Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Jouluapua facebook-ryhmästä?

Vierailija
20.11.2016 |

Mä olen osallistunut parina vuonna. Nyt tunnistan siellä samoja ihmisiä, myönnän että olen katsellut löytyykö samat tyypit sieltä. Kolme vuotta sitten eräänkin " piti aloittaa opinnot ", kuinkas sitten kävikään. Tässä ajassa olisi käynyt jo esim. lähäri-koulutuksen ja olisi jo töissä. En tiedä ketä sitten auttais, kun herää vähän sellainen vastareaktio monesta ilmoituksesta...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistetaanko siellä mitenkään, että onko sama henkilö jo saanut apua jostain muun ryhmän kautta? Tulee vaan mieleen muutaman vuoden takaa se työtön yh-äiti, joka kerjäsi jouluapua useammasta ryhmästä ja sai jokaisesta avustuksia. Lopulta hän sai pelkillä avustuksilla niin yltäkylläisen joulun, että ei läheskään kaikilla työssäkäyvilläkään semmoiseen ole varaa.

Itse en hyväksy sellaista kerjäämistä, että kaikki pitäisi saada avustettuna ja pitäisi olla monia hienoja lahjoja. Jokainen kyllä pystyy vuoden aikana sen verran itsekin säästämään, että esim jouluruokaa on varaa ostaa ilman avustuksiakin. Ja mielestäni on epäreilua, jos yksi perhe saa paljon avustuksia ja moni muu jää ehkä kokonaan ilman.

Vierailija
2/2 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, tunnistan samoja perheitä joita olen auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla