Katsotteko yöllä Winnipegin vai Edmontonin pelin?
Vaikea päätttää kumman katsoisi, kun ovat yhtä aikaa. Laine pelaa ykköskentässä Scheifelen ja Ehlersin kanssa, mutta Piljujärvi pelaisi myös ykköskentässä CONNOR MCDAVIDIN ja Lucicin kanssa. Arhg.
Kommentit (9)
Aion katsoa Montrealin ja Chicagon pelit.
Oikeestiko joku viitsii noita katsoa?
Winnipegiä yritän seurata aina kun pystyn/jaksan. Olen tosin onnistunut näkemään vasta yhden Paten maalin. Mukava, kun on taas NHL:ssäkin "oma" joukkue!
En taida jaksaa valvoa. Jossain vaiheessa kun aamuyöstä herään niin kännykästä txt-tv 235. Toivottavasti näkyy paljon vihreetä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Winnipegiä yritän seurata aina kun pystyn/jaksan. Olen tosin onnistunut näkemään vasta yhden Paten maalin. Mukava, kun on taas NHL:ssäkin "oma" joukkue!
mullakin sattunut kaikki Winnipegin pelit olleen niitä, joissa Laine ollut kiikareilla. Epäilen, että Laine ei ole parhaimmillaan päiväpeleissä, jotka siis on niitä joita itse tullut katsottua.
Mitä katsomista siinä on, aikuiset miehet leikkii kuin pikkulapset hiekkalaatikolla.
Ei ole kyllä tuo NHL koskaan kiinnostanut pätkääkään ja olen vielä mies.
Laineen peli tietenkin. Kaveri taistelee nhl:n maalipörssin voitosta ja vieläpä tulokaskaudellaan. Winnipegin peli siis päivänselvä valinta.