Kävin eilen Keskisen Vesan kaupassa
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Panitko Tarjoushaukkaa? Kuulemma kylän Pelimies, naisia löytyy jonoksi asti. Kuulemma iso kulli.
Tarkoitatko Tarjoushaukalla Keskistä vai? En pannut Keskistä tai ketään muutakaan, olin mieheni ja kahden lapsemme kanssa ostoksilla.
Ap
Itse sain viimeksi nämä jutut alle kympillä: kaksi toppia,perus t paita ja hellemekko. Oikea arvo olisi ollut yhteensä 200e. Pistitkö paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
mitä ostit?
Joululahjan lapsille, kolmet miesten kalsarit, jumppapaidan, poranteriä, sulakkeita (semmoisia pieniä sähkölaitteisiin tarkoitettuja), toiselle lapselle toppahousut ja ruokaostokset ruokakaupan puolelta.
Ap
Näitkö Keskistä kaupassa? Oliko joulumaa avattu ja minkälainen se oli?
Vierailija kirjoitti:
Itse sain viimeksi nämä jutut alle kympillä: kaksi toppia,perus t paita ja hellemekko. Oikea arvo olisi ollut yhteensä 200e. Pistitkö paremmaksi?
Mulla oli jo etukäteen mietitty jutut, joita menin ostamaan, en ehtinyt katsella tarjouksia. Ainoastaan tuo jumppatoppi oli heräteostos, mutta sellaisen kyllä tarvitsin. Oli tuo lapsille ostamani Ryhmä Hau -juttu kyllä huomattavasti halvempi kuin jossain muualla, missä sitä katsoin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näitkö Keskistä kaupassa? Oliko joulumaa avattu ja minkälainen se oli?
En nähnyt tällä kertaa. Useinhan se siellä pyörii! Joulumaa oli Jäämetsä (tai jotain sinne päin), sellainen valkoinen lumottu metsä, missä oli kaikenlaista katsottavaa lapsille. Lapset tykkäsivät!
Ap
Löytyikö parkkipaikka helposti, toisinaan ei tahdo löytää tyhjää ruutua mistään?
Vierailija kirjoitti:
Löytyikö parkkipaikka helposti, toisinaan ei tahdo löytää tyhjää ruutua mistään?
Me lähdettiin aamupäivällä, oli aika tyhjää siellä ruokakaupan päässä. Oli vielä ihan hyvin tilaa siinä vaiheessa, kun lähdettiinkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Uuh, oikeen Keskisen Vesan kaupassa kävit...olipa repäsevä juttu!!!
Eikös vain!
Ap
Laskepa bensakulut, kuinka 'halvaksi' ne teidän ostokset oikein tulivat? Vai oliko ihan lomamatka?
Vierailija kirjoitti:
Laskepa bensakulut, kuinka 'halvaksi' ne teidän ostokset oikein tulivat? Vai oliko ihan lomamatka?
Meiltä on Keskiselle 50 km matkaa. En mä lähde sinne mitään tarjouksia katselemaan, vaan ihan sen takia, että se on lähellä oleva isompi kauppa, josta saa saman katon alta tavaraa moneen lähtöön. En harrasta mitään erityistä hintavertailua, joten en osaa sanoa, olivatko nuo muut tavarat jotenkin olennaisesti halvempia kuin muissa kaupoissa, tuskin. Sattumalta nyt tiedän, että se lasten lelu oli halvempi kuin jossain toisessa kaupassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin oikea arvo?? :DD Ei sellaista käsitettä ole oikeasti olemassakaan. Tavaran tai palvelun arvo on tismalleen se, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Jos nuo mainitsemasi rievut jäävät Vesan tankoon roikkumaan, niin hän ei saa niistä senttiäkään ja ne ovat arvottomia. Comprendro??
Kallis kauppa. Meiltä ei kannata sinne lähteä. Matkaa on n 50 km mutta täältä saa kaikki edullisemmin kuin Keskiseltä.
Sitä paitsi se on typerän mallinen kauppa nykyään ja älyttömän sekava. Siellä ei ole enää niitä sikahalpoja vaatteita niin kuin on olllut aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kallis kauppa. Meiltä ei kannata sinne lähteä. Matkaa on n 50 km mutta täältä saa kaikki edullisemmin kuin Keskiseltä.
Sitä paitsi se on typerän mallinen kauppa nykyään ja älyttömän sekava. Siellä ei ole enää niitä sikahalpoja vaatteita niin kuin on olllut aikoinaan.
Niin on, typerän mallinen. Mutta tuolta on helppo tehdä ostoksia yhdestä paikasta. Siellä on myös lapsille leikkipaikka.
Ap
Ennen (n. 10v sitten) sieltä saattoi tehdä todella edullisia löytöjäkin ja törmätä vaikkapa kosmetiikkatuotteisiin, joita ei tavallisten markettien valikoimissa ollut. Nykyään valikoima samanlainen kuin monissa muissakin paikoissa ja hintataso noussut. Eli ei ole enää mitään järkeä lähteä sinne ostoksille, jos ei asu tosiaan muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Valikoima muuttunut siis todella tylsäksi ja laadutonta krääsää ja rättiä (hintaansa nähden) on myös liikaa.
Panitko Tarjoushaukkaa? Kuulemma kylän Pelimies, naisia löytyy jonoksi asti. Kuulemma iso kulli.