Haluan asua vauvan kanssa kahdestaan ja jättää muut lapset miehelle
En kestä kun lapset ja mies sotkee joka paikan ja ärsyttää mua koko ajan.
Kommentit (7)
Siitä vauvasta kasvaa ihan samanlainen sotkija kuin muistakin.
Ap on hormoonihirviö. Miehellä ja lapsella on kestämistä.
Kaikista vauvoista tulee sotkevia lapsia. Ap, älä tee enempää lapsia.
Kyllä ne hormonit siitä tasoittuvat. Silloin kun lähdin synnyttämään, niin sanoin heipat meidän koirille ja lässytin että mamma tulee pian takaisin ja tuitui ikävä tulee. No, kun viimein palasin takaisin vauvan kanssa, niin ensimmäinen ajatukseni oli, että vihaan noita haisevia ja hössöttäviä rakkeja että piikille vaan! Mies piti koirista huolta ensimmäiset kolme kuukautta ja siinä pikkuhiljaa tuo outo inho katosi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hormonit siitä tasoittuvat. Silloin kun lähdin synnyttämään, niin sanoin heipat meidän koirille ja lässytin että mamma tulee pian takaisin ja tuitui ikävä tulee. No, kun viimein palasin takaisin vauvan kanssa, niin ensimmäinen ajatukseni oli, että vihaan noita haisevia ja hössöttäviä rakkeja että piikille vaan! Mies piti koirista huolta ensimmäiset kolme kuukautta ja siinä pikkuhiljaa tuo outo inho katosi.
Mulla oli vähän sama kissojen kanssa. Eikä asiaa auttanut se että kissa pissasi kaksi kertaa sänkyyn :D Olik viemässä piikille koko katin. Nyt 8kk synnytyksestä enkä tiiä mkten oon voinu aatella niin :D
No mitäs sit kun se vauvakin kasvaa ja alkaa sotkemaan? Isälleen kanssa?