Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain itsekkäät ihmiset lisääntyy kun maailmanmeno on mitä on.

Vierailija
20.11.2016 |

Moni pitää minua itsekkäänä kun olen vela vaikka olen naimisissa ja molemmilla on vakituiset työt, on kohta maksettu talo ja terveyttä.
Mutta en vaan tahdo tehdä tähän maailmaan lapsia. Jos ilmastonlämpenemistä ei saada pysäytettyä niin ainakin muutaman sukupolven päästä maapallo alkaa olemaan kelvoton.
Työttömyys Suomessa vaan lisääntyy ja lisääntyy.
Vanhukset jätetään jo nyt heitteille.
Valtiolla on velkaa ihan sikana ja se vain kasvaa ja kasvaa. Tuleeko meistä seuraava Kreikka?
Maailman merkittävimmän suurvallan johtaja on hullu naisia arvostamaton rasisti.
Syitä on paljon.

Mietin jo sitä millainen maailma on kun itse jään eläkkeelle. Onko koko eläkejärjestelmää? Niin, ehkä olen itsekäs, kerryttäneet omaisuutta ja toivon että sen avulla saan elettyä ihmisarvoisen elämän ja pystyn takaamaan sen myös ikääntyvälle äidilleni ( isäni kuollut).

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et tietenkään ole sen itsekkäämpi kuin lapsia hankkivatkaan, mutta pitäisikö mielestäsi tavoitteena olla ihmiskunnan hiipuminen sukupuuttoon? Planeetan kannalta toki se olisi hyvä idea, mutta aika harva sitä varmaan allekirjoittaa. Ja jos ei, niin ei lisääntyminen ole sen itsekkäämpää kuin muutkaan elämänvalinnat, kunhan elää vastuullisesti ja mahdollisimman ekologisesti, ja opettaa sen myös lapsilleen.

Vierailija
42/42 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et tietenkään ole sen itsekkäämpi kuin lapsia hankkivatkaan, mutta pitäisikö mielestäsi tavoitteena olla ihmiskunnan hiipuminen sukupuuttoon? Planeetan kannalta toki se olisi hyvä idea, mutta aika harva sitä varmaan allekirjoittaa. Ja jos ei, niin ei lisääntyminen ole sen itsekkäämpää kuin muutkaan elämänvalinnat, kunhan elää vastuullisesti ja mahdollisimman ekologisesti, ja opettaa sen myös lapsilleen.

En ole ap mutta ajattelen niin että syntyvyyttä pitäisi huomattavasti vähentää koska maapallo ei kestä nykyistä ihmismäärää. Ei me sukupuuttuu kuolla vaikka jokainen jättäisi lasten teon muutamaksi vuodeksi tai ainakin rajottaisi yhteen-kahteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla