Kestääkö "kunnon mies" aina pitkään?
Tai siis mies jonka yhdyntä ei kestä pitkään, onko mielestänne kunnon mies, hyvä sängyssä?
Mitä ajattelet jos mies on useinkin niin haluissaan, että tulee housuihinsa ja sitten toiseen kertaan ei pystykään heti? Myöhemmin kyllä, tai ehkä seuraavana päivänä mutta ei jöpötä heti. Ja ekalla kerralla jöpöttää toki mutta ei kuulemma vaan voi mitään kun tulee.
Kommentit (6)
Nuoruuden ongelmia, menee ohi ajan kanssa.
Minäkin olen hyvin nopea sille ei vaan voi mitään,pilluakin saa niin harvoin,onko huorilla minuutti hintaa?
En ole varma ymmärränkö kysymystä oikein. Mutta siis jos mies tulee usein housuihinsa, eikä pysty uudelleen hommiin ennen kuin seuraavana päivänä, niin olisihan sellaisen kanssa vähän turhauttavaa olla. Ellei kyse oli 16-vuotiaasta. Suhteen alussa tosin tuollainenhan voi olla aika kiihottavaakin, kunhan mut hoidellaan sit jollain tavalla kuitenkin, mutta jos se olisi pysyvä ilmiö niin en usko että tykkäisin. Miehen kunnollisuuteen en ota kantaa.
En mä jaksais mitään jyystöjoonasta. Kunnon esileikki on tärkeämpi ja silleen miehen ei tarvitse jyystää puolta tuntia otsasuoni epätoivosta pulllistellen.
Vierailija kirjoitti:
En mä jaksais mitään jyystöjoonasta. Kunnon esileikki on tärkeämpi ja silleen miehen ei tarvitse jyystää puolta tuntia otsasuoni epätoivosta pulllistellen.
Lisään kuitenkin että housuhiinsa tuleva mies on nolo.
Kunnon mies laukeaa hetkessä, koska on aina puutteessa ja saa harvoin. Jännämies kestää pitkään, koska jännämiehelle seksi on yhtä arkista kuin paskalla käyminen.