olitko sinä nuorena paikkakunnan kaunein?
Kuten minä olin ja minkälaista elämäsi oli silloin?
Kommentit (21)
Enemmän kiinnostaa tieto, millaista elämäsi on nyt? Oletko ehtinyt jo aikuistua? Mitä haittaa ulkonäöstäsi on ollut - oletko joutunut todistelemaan kenellekään, että sinulla on myös aivot? vai onko entinen (huom entinen) kaunis ulkonäkösi ainoa valttisi elämässä - jos olet nykyään enemmän samalla viivalla kuin muutkin, meikkien sun muiden ansiosta, miltä se nyt tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen kolmen hevosen kylässä sitä on kasvanut, jos pystyy vertailemaan itseään kaikkiin sen asukkaisiin?
Asia ei siis koske sua.
Lätkäpelaajat kävi yksi kerrallaan poraamassa joka reikään. Tulipahan otettua ulkonäöstä kaikki irti.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa tieto, millaista elämäsi on nyt? Oletko ehtinyt jo aikuistua? Mitä haittaa ulkonäöstäsi on ollut - oletko joutunut todistelemaan kenellekään, että sinulla on myös aivot? vai onko entinen (huom entinen) kaunis ulkonäkösi ainoa valttisi elämässä - jos olet nykyään enemmän samalla viivalla kuin muutkin, meikkien sun muiden ansiosta, miltä se nyt tuntuu?
Elämä on muuttunut rauhalliseksi. No haittaa oli sikäli että nuorena sai hätistää miehiä pois.
On mulla muitakin valtteja.
En meikkaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin stadin kaunein.
Mistä tiedät?
En ollut, mutta yksi kaverini sanoi, että olin luokkani kaunein kasiluokalla:)
Ilman muuta ja olen vieläkin. Harmi, ku Ike muutti Hesaan.
Ilman muuta olin stadin kaunein. :D
Kiitos vastauksista.
Oletko käynyt läpi jotain henkistä prosessia siitä, että ikää on tullut lisää tai ettet enää meikkaa syystä tai toisesta? Olethan huomannut olevasi yhtä kaunis myös ilman meikkiä.
Rauhallisuus on mahtavaa. Jouduin itse erinäisissä tilanteissa jollain tapaa todistelemaan ihmisille,että en ole pelkät kasvot ja kroppa, vaan myös älykäs, fiksu ja mukava, ts. aivot löytyvät ja kotona on kasvatettu kunnolliseksi, tunnolliseksi ja huomaavaiseksi ihmiseksi muutenkin. Kyllä ihmiset ympärillä sen nopeasti huomasivat, etten ole pelkkää ulkokuorta, mutta ennakko-oletukset olivat vahvoja toisinaan. (enkä usko siihen äärimmäiseen paikkakunnan kauneimpaan yleisesti, makuja on niin monia.) Siksi kysyin siitä fiksuuden todistelutarpeesta.
Hauska alotus. Olin juu ja mulla oli kylän paras kroppakin, kuulemma. Nää on pikku paikkakuntien juttuja:)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista.
Oletko käynyt läpi jotain henkistä prosessia siitä, että ikää on tullut lisää tai ettet enää meikkaa syystä tai toisesta? Olethan huomannut olevasi yhtä kaunis myös ilman meikkiä.
Rauhallisuus on mahtavaa. Jouduin itse erinäisissä tilanteissa jollain tapaa todistelemaan ihmisille,että en ole pelkät kasvot ja kroppa, vaan myös älykäs, fiksu ja mukava, ts. aivot löytyvät ja kotona on kasvatettu kunnolliseksi, tunnolliseksi ja huomaavaiseksi ihmiseksi muutenkin. Kyllä ihmiset ympärillä sen nopeasti huomasivat, etten ole pelkkää ulkokuorta, mutta ennakko-oletukset olivat vahvoja toisinaan. (enkä usko siihen äärimmäiseen paikkakunnan kauneimpaan yleisesti, makuja on niin monia.) Siksi kysyin siitä fiksuuden todistelutarpeesta.
Onhan se henkisyys tärkeämpää kuin ulkokuori. Nuorelle on luonnollista korostaa ulkomuotoa. Kaikkea aikansa.
Ap
Jos nyt väittäisin olleeni stadin upein ja suosituin suttura, sehän antaisi aivan väärän kuvan. Ehkä on parempi, etten ollut. :)
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen muiden mielestä olit kaunein,kuin itsesi ? Oliko siellä kylällä joku kauneuskilpailu jonka voitit?
Kyllä olin se kaunein. Isäni puolelta sen perin. Elämä oli hyvää, mutta jotkut kaverit kadehtivat, varmaan sekä ulkonäköä että muutenkin menestystä. Nykyään aikuisena olen kai vieläkin ihan ok näköinen vaikka olen käynyt läpi isoja vastoinkäymisiä, ne on vaikuttaneet ulkonäköön. Kukaan ei nää kadulla viheltele eikä päät käänny. Tunnen nykyään hukkuvani massaan ja ihan hyvä niin. Lääkärini sanoi että olen kaupungin kauneimpia naisia, en tiedä koenko itse enää niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen muiden mielestä olit kaunein,kuin itsesi ? Oliko siellä kylällä joku kauneuskilpailu jonka voitit?
En kertaakaan maininnut että olin omasta mielestä kaunein. Kuulin muilta.
Ei ollut kilpailuja meillä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan maininnut että olin omasta mielestä kaunein. Kuulin muilta.
Ei ollut kilpailuja meillä päin.
Olitko kylän ainoo tyttö?
En ollut. Mistäkö tiedän? Jännämiehet eivät katsoneet minuun päinkään.
Huh mikä ketju! Saa taas olla iloinen että on kotoisin vähän isommasta kaupungista ja kotikasvatuksessakin painotettiin hieman muita asioita.
Missä ihmeen kolmen hevosen kylässä sitä on kasvanut, jos pystyy vertailemaan itseään kaikkiin sen asukkaisiin?