Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ratsastaa miehen päällä, se ei kuulema tunnu miltään. Entäs jos nainen samalla käyttää vaginan lihaksiaan

Vierailija
20.11.2016 |

Näinhän miehet aina sanovat ttä kun nainen on päällä ja kihnuttaa edestakaisin, ei siis ylös-alas, ei tämä tunnu miltää ja on jopa vaara että penis lurpahtaa.
Mitäs jos on taitava nainen käyttämään vaginan lihaksia? Ja samalla keinuessaan puristelee ja hyväilee vaginallaan penistäsi? Ono tämä hyvä vaihtoehto vai onko vaan niin tä nainen päällä on aina vähän laimeeta vaikka tekisi mitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei liiku siinä alla?

Vierailija
22/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei muuta haluaisikaan kun tätä asentoa. Eli minä päällä ja ratsastan. Ja kuulemma tuntuu ja näyttää parhaimmalta. Olen vieläpä hyvä siinä, olenhan harrastanut ratsastusta n 30 v... kyllä jaksan ratsastaa ja tiukkakin olen. Mun mies haluaa tätä asentoa todella todella usein ja minähän hyppään satulaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin hyväkuntoinen että jaksaisin käyttää vaginan lihaksia samaan aikaan kun käytän reisilihaksia ylös alas pomppimiseen. Jos haluat täyden palvelun, kannattaisi käyttää ammattilaisten maksullisia palveluja.

No voi hyvänen aika. Ylös-alas liikettä saa aikaan myös liikkumalla samaan suuntaan minne penis osoittaa. Eihän se yleensä miehellä suoraan kattoon sojota, enempi sinne miehen naamaan päin. Siinä mitään reisilihaksia tai pomppimista tarvita kun peniksen vartta pitkin reippaasti liuttaa. Hyvin saa klittakin stimulaatiota jos mies myös liikkuu kunnolla vasten, lahnamiehen kanssa ei ratsastaminen tunnu minusta paljon miltään.

Minäkin oon melkein viiskymppinen ja useamman synnyttänyt nainen, ei ole pillulihaksetkaan kuin nuorella ja urheilullisella. Hyvin on miehet lauenneet myös ratsain, nykyinenkin.

Vierailija
24/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep varsinkinkin jos nainen kovin märkä, niin tuntemus voi olla hyvinkin vähäinen ja aiheuttaa lerppumista.

Itselläni toimii hyvin se, että mikäli nainen haluaa olla kovin pystyssä, niin samalla stimuloi kiveksiä/välilihaa/peppua ja taas jos makaa päälläni, niin sormi tahi kaksi naisen peppuun mukavasti kiristää myös pimpsaa.

Vierailija
25/25 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on pääsääntöisesti tykänneet siitä että olen päällä. Liikun siten, että ajattelen hyväileväni penistä ja erityisesti terskaa. Se on suosikkiasentoni, ja nykyinen mieskin tulee siinä asennossa nopeammin kuin muissa. Mies ei myöskään kykene siinä asennossa esim. suutelemaan rintojani, tuntuu ilmeisesti niin hyvältä ettei voi keskittyä muuhun. Muuten kyllä muistaa huomioida rinnatkin. Mies on joskus sanonutkin, että miehet ei kai yleensä niin hirveästi siitä asennosta nauti, mutta hän tulee siinä aika nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä