Miehenä tinderissä ja sain vain 2 matchia 24 tunnissa
Laitoin eilen kolme valokuvaa tinderiin, ne oli otettu hyvällä kameralla ja kuvaajana valokuvausta harrastava tuttuni. Olen ihan tavallinen ja urheilullinen mies.
Tuloksena oli 2 matchia. Annoin noi 90% naisille sydäntä eli lähes kaikille. Nämä kaksi matchia mitkä sain olivat molemmat ylipainoisia ja silmälasipäisiä naisia.
Tässäkö on tasoni? Enkö kelpaa edes perusnäteille naisille?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on PANOSOVELLUS ja ämmät lässyttää esittelyteksteistä ja siitä millainen kuva prinsessalle pitäisi olla?
Sinäkö sen määräät, miten minä saan käyttää Tinderiä?
En etsi pelkkiä panoja, joten en matchaa miehiä pelkän ulkonäön perusteella. Elä asian kanssa.
N38
Älä sitten itke, kun homma ei toimikaan. Samalla logiikalla homon kannattaisi mennä etsimään s/m-seksistä kiinnostunutta miestä Suviseuroilta, kuin teidän prinsessaharhailijoiden etsiä oikkuinenne elämänkumppania panosovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on PANOSOVELLUS ja ämmät lässyttää esittelyteksteistä ja siitä millainen kuva prinsessalle pitäisi olla?
En etsi pelkkiä panoja, joten en matchaa miehiä pelkän ulkonäön perusteella. Elä asian kanssa.
N38
Älä sitten itke, kun homma ei toimikaan. Samalla logiikalla homon kannattaisi mennä etsimään s/m-seksistä kiinnostunutta miestä Suviseuroilta, kuin teidän prinsessaharhailijoiden etsiä oikkuinenne elämänkumppania panosovelluksesta.
Tunnen pari kaveria jotka etsivät sieltä panoja. Lisäksi tunnen neljä pariskuntaa jotka ovat tavanneet Tinderissä. Yksi naimisissa, yksi kihloissa, kaksi asuu yhdessä.
Kyllä siellä on paljon muutakin kuin vain yhden illan panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Se harhainen osapuoli taitaa olla lähempänä kuin arvaatkaan.
Mulla on tällä hetkellä 35 matchia. Näistä noin puolet eli 17 on aloittanut keskustelun kanssani. Ne, jotka eivät ole aloittaneet, ovat nopealla vilkaisulla keskimäärin paremman näköisiä. Minulle tämä on samantekevää, koska minua kiinnostaa tietenkin eniten sellainen mies, joka on minusta kiinnostunut. En siis aio itsekään laittaa viestiä noille jotka eivät ole olleet yhteydessä. Jo 17 henkilön kanssa keskusteleminen yhtä aikaa on minulle aivan liikaa, joten valitettavasti heistäkin osa on pudonnut jonon hännille, ja osalle olen laittanut viestiä että juttelen heidän kanssaan myöhemmin.
Treffejä on ehdottanut 10 miestä. Kaksille treffeille olen sopinut meneväni ja kolmannenkin kanssa menen heti kun löytyy aika, joka käy molemmille (jouduin kieltäytymään ekasta ehdotuksesta aikataulujen vuoksi). En mitenkään voi tapailla useampia yhtä aikaa ja itse asiassa haluaisin tapailla vain yhtä kerrallaan, mutta se olisi ollut jo liian vaikeaa järjestää.
Haluan tutustua tapaamiini ihmisiin kunnolla. Se ei ole mahdollista jos matchaan kaikki tuhat ja yksi pirikiikareissa esiintyvää kaljatuoppijantteria ja sitten vielä yritän viestitelläkin jokaisen kanssa. Minulla on muutakin elämää kuin tinderöinti.
Mikä tässä on mielestäsi harhaista, tai oikuttelua? Mitä tekisit itse eri tavalla jos olisit minä?
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sullaki kuvassa arskat päässä, tupakka tai kaljatökki kourassa, vihainen ilme tai kunnon pelleilevä irvistys? Olitko ilman paitaa tai kuvat jostain maailmanmatkoilta? Näin on suurimmalla osalla miehistä, enkä tykkää.
Lisäksi tekstillä on suuri merkitys. Panosta siihen!
Antaisitko sydäntä, jos miehellä olisi asiallinen kuva ja esittelyteksti, johon olisi selkeästi panostettu, mutta mies olisi mielestäsi todella ruma
Mä olen antanut sydämen parille rumalle miehelle (oikeasti kukaan ihminen ei ole mielestäni varsinaisesti ruma, mutta jos nyt objektiivisesti arvioidaan pelkkää ulkonäköä). Toisella oli hyvä pukeutumistyyli ja hyvät kuvat + todella kiinnostava teksti. Toisella oli erittäin kiinnostavat kuvat, joissa oli muutakin kuin mies itse, mutta ei kuitenkaan yhtäkään minua ärsyttävää kliseistä juttua (saavutus sinänsä!). Hänellä oli yhden sanan mittainen, mutta silti todella kiinnostava kuvaus itsestään ja ei muuta tekstiä. En kuitenkaan suosittele jättämään tekstiä vain yhteen sanaan. Pitää olla todellinen nero jotta sillä tavalla onnistuu tekemään vaikutuksen.
Jos miehen ensimmäinen kuva on sellainen perusräpsäisy, kuvassa oleva mies näyttää rumalta, ja kuvassa ei ole muuta kiinnostavaa sisältöä (kuten juuri miehen tyyli, tai sitten kuvan tyyli, tai jokin mitä kuvassa näkyy miehen lisäksi), en mene enää erikseen lukemaan esittelytekstiä.
N38
Kyllä, tuo on tasosi. Kerrankin mies, joka sen ymmärtää.
Itse poistuin aikoinani nettideiteistä, koska tajusin että oma tasoni (ulkonäkö) ei sinne riittänyt. Live-elämässä mittarit onneksi ovat monipuolisemmat ja rumakin nainen voi tehdä itsensä näkyväksi olemalla hauska, seurallinen, älykäs ja aktiivinen. Nyt onnellisesti parisuhteessa.
Niitä silmälasipäisiä et pysty välttelemään edes raakaamalla pois tuolla tavoin - niillä voi olla kuvassa rillit pois tai piilarit sillä hetkellä. ;)
Notta onnea.
t. nätti rillipää
Mä olen nainen enkä ole saanut kuukauteen yhtään matchia. Itse painan sydäntä ehkä yhdelle miehelle sadasta.
Siis oonko mä ainut joka jäi miettimään sitä että mikä vika silmälaseissa on :D nimim. Profiilikuvassa ei silmälaseja mutta omistan sellaiset silti
Olen ihan tavallisen näköinen mies. Minulla on erilaisia kuvia Tinderissä, kuvia joihin on panostettu ja ihan tavallisia kuvia harrastuksista. Olen saanut satoja matchejä kuukaudessa. Enkä anna sydäntä todellakaan kaikille...
Mietityttää että miksi ap annoit sydäntä näille lihaville rillipäille alun alkaenkaan jos nyt ei kelpaakaan? Onko miehet todella noin porsaita että antavat sydäntä vähintään joka toiselle naiselle- keräävät matcheja ja onko kyseessä se että nainen kuin nainen kelpaa, eri naiset vain eriasioihin. Yököttävää touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää että miksi ap annoit sydäntä näille lihaville rillipäille alun alkaenkaan jos nyt ei kelpaakaan? Onko miehet todella noin porsaita että antavat sydäntä vähintään joka toiselle naiselle- keräävät matcheja ja onko kyseessä se että nainen kuin nainen kelpaa, eri naiset vain eriasioihin. Yököttävää touhua.
Kyllä kuulemma osa antaa kaikille naisille matchin, jotta näkevät keiltä naisilta on tullut match itselle. Se mieheltä tullut sydän ei siis välttämättä todellakaan merkitse yhtään mitään. Tämä tietenkin lisää naisten varovaisuutta esim. lähteä treffeille, koska matchin saanut nainen ei voi tietää onko mies oikeasti tykännyt hänestä vai kokeileeko vain.
Jos iso osa miehistä tykkää kaikista naisista, tai lähes kaikista, vain varmistaakseen, ettei potentiaalinen "pano" mene ohi, niin mitä järkeä tuossa palvelussa on naisten kannalta, jos tavoitteena on jotain muuta kuin vain se pano?
Ei vaikuta ihan kivalta harrastukselta imo.
Vierailija kirjoitti:
Jos iso osa miehistä tykkää kaikista naisista, tai lähes kaikista, vain varmistaakseen, ettei potentiaalinen "pano" mene ohi, niin mitä järkeä tuossa palvelussa on naisten kannalta, jos tavoitteena on jotain muuta kuin vain se pano?
Ei siinä olisikaan mitään järkeä, jos matchin jälkeen ei olisi mahdollisuutta tutustua paremmin ennen treffien sopimista. Siinä vaiheessa ne tosissaan olevat onneksi nousevat esiin. Ainakin jos nyt vähän osaa miestä haastatella..
Mutta on tuossakin tosiaan se ongelma, että satoja ihmisiä ei voi lähteä haastattelemaan. Siksi naisen kannattaa pitää pienenä se joukko, jolle itse antaa matchin, koska jos heistä suuri osa antaa matchin myös takaisin, jää kuitenkin naisen tehtäväksi seuloa sieltä ne tosissaan olevat joukosta. Se käy ihan työstä. :/
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen enkä ole saanut kuukauteen yhtään matchia. Itse painan sydäntä ehkä yhdelle miehelle sadasta.
Kannattaisiko sitten antaa sydämiä vähän useammalle?
Omat tindertilastot miehenä yhden viikon aikana:
1400 tykättyä naista
12 mätsiä
1 nainen aloitti keskustelun minulle (juuri tämä nainen oli minua vanhempi)
itse aloitin keskustelun 8 naiselle, näistä naisista minulle vastasi viestin tai parin verran ehkä 5 naista
2 naisen kanssa onnistunut keskustelu
2 puhelinnumeroa
2 toteutuneet ensitreffit
Kuulin jo, että molemmat naiset haluaa nähdä uudestaan joten 2 x 2.treffit tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen mies. Minulla on erilaisia kuvia Tinderissä, kuvia joihin on panostettu ja ihan tavallisia kuvia harrastuksista. Olen saanut satoja matchejä kuukaudessa. Enkä anna sydäntä todellakaan kaikille...
Lisäksi sinulla on mytomania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuulemma osa antaa kaikille naisille matchin, jotta näkevät keiltä naisilta on tullut match itselle. Se mieheltä tullut sydän ei siis välttämättä todellakaan merkitse yhtään mitään. Tämä tietenkin lisää naisten varovaisuutta esim. lähteä treffeille, koska matchin saanut nainen ei voi tietää onko mies oikeasti tykännyt hänestä vai kokeileeko vain.
Minäkin mietin ensin että eihän tässä nyt ole mitään ongelmaa, ap on kuitenkin antanut sydämen näille ylipainoisille rillipäille. Mutta jos tämä on totta että annetaan sydämiä vain huvikseen kaikille vastaantulijoille (kuten ap 90 %:lle) että näkisi kuinka monta matchia saa niin eihän siinä ole mitään järkeä. Eikö se sydän anneta nimenomaan jos on kiinnostunut?
Tinderissä on jotain mikä menee minulta yli hilseen, toivottavasti ei koskaan tarvitse liittyä sinne. :D
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tämä on iso ongelma. Kun liityin Tinderiin sain yhden päivän aikana 200 tykkäystä. Todella turhauttavaa käydä läpi iso määrä turhia profiileja joissa haetaan vain sseuraa. Moni tykkääjistä ei viitsi nyt lukea profiilia. Vaihdoin kuvan tilalle tekstin ja sain tiputettua useita turhia profiileja pois.
Juurihan tässä on minun lisäkseni ainakin yksi toinenkin nainen kertonut, että ei etsi mitään mallipoikia. Kuten sanoin: minä en jaa sydämiä parhaimman näköisille miehille. Se ei tarkoita ettei muilta osin olisi korkea vaatimustaso (esim. nuo mainitut arskat, kaljatölkit, irvailukuvat ja minulla myös taskat saavat ruksin). On pakko olla, koska muuten matcheja tulee niin paljon ettei kaikkien kanssa ole mahdollista vaihtaa viestejä. Ei tämäkään tilanne mitenkään kivalta tunnu: ei ole mukavaa pitää matcheja roikkumassa kun tietää, että he (ainakin osa) toivoisivat tiheämpää yhteydenpitoa ja treffejä. Kun kuitenkaan itsestä ei riitä kuin yhdelle miehelle kerrallaan ja itseään ei ole mahdollista monistaa.
N38