Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännämies ja kilttinainen, miten toimii tällainen?

Vierailija
20.11.2016 |

voiko olla tosirakkautta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin ensihuuman ajana.

Vierailija
2/49 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä pitemmänpäälle. Nimim. terapia alkamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos jännämies ei halua enää olla jännämies? Miten sen voi osoittaa kiltille mutta älykkäälle naiselle, jolta ei taatusti ole jäänyt ymmärtämättä että mies on tähän asti kaatanut naisia kuin heinää?

Vierailija
4/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, jos kummallakin on jo tarpeeksi ikää ja kokemusta.

Vierailija
5/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummallakaan ei ole haaveita perheen perustamisesta, niin miksi ei? Nauttikoon jokainen elämästään kuten haluaa.

Vierailija
6/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jännämies ei halua enää olla jännämies? Miten sen voi osoittaa kiltille mutta älykkäälle naiselle, jolta ei taatusti ole jäänyt ymmärtämättä että mies on tähän asti kaatanut naisia kuin heinää?

Voi olla että toimii...

Jännämiehen on oltava sanansa mittainen. Vanhoilla hoidoilla kehuskelu on lopetettava.

Vierailija
7/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii aikansa ulospäin. Sitten alkaa tulla yhteiskunnalle laskua naisen romahdettua. 

Vierailija
8/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset käytä kilttiä. Harvemmat miehetkään Suomessa.

Vierailija
9/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että toimii...

Jännämiehen on oltava sanansa mittainen. Vanhoilla hoidoilla kehuskelu on lopetettava.

En ole sanallakaan kehuskellut (koskaan, kenellekään) hoidoillani. Mutta tämä nainen sanoi mun vaikuttavan pelurilta ja ettei hän ole koskaan sekaantunut sellaisiin. Ihan hymyillen hän sen sanoi, ja on myös kertonut olevansa kiinnostunut. Ja oikeaanhan hän osui, joten en lähtenyt asiaa kieltämäänkään. Mahdollisuuksia siis voisi olla, mutta miten osoitan naiselle että olen todellakin hänen kanssaan tosissani?

Vierailija
10/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies on jokaisen naisen haave, mutta hyvin harva jännämies kuitenkaan kesyyntyy.

Vierailija
11/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies on jokaisen naisen haave, mutta hyvin harva jännämies kuitenkaan kesyyntyy.

Sitä paitsi siitähän tulee sitten samalla kiltti-/tylsämies.

T: sama

Vierailija
12/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät noin tarkkaan jännämiesten ajatukset?

Mä olen täysin valmis unohtamaan kaikki muut naiset loppuelämäkseni, jos tämän  yhden saan. Eikä se touhu muutenkaan ole niin hienoa ollut kuin jotkut kuvittelevat. En ole jännämies siksi että tykkäisin niin hirveästi naisista tai vaihtelusta. Enemmän siksi että minua on pelottanut rakastua.

Vierailija
13/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kestääkö naisen psyyke toiset naiset.

Vierailija
14/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen täysin valmis unohtamaan kaikki muut naiset loppuelämäkseni, jos tämän  yhden saan. Eikä se touhu muutenkaan ole niin hienoa ollut kuin jotkut kuvittelevat. En ole jännämies siksi että tykkäisin niin hirveästi naisista tai vaihtelusta. Enemmän siksi että minua on pelottanut rakastua.

Tuli kuin kaupan hyllyltä. Jokainen panemasi nainen on kuullut samat liirumlaarumit.

Vierailija
15/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuin kaupan hyllyltä. Jokainen panemasi nainen on kuullut samat liirumlaarumit.

Tiedän että en voi sanoa tätä tälle tavoittelemalleni naiselle. Miten siis voin vakuuttaa hänet siitä että olen tosissani?

Vierailija
16/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän te haaveilette.

Vierailija
17/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei varmasti hyväksyisi miehelleen muita naisia, eikä tarvitsisikaan. Hänen tarvitsisi vain pystyä uskomaan, että kohdallani ne jutut on niin nähty.

Vierailija
18/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei varmasti hyväksyisi miehelleen muita naisia, eikä tarvitsisikaan. Hänen tarvitsisi vain pystyä uskomaan, että kohdallani ne jutut on niin nähty.

Miksi saan miinusta kyselyihini?

Eikö mammojen mielestä ole hyvä, että jännämies haluaa rauhoittua?

Vierailija
19/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirakkaudesta ei kukaan osaa sanoa mitään ennenkuin suhde on kestänyt viuosikymmeniä. 

Mutta kiltti nainenhan on mun mielestä jännämiehen jännyyden edellytys ja elinehto. Jos se naiselle riittää, niin suhde voi toimia ihan hyvin sen ajan kuin se toimii. 

Vierailija
20/49 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitäisi ensinnäkin pitää kiinni lupauksistasi, lopettaa kaikki pelit ja olla rehellinen. Tämän lisäksi ei muita naisia. Ei taida vaan onnistua ja se kiltti nainen tietää kyllä ja suojelee itseään. Jos rakastat oikeasti, miksi haluat rikkoa rakastamasi ihmisen?