Mitä mieltä tästä tapetista?
https://www.naken.co.uk/image/cache/data/Cole-and-Sons/Mariinsky-Damask…
En osaa päättää onko se hieno vai karsea.
Kommentit (50)
Mulla vähän sama fiilis... Ei oikein tiedä onko aivan karsee, vai sairaan upee. Jotain kiehtovaa siinä on, väreissä ja kuvioissa. Ehkä pienissä määrissä menis mutta en tiedä sit jos olis isommalla alueella...
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki: sitä kotia sisustetaan itseä varten, ei sitä varten että naapurit, sukulaiset ja nettipalstailijat tykkäävät. Noloa kysellä tällaista netissä.
Tapetti on järkkykarsea.
Noloa että sä et ymmärrä viestin pointtia mutta vastaat silti.
Mä alan kallistua sen puolelle että se on ihana. Siinä on ihanat värit. Keittiöön tulis.
Ap
Silleen printtinä hieno, mutta jaksaisiko tuota sitten pidemmän aikaa tai isommalla alueella kuitenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki: sitä kotia sisustetaan itseä varten, ei sitä varten että naapurit, sukulaiset ja nettipalstailijat tykkäävät. Noloa kysellä tällaista netissä.
Tapetti on järkkykarsea.
Vai meni minulta ohi aloituksen syvällinen pointti. Voihan kurjuus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kallistua sen puolelle että se on ihana. Siinä on ihanat värit. Keittiöön tulis.
Ap
Ja joka seinälle.
Ap
Sopisi johonkin kirjastohuoneeseen, mutta en kyllä keittiöön tai olkkariin laittaisi.
En tykkää, on tosi tunkkaiset värit.
Vähän synkeä, kirjastohuoneeseen laittaisin. Keittiössä voisi jäädä vähän jotenkin.. tunkkainen fiilis. Ja siis tykkään tummista väreistä, kotona ei ole oikein mitään valkoista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapetti on järkkykarsea.
Vai meni minulta ohi aloituksen syvällinen pointti. Voihan kurjuus sentään.
Ei tässä mistään syvällisestä ollut kysymys. Mutta ohi tais mennä ja lujaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja joka seinälle.
Ap
Tuleekohan liian tunkkainen ja synkkä huone jos on joka seinällä? Entä jos oliskin vaan välitilassa?
Ihan hieno, mutta vaatii myös muulta sisustukselta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja joka seinälle.
Ap
Tuleekohan liian tunkkainen ja synkkä huone jos on joka seinällä? Entä jos oliskin vaan välitilassa?
Ei ole välitilaa kun ei ole yläkaappeja! Pari pitkää avohyllyä, näyttäisi hassulta jos hyllyn yläpuolelta olisi erilainen. Ja en ole näiden tehosteseinien ystävä muutenkaan. Meillä on aika tummia tapetteja muuallakin, en pelkää tummia sävyjä :)
Ap
Ei nuo esineet edes erotu tapetin vuoksi.
Tapetti on järkkykarsea.