190cm miehen ei kannata pariutua 150 senttisen naisen kanssa
Miehen pituusgeenit menevät hukkaan jos pariutuu 150 senttisen naisen kanssa. Lapsista tulee pahassa tapauksessa tosi lyhyitä naisen geenien takia ja sitten lapsia kiusataan koulussa lyhyyden takia.
Kommentit (29)
Mä oon 155cm mieheni 175cm, musta meillä just täydellinen pituus ero😍 ei mua oo ikinä kiusattu pituuteni/lyhyyteni takia, mut toi voikin olla yleisempää poikien keskuudessa, tai näin on kuullut.
Me ollaan tällanen naurettavan näkönen pariskunta. Mutta kun rakkaus ei katso pituutta, niin naurakaa vaan.
Ja lapset saaneet pituusgeenit isän suvusta.
T:äiti 152 cm ja pojat 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä on, ettei ole naidessa ketään juttukaveria, Eikä suutelukaan oikein onnistu naidessa.
Jep!! Ylettyisin 160 cm kokoisena 2-metristä miestä johonkin navan ja rinnan väliin. :D Ei kovin romanttinen mielikuva. :D
Olette outoja. Ei selän pituusessa niin paljoa ole eroa, etteikö suutelu lähetyssaarnaajassa onnistu. Mies on jalkojen välissä ja minä jalat levällään. Vai luulitteko, että naiminen alkaa jotenkin niin, että jalkaterät on samassa kohdassa ja siitä sitten jotenkin mies tökkii napaan? Tai johonkin. Ja nainen tikahtuu johonkin navan ja rinnan väliin ja mies ähkii peittoon?
Takaapäin on välillä hankalaa, mn pitää laittaa tyynyjä polviena alle jotta ollaan samalla tasolla. Lähäri hyvä, ja nainen päällä taivaallinen. Lusikka unisiin aamupanoihin, nam.
Terv. hobitti jolla on 195 c mies
Kyllä se pituusero on haitaksi. Yksi oli 190cm ja itse siis 155cm. Lähetyssaarnaajassa meinasin tukehtua sen rintakehän alle. Hyvin epämiellyttävää.
Jostain syystä pitkät miehet ovat kovastikin perääni, mutta itse suosin 170-180 pituisia. Ei noilla tietysti ole mitään väliä, jos oikeasti toisesta välittää.
Minä olen 153 cm pitkä, ja mieheni 189 cm. Isäni oli 170 cm ja äitini 156 cm.
Poikani on nyt 16 v. 179 cm ja tyttäreni 12 v 161 ja kasvoi pituutta viime vuonna 5 cm, ennuste 170 cm. Kaksi muutakin nuorempaa lasta kasvamassa. Että on se seksikin onnistunut...
Päinvastoin, pituusgeenit tulevat lajin kannalta hyötykäyttöön! Kun en yllä ylähyllylle, hihkaisen vain jälkikasvun paikalle, jos mies ei ole kotona. Ei tarvitse kiipeillä tikkaille, eikä tippua niiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä on, ettei ole naidessa ketään juttukaveria, Eikä suutelukaan oikein onnistu naidessa.
Jep!! Ylettyisin 160 cm kokoisena 2-metristä miestä johonkin navan ja rinnan väliin. :D Ei kovin romanttinen mielikuva. :D
Olette outoja. Ei selän pituusessa niin paljoa ole eroa, etteikö suutelu lähetyssaarnaajassa onnistu. Mies on jalkojen välissä ja minä jalat levällään. Vai luulitteko, että naiminen alkaa jotenkin niin, että jalkaterät on samassa kohdassa ja siitä sitten jotenkin mies tökkii napaan? Tai johonkin. Ja nainen tikahtuu johonkin navan ja rinnan väliin ja mies ähkii peittoon?
Takaapäin on välillä hankalaa, mn pitää laittaa tyynyjä polviena alle jotta ollaan samalla tasolla. Lähäri hyvä, ja nainen päällä taivaallinen. Lusikka unisiin aamupanoihin, nam.
Terv. hobitti jolla on 195 c mies
Kyllä se pituusero on haitaksi. Yksi oli 190cm ja itse siis 155cm. Lähetyssaarnaajassa meinasin tukehtua sen rintakehän alle. Hyvin epämiellyttävää.
Jostain syystä pitkät miehet ovat kovastikin perääni, mutta itse suosin 170-180 pituisia. Ei noilla tietysti ole mitään väliä, jos oikeasti toisesta välittää.
Kuulostaa todella oudolta. Meillä sama pituusero puolison kanssa (193/156) ja ei mitään ongelmaa, suudellaan ihan normaalisti lähetyssaarnaajassa jne. Ex oli 160cm ja en kyllä ole huomannut minkään valtakunnan eroa tai vaikeutta seksin harrastamisessa kun noita kahta pituuseroa vertaa. Suutelu on ihanampaa kun mies kumartuu. Ja halaaminen, ihanaa kun saa olla oikein kunnolla sylissä :3
Siis fiksuintahan kansan jalostuksellisesti on että lapsia tekevät seuraavanlaiset parit:
1. Lyhyet naiset + pitkät miehet
2. Naiset ja miehet, jotka ovat keskenään samanpituisia ja keskipitkiä
3. Lyhyet miehet ja pitkät naiset
Näin saamme jälkikasvusta kauniin tasapituisen ja eheän päärivistön marssimaan toreillemme! Alankin väsätä kansalaisaloitetta!
Ok.. Poika 15 v 186 cm. Toki enemmän iloitsen normaalista järjenjuoksustaan, johon ei kuulu esim ihmisten arvionti pituuden perusteella.
Ohhoh,no sellainen kun kaappaisi takaa pohkeiden alta,nostaisi karjaisten ilmaan sylisssään ja vähän hyppyyttäisti ilman pöksyjä, niin ....HIIIIIII !!!
Niinpä. Paitsi, että naisia harvemmin kiinnostaa lyhyet miehet.