Keksin joululahjan mainitsemallesi ihmiselle
Kommentit (101)
Poikaystävälleni, joka pitää urheilusta
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde. Lahja miehelle, joka ei tietenkään voi viedä mitään aineellista kotiin. Aikaakin meillä on hyvin minimaalisesti yhdessä.
Shamppanjabrunssi tai viininmaistelu. Tunti riittää.
Vierailija kirjoitti:
nainen 31v
Himalajansuolasaippua ja käsivoide.
Laittakaa budjetti myös!
Kummipoika, 22v, perheetön, käy itse töissä. Laatutietoinen ja urheilullinen. Mahd. edullinen lahja.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävälleni, joka pitää urheilusta
Liput nyrkkeilymatsiin tai lahjakortti seinäkiipeilyyn.
Host perheen isä, 48 v. Tykkää moottoripyöristä, rullaluistelusta, patikoinnista, puutarhanhoidosta, perheessä kaksi lasta myös. Edullista lahjaa kaipaisin myös (noin 15 euroa tai alle)
Vierailija kirjoitti:
Kummipoika, 22v, perheetön, käy itse töissä. Laatutietoinen ja urheilullinen. Mahd. edullinen lahja.
Stockalta voimapyörä tai tasapainolauta. Maksavat alle 20-25e. Halvemmalla Johan&Nyströmin kahvia ja Chocon konvehteja, tosin ei liity urheiluun mut alle 15e.
Poikaystävän äiti, lähes 60v. Budjetti ehkä 20 euron luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja akateeminen veli 26v.
Vierailija kirjoitti:
Host perheen isä, 48 v. Tykkää moottoripyöristä, rullaluistelusta, patikoinnista, puutarhanhoidosta, perheessä kaksi lasta myös. Edullista lahjaa kaipaisin myös (noin 15 euroa tai alle)
Kuksa.
Siskoni on lentoemäntä. Hän saa tyyliin ihan kaikkea halvemmalla ja tyylikkäämpää kuin Suomesta. Suomenkielisiä kirjoja hän saa jo lahjaksi äidiltä, ei niitä. Oma vakiokosmetologi, jolla käy ja jonka nimeä en muista, ei sellaista lahjakorttia. Parina viime vuonna olen vienyt vaan syömään johinkin hyvään ravintolaan, mutta ehkä jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on lentoemäntä. Hän saa tyyliin ihan kaikkea halvemmalla ja tyylikkäämpää kuin Suomesta. Suomenkielisiä kirjoja hän saa jo lahjaksi äidiltä, ei niitä. Oma vakiokosmetologi, jolla käy ja jonka nimeä en muista, ei sellaista lahjakorttia. Parina viime vuonna olen vienyt vaan syömään johinkin hyvään ravintolaan, mutta ehkä jotain muuta...
Lisään: budjetti n 100 euroa.
Isovanhemmat, jotka asuvat talvet lämpimässä maassa. Nykyaikaisia tyyppejä, mutta ei talvitavaraa, mitään raskasta mitä ei saa matkatavaroihin kätevästi mukaan eikä mitään ns. turhaa kotiin kun eivät siellä ole kuin kesän ja joulun. Budjetti max. 45 €. :)
Vierailija kirjoitti:
Huonetuoksu, maidonvaahdotin, setti pieniä kaktuksia ruukuissaan.
26 v ystävätär. Noin puolivuotiaan lapsen äiti, äitiyslomalla siis. Taloudellisesti pärjää hyvin, ei ole mistään tiukkaa. Ei erikoisempia harrastuksia. Tykkää ruuanlaitosta & leipomisesta, mutta ei tarvitse välttämättä olla siihen liittyvä lahja. Budjetti n. 40 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään: budjetti n 100 euroa.
Vie hänet Escape Roomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja akateeminen veli 26v.
Paperi T:n runokirja Post-alfta.
Aviomies 41 v, yrittäjä, 30 €.
Tykkää seurata jääkiekkoa ja leffoja. Leffalippupaketti on tulossa jo.
Ei hajusteita.
:)
Salasuhde. Lahja miehelle, joka ei tietenkään voi viedä mitään aineellista kotiin. Aikaakin meillä on hyvin minimaalisesti yhdessä.