mutta luulotteli kaverinsa miehestä sen verran että sekoili pikku sydämensä rujoon kuntoon. Ja itku kuuluu korttelissa; onhan se hupaisaa luulotella itselleen ja kavereille - vaikka kuinka eoätoivoinen ja mustasukkainen onkin - ja breikata itsensä jälleen uudelleen epätoivoisessa "kostossa". Sellaisen laittaminen ruotuun niin että häirintä loppuu seinään, on mieluista.
Sinuna kysyisin suoraan mieheltä onko tämä mitenkään kiinnostunut ja kirjoita, jos et tee sitä ja alat hallusinoida häirintöjä vaikka jonkun toisen kanssa, elämästäsi tulee erittäin pelokasta, painajaismaista ja psykoottista, ihan omasta syystäsi. Häiriintyneeseen naikkoseen otetaan sitten yhteyttä. Joskus vaaditaan selvitystä duunipaikan toimitusjohtajalta sanktioiden uhalla mikäli joku " dongi, iida " tms. jatkaa häirintäänsä. Miehettömyys ajaa joitakin naisia paniikin partaalle.
Paras neuvo voisi olla sovitella omaan kaulaasi?
Voi taivas näitä ihmisiä murheineen!
Kirjoitat koko asiasi otsikkoon ja tekstikenttään otsikko, niin kuin täällä on tapana.