Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin joululahjan mainitsemallesi ihmiselle

Vierailija
20.11.2016 |

Antaa tulla!

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär 12 v, tytär 11v ja mies 31v. Budjetti 20-40 euroa / lahja.

Kaikille fleecepyjamat, sellaista ällöpehmeää materiaalia.

Vierailija
42/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti 16v, jolla on liki kaikkea ja haluaa lisää tuota kaikkea.

Anastasia Beverly Hillsin contour-setti. Jos se on jo, niin swarovski-aktiivisuusranneke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo kirjoitti:

Mies 55, tykkää urheilusta, ronkeli, omistaa kaikkea, voi ostaa kaiken mitä haluaa, elämys Hkissa käy. Pelkää korkeita paikkoja. Ei juo, ei polta. 300-600 ,-

Tosi hyviä ehdotuksia sulla muuten...

Lento kevytlentokoneella, lahjakortilla pääsee siis itse lentämään konetta.

Vierailija
44/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni, 38-v akateeminen, vasemmistoon kallellaan oleva ekotyyppi. Rakastaa kirjoja, musiikkia, matkustelee, on lapseton sinkku. Aivan ihana nainen ja lämmin, fiksu ihminen <3

Vierailija
45/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä 53v, tykkää veneilystä, kuntosaleilusta, rentoutumisesta, tummasta suklaasta ja Tekniikan Maailma-lehden lukemisesta (johon on jo tilaus). Tummaa suklaata olen yleensä aina vienyt lahjaksi kun en ole muuta keksinyt. Lahja saisi olla suht edullinen sillä olen itse työtön eikä rahaa ole niin paljon käytettäväksi. 

Suklaahieronta. 

Vierailija
46/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjettini 38-v ystävälleni olisi noin 70€.

Vierailija
47/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni, 38-v akateeminen, vasemmistoon kallellaan oleva ekotyyppi. Rakastaa kirjoja, musiikkia, matkustelee, on lapseton sinkku. Aivan ihana nainen ja lämmin, fiksu ihminen <3

Raakasuklaan valmituspaketti tai jos budjetti antaa periksi, niin piffaa lennot Lappiin ja menkää yhdessä vaeltamaan. 

Vierailija
48/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v mies. Kaveri, ei olla suhteessa. On sanonut, että ei tahdo turhaa tavaraa, koska se kuluttaa luonnonvaroja. Ostaa vaatteensakin kirpparilta, niin mietin olisiko vaikka jonkun uuden paidan ostaminen henkilön arvojen vastaista.

Mies on fyysikko, ja intohimoinen sellainen, niin ajattelin jos hankkisi jonkun fysiikan kirjan, mutta se on kuitenkin joku liian helppotasoinen tai jotain jos sellaisen hankin.

Ei juo, joten ei viiniäkään voi viedä.

Vierailija
49/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mukavia ehdotuksia, ei ihan perussettiä. Kiitos ap:lle!

Vierailija
50/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjettini 38-v ystävälleni olisi noin 70€.

Stockmannilta fiini viinipulloteline. 

Vierailija
51/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on lentoemäntä. Hän saa tyyliin ihan kaikkea halvemmalla ja tyylikkäämpää kuin Suomesta. Suomenkielisiä kirjoja hän saa jo lahjaksi äidiltä, ei niitä. Oma vakiokosmetologi, jolla käy ja jonka nimeä en muista, ei sellaista lahjakorttia. Parina viime vuonna olen vienyt vaan syömään johinkin hyvään ravintolaan, mutta ehkä jotain muuta...

Lisään: budjetti n 100 euroa.

Vie hänet Escape Roomiin. 

Muuten hyvä, mutta ollaan oltu kahdesti ja hän ostaa minun teineille tänä vuonna joululahjaksi nimen omaan escaperoom käynnin.

Vierailija
52/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v mies. Kaveri, ei olla suhteessa. On sanonut, että ei tahdo turhaa tavaraa, koska se kuluttaa luonnonvaroja. Ostaa vaatteensakin kirpparilta, niin mietin olisiko vaikka jonkun uuden paidan ostaminen henkilön arvojen vastaista.

Mies on fyysikko, ja intohimoinen sellainen, niin ajattelin jos hankkisi jonkun fysiikan kirjan, mutta se on kuitenkin joku liian helppotasoinen tai jotain jos sellaisen hankin.

Ei juo, joten ei viiniäkään voi viedä.

Ukulele, kukaan ei voi suuttua sellaisesta vaikka tavara onkin. 

Vierailija
53/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on lentoemäntä. Hän saa tyyliin ihan kaikkea halvemmalla ja tyylikkäämpää kuin Suomesta. Suomenkielisiä kirjoja hän saa jo lahjaksi äidiltä, ei niitä. Oma vakiokosmetologi, jolla käy ja jonka nimeä en muista, ei sellaista lahjakorttia. Parina viime vuonna olen vienyt vaan syömään johinkin hyvään ravintolaan, mutta ehkä jotain muuta...

Lisään: budjetti n 100 euroa.

Vie hänet Escape Roomiin. 

Muuten hyvä, mutta ollaan oltu kahdesti ja hän ostaa minun teineille tänä vuonna joululahjaksi nimen omaan escaperoom käynnin.

Suolahuonehoito.

Vierailija
54/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä 50v, aika perinteinen mies.

Kummipoika 6kk.

Äiti ja isä, 66v

Budjetit max 50 per hlö.

Vierailija
55/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppinen eläkkeellä oleva isäni. Aloitti hiljattain jälleen hirvenmetsästyksen. Muita harrastuksia ei juuri ole. Kirjoja lukee jonkun verran ja tekee sudokuja. Autostaan pitää hyvää huolta. Entinen opettaja, tykkää tieteellisistä jutuista.

Vierailija
56/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusikymppinen eläkkeellä oleva isäni. Aloitti hiljattain jälleen hirvenmetsästyksen. Muita harrastuksia ei juuri ole. Kirjoja lukee jonkun verran ja tekee sudokuja. Autostaan pitää hyvää huolta. Entinen opettaja, tykkää tieteellisistä jutuista.

Budjetti 30e.

Vierailija
57/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ap miten hyviä ideoita! :)

Vierailija
58/101 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk kummityttö.

Vierailija