Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättääkö nuoria naisia enemmän nuorekkaat vai "sedän näköiset" vanhemmat miehet?

Vierailija
19.11.2016 |

Kiinnostaisi tietää.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/04/05/10/274D117600000578-3026232-D…

Tämä viehättää.

No sehän on kiva! Olen nimittäin itsekin neljäkymppinen laihaläski ja kovasti nuorten naisten perään.

Vierailija
102/103 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gay fish kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet miellyttävät.Eivät nuorekkaat tai setämäiset.Vuodet ovat arvokkainta pääomaa.

Minä: Pitääkö marjoihin mieltyneet henkilöt enemmän mustikoista vai puolukoista?

Sinä: Pidän appelsiineista.

Ap

Hmm... Parempi vertaus ehkä olisi tämä:

Minä: Pitääkö kakkaan mieltyneet koirankakasta sinisellä vai punaisella rusetilla koristeltuna?

Sinä: Tuota, kukaan ei oikein halua kakkaa missään muodossa tai minkäänvärisellä rusetilla. Kiitos.

Suomessa tuhansia aviopareja, joissa mies on vähintään 20 vuotta vanhempi. Tuollaisia avopareja ja tapailusuhteita sun muita tietysti on moninkertainen määrä aviopareihin verrattuna. Olipa helppoa osoittaa vertauksesi olevan huono. Ole hyvä.

Jos niitä on tuhansia, niin luulisi niitä näkyvän sitten ihmisten ilmoillakin. Vai eivätkö nämä nuoret naiset kehtaa kulkea pappojensa kanssa yhdessä?

Niitä ON tuhansia, asiasta ei ole mitään epäselvyyttä. Siihen en osaa vastata miksi sinä et ole noihin pareihin törmännyt. Ehkä et kovin usein liiku ihmisten ilmoilla?

Sulla on varmasti jotain lähdettä väitteellesi? Eikä tuolla kaupungeilla kyllä oikeesti näe mitään nuori nainen - mies pareja. Nuori nainen - nuori mies ja vanha nainen - vanha mies pareja kyllä näkyy.

Totta kai on, Väestöliiton sivuilta löydät tilastotietoa avioliitoista Suomessa. 

At sitten linkkiä viitsi laittaa?

Kukaan muu kuin sinä ei edes kyseenalaista noin päivänselvää asiaa. Joten etsi itse linkki itse, ei siihen montaa sekuntia pitäisi mennä edes sinulta.

Sä väität, eli sulla on todistustaakka. Linkkiä kehiin siis.

http://www.hs.fi/tiede/a1472177857468

Hyvään keskustelukulttuuriin kuuluu, että ei itsestäänselvyyksiä ei tarvitse todistaa.

Hyvään keskustelukulttuuriin on tapana kertoa heti lähteet. Tuosta ei muuten tullut ilmi kuinka moni suuren ikäeron parien naisista ovat alle neljäkymppisiä.

Eikä siitä käy ilmi kuinka moni suuren ikäeron pareista laittaa maksalaatikkoonsa rusinoita. Onneksi minä en ole väittänytkään mitään alle neljäkymppisiin naisiin tai maksalaatikoihin liittyvää.

Miksi sitten otit asian puheeksi? Toi ei todista nuorten naisten tykkäävän vanhoista miehistä. Jos kaikki suuren ikäeron pariskunnat ovat jo vanhoja, niin se kertoo lähinnä sen, että nuori nainen on mennyt naimisiin vanhan miehen kanssa, koska vanha mies on luvannut elättää naisen.

Minä sanoin, että Suomessa on tuhansia pareja, joissa mies on naista yli 20 vuotta nuorempi, ja laitoin väitteelle lähten. Jos sinä väität, että kaikki suuren ikäeron parit ovat vanhoja, niin laita lähde väitteellesi. Muuten tuo on vain tyhjänpäiväistä ja lapsellista jossittelua.

En sanonut että kaikki suuren ikäeron parit ovat vanhoja, mutta kehtaan väittää, että suurin osa on. Hyvin harva nuori nainen haluaa vanhan ukon. Varsinkaan jos se ukko ei ole miljonääri ja syöpäsairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin, että ne harvat nuoret naiset jotka ottaa vanhan miehen tulee tosi köyhästä perheestä. Jos ei oo ammattiakaan, niin ovat sitten päätyneet tuommoseen et vanha mies elättää. Joku esim. Lastenkodin kasvatti. Silloin voi materia merkitä paljon ja sit taas tunne-elämä on kehittymättä.