Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

190cm miehen ei kannata pariutua 150 senttisen naisen kanssa

Vierailija
20.11.2016 |

Miehen pituusgeenit menevät hukkaan jos pariutuu 150 senttisen naisen kanssa. Lapsista tulee pahassa tapauksessa tosi lyhyitä naisen geenien takia ja sitten lapsia kiusataan koulussa lyhyyden takia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo :')

Vierailija
2/29 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan paikkansa pitävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ketään pitkää miestä kiinnostaa lyhyet naiset.

Vierailija
4/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on, ettei ole naidessa ketään juttukaveria, Eikä suutelukaan oikein onnistu naidessa.

Vierailija
5/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän siinä on, ettei ole naidessa ketään juttukaveria, Eikä suutelukaan oikein onnistu naidessa.

Jep!! Ylettyisin 160 cm kokoisena 2-metristä miestä johonkin navan ja rinnan väliin. :D Ei kovin romanttinen mielikuva. :D

Vierailija
6/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep!! Ylettyisin 160 cm kokoisena 2-metristä miestä johonkin navan ja rinnan väliin. :D Ei kovin romanttinen mielikuva. :D

Mutta enpä yltäisi pussailemaan 175 cm kanssakaan. ;) 

Vierailija
7/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette outoja. Ei selän pituusessa niin paljoa ole eroa, etteikö suutelu lähetyssaarnaajassa onnistu. Mies on jalkojen välissä ja minä jalat levällään. Vai luulitteko, että naiminen alkaa jotenkin niin, että jalkaterät on samassa kohdassa ja siitä sitten jotenkin mies tökkii napaan? Tai johonkin. Ja nainen tikahtuu johonkin navan ja rinnan väliin ja mies ähkii peittoon?

Takaapäin on välillä hankalaa, mn pitää laittaa tyynyjä polviena alle jotta ollaan samalla tasolla. Lähäri hyvä, ja nainen päällä taivaallinen. Lusikka unisiin aamupanoihin, nam.

Terv. hobitti jolla on 195 c mies

Vierailija
8/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Lisäksi pussailu onnistuu ihan tavallisesti, mies ei ole jäykkä pökkelö joka ei vähän osaisi kumartua.

Vierailija
9/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette outoja. Ei selän pituusessa niin paljoa ole eroa, etteikö suutelu lähetyssaarnaajassa onnistu. Mies on jalkojen välissä ja minä jalat levällään. Vai luulitteko, että naiminen alkaa jotenkin niin, että jalkaterät on samassa kohdassa ja siitä sitten jotenkin mies tökkii napaan? Tai johonkin. Ja nainen tikahtuu johonkin navan ja rinnan väliin ja mies ähkii peittoon?

Takaapäin on välillä hankalaa, mn pitää laittaa tyynyjä polviena alle jotta ollaan samalla tasolla. Lähäri hyvä, ja nainen päällä taivaallinen. Lusikka unisiin aamupanoihin, nam.

Terv. hobitti jolla on 195 c mies

En tietenkään luullut, että jalkaterät pitää olla vastakkain!!! :D Tuollainen melkein puolen metrin pituusero on todella paljon ja varmasti tulee hankaluuksia pussailun suhteen.

Vierailija
10/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Tuskin järkevä ihminen pitää pituutta rakkauden tai kumppanin rajana tai määritelmänä.

Itse m186 ja n175 mutta ei pituus ei vaikuttanut pariutumiseen mitenkään.

Yhtä hyvin voisin olla lyhyen naisen kanssa.

Luonne , käytös ja elämänarvot ja näkemykset ovat ulkoisia tekijöitä tärkeämpiä minusta.

Vierailija
11/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Lisäksi pussailu onnistuu ihan tavallisesti, mies ei ole jäykkä pökkelö joka ei vähän osaisi kumartua.

Joo, tiedän!! Mutta pituuseroa on älyttömästi siitä huolimatta. Sitä paitsi minulla on pituuteni nähden lyhyt ylävartalo ja pitkät jalat.

Vierailija
12/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ollaankin vapaaehtoisesti lapsettomia ja mieheltä on piuhatkin poikki. Pöhköltä kyllä näytetään :D

Vierailija
13/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... Mä oon 156 cm ja mies 186 cm. Lapset on pitkiä kaikki jo nyt. 8-vuotias poikakin jo yli 140 cm. Luokkansa toiseksi pisin. Moni kaverinsa on päätä lyhempi vaikka molemmat vanhemmat pitkiä. Itsekin kyllä ihmettelen kasvukäyrien yläpäässä huitelevien lasteni kasvua. 😊

Vierailija
14/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä paperi kirjoitti:

Olen eri mieltä.

Tuskin järkevä ihminen pitää pituutta rakkauden tai kumppanin rajana tai määritelmänä.

Luonne , käytös ja elämänarvot ja näkemykset ovat ulkoisia tekijöitä tärkeämpiä minusta.

En tätä väittänytkään. Mielikuva vain kahdesta niin eri kokoisesta nauratti!! 

Vierailija
15/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä paperi kirjoitti:

Mutta naisesi ei olisi kanssasi jos olisit lyhyempi. Fakta.

Vierailija
16/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Mä oon 156 cm ja mies 186 cm. Lapset on pitkiä kaikki jo nyt. 8-vuotias poikakin jo yli 140 cm. Luokkansa toiseksi pisin. Moni kaverinsa on päätä lyhempi vaikka molemmat vanhemmat pitkiä. Itsekin kyllä ihmettelen kasvukäyrien yläpäässä huitelevien lasteni kasvua. 😊

Lisäisin tähän vielä et päinvastoin oon huomannu että moni mies tykkää pienestä taskukokoisesta sirosta naisesta.

Vierailija
17/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää söpöltä kuin pikkuinen akka ja valtava ukko ovat yhdessä ja pussailevat. Mun ex anoppi on just ja just 150 senttinen ja ex appi 194 ja harteikas raavas mies. Suloista oli kun nappasi anopin syliin. Kaikki lapsensa perivät isänsä pituuden puolesta.

Vierailija
18/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tähän vielä et päinvastoin oon huomannu että moni mies tykkää pienestä taskukokoisesta sirosta naisesta.

Jep, ja lisäksi ei tarvitse jännätä riittääkö pippelissä koko. ;) 

Vierailija
19/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NHL:n voi unohtaa jos vanhempi lyhyt tai molemmat vanhemmat lyhyitä.

Ei kai muuta ongelmaa lyhyydestä.

Ja kyllä lyhyt mies voi saada upean vaimon - kuten tuttavani. Mies on 165 cm ja vaimo upea.

Vierailija
20/29 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni suurin rakkaus on lyhyt mies ja sillä on... no, melko pieni, sellainen ohut ja siro, kikkeli. Mutta kyllä minä hänet olisin halunnut. Sielujen yhteys oli/on jotain ihan erityistä. Mutta hän ei halunnut minua vaimomielessä, valitettavasti... Päädyin yhteen erittäin hyvän miehen kanssa, ja meillä on hyvä liitto. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että hän on pitkä ja hänellä on varustusta, ei nyt ihan John Holmes -tasolla mutta riittävästi kuitenkin. Miehellä on kultainen ja hyvä sydän ja me kunnioitamme toisiamme.

Minua ei ole koskaan kiusattu lyhyyteni takia. Meitä oli luokalla useampi saman niminen, minä olin Pikku-Liisa. Luulen, että Iso-Liisaa harmitti enemmän etuliite. Yläkoulussa olin se joka istui isojen poikien sylissä ja bändikeikoilla pääsin reppuselkään että näkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme