Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä tätä liimalettiäni =( Voiko näihin laittaa edes tuuhennusta tai pidennystä, apua.

Vierailija
20.11.2016 |

Alkaa jo elämän laatu kärsiä näistä olemattomista hiuksista, lyijykynä on paksuus kun ne otan käteen. Olen muuten suht nätti kasvoiltani, mutta lirutukkani kyllä pilaa kaiken. Hetken föönaamalla ja tupeeraamalla pysyy kivasti ja sitten lötköttää päätä myöten rumana kun mikä. Alan olla jo oikeasti epätoivoinen, halua kauniit ja paksummat hiukset.

Kysynkin siis, että voiko tällaisiin "kahteen karvaan" edes laittaa mitään pidennystä tai tuuhennusta vai paistaako ne kaikki tuolta päänahan tavoin läpi? :( Kokemuksia ja kohtalontovereita kaipaan ... ;( Osaatko suositella jotakin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulla ainakin paistoi sinetit läpi :( edestä näytti pidennykset tosi kivalta, takaa näkyi kaikki..

Vierailija
2/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös ohuet hiukset ja olen käyttänyt vaikka mitä erilaisia pidennyksis. Hiuksiin kiinnitettävät pidennykset vaurioittaa hiuksia (kokemusta on) kannattaa kokeille halo-pidennyksiä ne on hiusystävällisemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pestä palashampoolla.

Vierailija
4/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on samanlaiset hiukset kuin sinulla, harvat ja liukkaat. Jakausta saa asetella koska hiukset ovat edestä otsalta aika harvat, niska on toinen harva paikka. Hiukseni rasvottuvat päivässä ja lässähtävät muutamassa tunnissa niin kuin sinullakin. Otin hiuksiini permanentin ja olen tosi tyytyväinen. Rasvoittumista ei permis hillinnyt ja hiustenlaittorutiini pysyi samana, eli aamulla pesu ja kuivaus, ilmakihartimella tyven kohotus. Hius on siis tuon jälkeen kuivana suora niin kuin ennenkin. Ero entiseen on se, miten kampaus pysyy. Ei tietoakaan lässähtämisestä vaan tukka pysyy kuohkeana iltaan asti. Näyttää jopa ihan tuuhealta, tai ainakin normaalipaksuiselta.

Vierailija
5/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki.

Vierailija
6/6 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuivashampoota. Se ratkaisee kaikki ongelmasi. Oikeasti. Kokeile edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän