Viehättääkö nuoria naisia enemmän nuorekkaat vai "sedän näköiset" vanhemmat miehet?
Kiinnostaisi tietää.
Kommentit (103)
Surullista nuorehkojen aikuisten miesten kannalta, jotka eivät kuulu ulkoisesti parhaaseen 20 %:iin miehistä. Joutuu tyytymään munakarusellissa parhaat vuosikymmenensä seikkailleeseen post wall -hirviöön tai olemaan yksin.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa setämies. Kauniita nuoria naisia ei viehätä yhtään minkään näköinen vanha mies.
Joo. Yhdelläkään yli nelikymppisellä miehellä ei ole alle kolmekymppistä vaimoa koko tunnetussa universumissamme. Näin ei ole koskaan ollut, eikä niin tule koskaan myös olemaankaan.
Ellei setämies ole filmitähti tai miljonääri, nuoret naiset ottavat nuoren miehen. Ja sellaisten parisuhteiden dynamiikka muototuu sen mukaan. Vanha mies mentoroi nuorta naista ja tarjoaa hyvitykseksi materiaa. Tavallinen setämies, jolla ei ole tarjota kompensaatiota vanhuudestaan ei saa nuorta (kaunista) naista muuten kuin omissa fantasioissaan, vaikka kuinka yrittäisi itkeä että se on hänen oikeutensa. Vanha mies ei myöskään automaattisesti kohtele naisiaan mitenkään hyvin. Omanikäisensä seuran kelpuuttaminen ei tee naisesta pinnallista, vaikka setämiehen mielestä se onkin niin väärin. Miksi oi miksi eivät nuoret naiset jumaloi hänen ainutlaatuisuuttaan pakenevan hiusrajan ja ryppyjen takana?
Ja vastaus kysymykseeen viehättääkö nuoria naisia sellaiset vai tällaiset vanhat miehet: Ei viehätä sellaisenaan ilman paksua lompakkoa ja statusta. Mikä siinä on niin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa setämies. Kauniita nuoria naisia ei viehätä yhtään minkään näköinen vanha mies.
Joo. Yhdelläkään yli nelikymppisellä miehellä ei ole alle kolmekymppistä vaimoa koko tunnetussa universumissamme. Näin ei ole koskaan ollut, eikä niin tule koskaan myös olemaankaan.
Ja vastaus kysymykseeen viehättääkö nuoria naisia sellaiset vai tällaiset vanhat miehet: Ei viehätä sellaisenaan ilman paksua lompakkoa ja statusta. Mikä siinä on niin vaikea tajuta?
Tälläkin palstalla usein todetaan, että nainen näkee miehen ulkoisesti viehättävämpänä, jos mies on "sisäisesti komea" (hyväkäytöksinen, ihmisiä kunnioittava, huumorintajuinen jne.) Päteekö tämä vanhemman miehen ja nuoren naisen tapauksessakin?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että nuoret miehet viehättää nuoria naisia.
Mä sanoisin, että nuoret miehet viehättävät myös vanhoja (40 v) naisia. Toki puhun nyt vaan omasta puolestani. Ei kiitos ketään setämäsitä mulle. En itsekään ole tätimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että nuoret miehet viehättävät myös vanhoja (40 v) naisia. Toki puhun nyt vaan omasta puolestani. Ei kiitos ketään setämäsitä mulle. En itsekään ole tätimäinen.
Nimenomaan, puhut vain omasta puolestasi. OkCupid on deittisivusto, jolla on kymmeniä miljoonia käyttäjiä. Heidän datansa mukaan naisten mielestä parhaan näköisiä ovat suunnilleen omanikäiset miehet, miesten mielestä nuoret naiset.
https://lovelace-media.imgix.net/uploads/92/5e816dd0-1ffd-0132-4e38-0eb…
https://lovelace-media.imgix.net/uploads/92/6739b310-1ffd-0132-08bb-0ea…
Kaikkia naisia viehättää rentut ja jännät miehet, iällä ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, puhut vain omasta puolestasi. OkCupid on deittisivusto, jolla on kymmeniä miljoonia käyttäjiä. Heidän datansa mukaan naisten mielestä parhaan näköisiä ovat suunnilleen omanikäiset miehet, miesten mielestä nuoret naiset.
Eli siinäkin faktaa ap:lle, että nuoret naiset eivät tykkää vanhoista sedistä. :D
Keskimäärin kaikki miehet pitävät 24-vuotiasta naisten kaikkein kuumimpana. Naisilla ei ole vastaavaa ulkonäön painotusta miehistä. Tästäkin huomaa, että miehet ovat naisia visuaalisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/04/05/10/274D117600000578-3026232-D…
Tämä viehättää.
