Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin finninpuristelijaryhmään kuulut?

Vierailija
20.11.2016 |

Jotkut ihmiset tykkäävät puristella muiden finnejä. Itse en ole ollenkaan tällainen. Minua myös ällöttää katsoa kuvaa/videota finnien puristamisesta.

Minulla on teoria, että toisten finnien puristelusta (tai sen katsomisesta) tykkäävät ovat sosiaalisempia ja ekstrovertimpia kuin he, jotka kokevat tällaisen vastenmieliseksi. Mitään todistuaineistoa minulla ei ole, mutta ajattelin nyt hankkia sellaista.

Miten tämä menee sinun kohdallasi?
1. Oletko enemmän ekstrovertti vai introvertti?
2. Oletko enemmän sosiaalinen (seurallinen, rohkea/avoin ihmisten kanssa) vai epäsosiaalinen?
3. Tykkäätkö katsoa toisen finnien puristelua (tai haluaisitko katsoa) vai inhottaako se sinua jo ajatuksenakin?
4. Tykkäätkö itse puristella toisten finnejä (tai tekisikö ajatuksen tasolla "mieli" tehdä niin) vai inhottaako se sinua?
5. Kerro vielä: tykkäätkö puristella omia finnejäsi? (Jos et ole joutunut tekemään niin, niin ajattele että tekisikö mieli.)

Jos et ole koskaan joutunut tuollaisiin tilanteisiin, mieti miltä se ajatuksena tuntuu. Onko pelkkä ajatus toisen finnien puristelusta tai sen katsomisesta myönteinen vai kielteinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset tykkäävät puristella muiden finnejä. Itse en ole ollenkaan tällainen. Minua myös ällöttää katsoa kuvaa/videota finnien puristamisesta.

Minulla on teoria, että toisten finnien puristelusta (tai sen katsomisesta) tykkäävät ovat sosiaalisempia ja ekstrovertimpia kuin he, jotka kokevat tällaisen vastenmieliseksi. Mitään todistuaineistoa minulla ei ole, mutta ajattelin nyt hankkia sellaista.

2. Oletko enemmän sosiaalinen (seurallinen, rohkea/avoin ihmisten kanssa) vai epäsosiaalinen?

3. Tykkäätkö katsoa toisen finnien puristelua (tai haluaisitko katsoa) vai inhottaako se sinua jo ajatuksenakin?

4. Tykkäätkö itse puristella toisten finnejä (tai tekisikö ajatuksen tasolla "mieli" tehdä niin) vai inhottaako se sinua?

5. Kerro vielä: tykkäätkö puristella omia finnejäsi? (Jos et ole joutunut tekemään niin, niin ajattele että tekisikö mieli.)

Jos et ole koskaan joutunut tuollaisiin tilanteisiin, mieti miltä se ajatuksena tuntuu. Onko pelkkä ajatus toisen finnien puristelusta tai sen katsomisesta myönteinen vai kielteinen.

Laita sama kyselynä, johon voi vastata rastittamalla oikea kohta.

Vierailija
2/5 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sama kyselynä, johon voi vastata rastittamalla oikea kohta.

On niin monta eri kysymystä. :/

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 introvertti

2 epäsosiaalinen, viihdyn omissa oloissani/perheeni kanssa

3 - 5 inhottaa

Olen ohittanut virallisen finni-iän jo 20 vuotta sitten. Jos saan yksittäisen finnin, se on AINA iso ja kipeä ja tulee persuksiin niin, ettei sitä ylety mitenkään nitistämään. 😬 Toisaalta, eipähän näy koko maailmalle. Miestä en vaivaa asialla.

Vierailija
4/5 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Suomen ulkopuolella, mutta onneksi löysin tän Finni-Finns- ryhmän, jotta voin jatkaa pitkäaikaista harrastustani täälläkin.

Suomessa kuuluin Taivalkosken Talipäihin.

Vierailija
5/5 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 introvertti

2 epäsosiaalinen, viihdyn omissa oloissani/perheeni kanssa

3 - 5 inhottaa

Olen ohittanut virallisen finni-iän jo 20 vuotta sitten. Jos saan yksittäisen finnin, se on AINA iso ja kipeä ja tulee persuksiin niin, ettei sitä ylety mitenkään nitistämään. 😬 Toisaalta, eipähän näy koko maailmalle. Miestä en vaivaa asialla.

Kiitos vastauksesta.

En älynnytkään kysyä, että tykkäättekö jos muut puristavat omia finnejänne (siitä olisi ehkä nähnyt, onko vastaus sama kuin muiden finnien puristelussa). Itse en tykkää siitäkään ajatuksesta, että joku puristelisi minun finnejäni, mutta se on ehkä vähemmän ällöttävää kuin toisinpäin.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme