Mies jatkuvasti "liian väsynyt" tai "liian stressaantunut" harrastaakseen seksiä?
Huoh.
Missähän vika ja miten tästä eteenpäin?
Seksielämämme on viimeisen viiden vuoden aikana kuihtunut käytännössä olemattomiin. Mies kertoo olevansa jatkuvasti "liian väsynyt" ja "liian stressaantunut" seksiin. Ei auta rentoutuminen, alkoholi, vapaapäivät... mies ei vaan sanojensa mukaan halua tai pysty.
Vielä jokin aika sitten meillä oli seksiä maksimissaan VAIN perjantai-iltaisin, muuten mies ei pystynyt.
Elämäni tällaisen miehen puolisona on seksitöntä ja täynnä pettymyksiä ja turhautumista. Miten tästä eteenpäin...?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lihoin vasta sitten kun seksi loppui. Syön suklaata ja paljon. Eli lihominen ei voi olla syy. Seksiä viimeksi juhannuksena. Mies keksii tyhmiä tekosyitä kuten että tulen ehkä raskaaksi. No, ei se ennenkään haitannut ja jos olen pillereillä ja hän käyttää kortsua niin tuskin tulen raskaaksi. Elämässä ei ole enää muuta iloa kuin se suklaa.
Joo suklaa on myös täällä se ainut ilo 😒
Eksän kanssa muistan että jos oli muutaman viikon tauko niin se oli jo ihan kamalaa 😂 Omatkin halut on kyllä (onneksi) aika pitkälti myös kadonneet.
T: Se joka harrastaa seksiä viitisen kertaa vuodessa.
Se on muuten totta, että mitä vähemmän seksiä on, sitä enemmän libido vähenee. Parin seksittömän kuukauden jälkeen ei enää oikeastaan edes ajattele koko seksiä. Tai sitten vain hoitelee itsensä nopeasti ilman toista ihmistä.
Surullista toisaalta. Toisaalta helpottavaa. Varmaan tää miehen haluttomuus ja parisuhteen seksittömyys olisi mulle suurempi ongelma jos ajattelisin seksiä jatkuvasti. Ja ainahan voi onneksi syödä puutteeseensa. ;)
Nimimerkillä "suklaata kuluu täälläkin".
Mun tapauksessa ironisinta on, että suorastaan toivoisin miehen pettävän mua jonkun kanssa. Mutta ei. Mies ei vaan ole kiinnostunut seksistä. On varmaan jotenkin aseksuaalinen tai sitten testosteronitasot ovat vuosien aikana romahtaneet. Eihän tää voi normaalia olla. Ei h**vetissä voi.
Tuo on niitä ikääntyvien ongelmia.
Kolmekyppisillä äijillä on nykyään saman verran testosteronia kuin ennen oli 70-vuotiailla. Johtunee suurelta osin muovinpehmennysaineista.
saamaton1232 kirjoitti:
Tuo on niitä ikääntyvien ongelmia.
Miehellä on ikää 32 ja itsellä 31 vuotta, en vielä koe meitä ikääntyviksi. Vaikka ikääntyviähän tässä tietysti ollaan, kaikki, iästä riippumatta.
Eikö sen kuuluisi olla toistepäin? Että mies kinuaa ja naisen päätä särkee.
Johtuukohan e-pillereistä tämä naisten muuttuminen? Jospa mies haluaa olla se jahtaaja?