Ihme hintelä karvakasa. Ja liian feminiininen samaan aikaan :D
T. Nainen 24v
"Hintelä" ja "feminiininen"? Et ole sitten Poldarkia katsonut? :D
(Aidan Turner, OMG ja nam.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet miellyttävät.Eivät nuorekkaat tai setämäiset.Vuodet ovat arvokkainta pääomaa.
Minä: Pitääkö marjoihin mieltyneet henkilöt enemmän mustikoista vai puolukoista?
Sinä: Pidän appelsiineista.
Ap
Hmm... Parempi vertaus ehkä olisi tämä:
Minä: Pitääkö kakkaan mieltyneet koirankakasta sinisellä vai punaisella rusetilla koristeltuna?
Sinä: Tuota, kukaan ei oikein halua kakkaa missään muodossa tai minkäänvärisellä rusetilla. Kiitos.
Edes meitä vanhempia naisia ei viehätä sedän näköiset miehet. Valitettavasti monet miehet ovat setämäisiä jo nuorina.
Gay fish kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siinäkin faktaa ap:lle, että nuoret naiset eivät tykkää vanhoista sedistä. :D
Et taida olla ihan kala-altaan vikkelä-älyisin fisu? Nuo "faktat" kuvaavat naisten mieltymyksiä keskimäärin, henkilökohtaset mieltymykset ovat asia erikseen. Johan tässä ketjussakin on ollut vanhempia naisia, jotka pitävät nuoremmista miehistä, vaikka "faktat" sanovat, että näin ei pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet miellyttävät.Eivät nuorekkaat tai setämäiset.Vuodet ovat arvokkainta pääomaa.
Minä: Pitääkö marjoihin mieltyneet henkilöt enemmän mustikoista vai puolukoista?
Ap
Minä: Pitääkö kakkaan mieltyneet koirankakasta sinisellä vai punaisella rusetilla koristeltuna?
Sinä: Tuota, kukaan ei oikein halua kakkaa missään muodossa tai minkäänvärisellä rusetilla. Kiitos.
Suomessa tuhansia aviopareja, joissa mies on vähintään 20 vuotta vanhempi. Tuollaisia avopareja ja tapailusuhteita sun muita tietysti on moninkertainen määrä aviopareihin verrattuna. Olipa helppoa osoittaa vertauksesi olevan huono. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä: Tuota, kukaan ei oikein halua kakkaa missään muodossa tai minkäänvärisellä rusetilla. Kiitos.Suomessa tuhansia aviopareja, joissa mies on vähintään 20 vuotta vanhempi. Tuollaisia avopareja ja tapailusuhteita sun muita tietysti on moninkertainen määrä aviopareihin verrattuna. Olipa helppoa osoittaa vertauksesi olevan huono. Ole hyvä.
Jos niitä on tuhansia, niin luulisi niitä näkyvän sitten ihmisten ilmoillakin. Vai eivätkö nämä nuoret naiset kehtaa kulkea pappojensa kanssa yhdessä?
Hyi hitto miten ällöä! Mulla oli kerran just tollanen asiakas (olen myyjä). Ällöttävän näköinen ja koko ajan yritti flirttailla ikäänsä vedoten. Koska olen asiakaspalvelutyössä, oli pakko vain kohteliaasti hymyillä, vaikka oksensin suuhuni.
Olen 15-vuotiaasta asti pitänyt itseäni reilusti vanhemmista miehistä.
Olen naimisissa kaksikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa.
Vähän ot mut mikä teidän mielestä on pahiten vikana niissä sedissä jotka juoksevat itseään reilusti nuorempien perässä? Vai onko kyse siitä että eivät vaan itse kehitystasoltaan ole sen korkeammalla, vaan lapsellisia ja tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ot mut mikä teidän mielestä on pahiten vikana niissä sedissä jotka juoksevat itseään reilusti nuorempien perässä? Vai onko kyse siitä että eivät vaan itse kehitystasoltaan ole sen korkeammalla, vaan lapsellisia ja tyhmiä?
Se, kun eivät tajua, että niiden parhaat päivät ovat menneet vähintään 10 vuotta sitten, ja etteivät he voisi vähempää kiinnostaa. Sen ajan mikä menee noiden setien hätistelyyn voisi käyttää huomattavasti paremminkin. Eli oman ikäisten kanssa seurusteluun.
Miksi setämiehet viehettää nuoria kun ei viehätä kypsempikään naisia?