Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin kehua naisen ulkonäköä ilman, että se tulkitaan flirttailuksi?

Vierailija
20.11.2016 |

Olen itse nainen ja ihastunut salaa yhteen naiseen, mutta en halua ihastukseni kohteen tietävän tunteistani. Haluaisin kuitenkin ilahduttaa häntä, sillä hän on mielestäni aivan upea kaikilla tavoin.

Voinko esim. katsoa häntä pitkään silmiin ja sanoa, että "sulla on todella kauniit silmät" tai "sulla on ihanat hiukset" tai "sulla on upea vartalo" tai "sulla on kauniit kädet" tai vaatteista "sulla on todella kaunis paita". Mikä näistä on viattomin ja mikä on ilmiselvää flirttailua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti?

Vierailija
2/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, yksi oli vielä "sulla on kauniit huulet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois noi ylistyssanat. Kiva tukka tai nätti paita jos sillöä uutta.

Vierailija
4/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin luontevaa. Kun naiset kehuvat ulkonäköäni, voin ottaa sen ihan vain kehuna, mutta rehellisesti vaivaannun, kun joku mies ihan 'kaverillisesti' kehuu ulkonäköäni. Se on jotenkin liian henkilökohtaista, ja vaikeuttaa kaverillista suhdetta. Eri juttu jos oikeasti haluatkin muuta kuin kaveruutta.

Vierailija
5/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin itse, että vaatteiden ja hiuksien kehuminen on viattominta, mutten ole mikään sosiaalisten tilanteiden lukemisen guru.

Vierailija
6/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minun silmiäni, käsiäni, vartaloani, paitaani ja huuliani on nainen kehunut. Viattomin olisi ehkä vaatteen kehuminen. 

Vierailija
7/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v77u mikä rekka lespo!1!1 XD

Vierailija
8/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hiukset, kenenkähän päässä ne kasvoi Intiassa?

Vierailija
9/9 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minun silmiäni, käsiäni, vartaloani, paitaani ja huuliani on nainen kehunut. Viattomin olisi ehkä vaatteen kehuminen. 

b                                                                                                                    Sama täällä.  Myös kenkien kehuminen on ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi