Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin tänään kotiin kahden ja puolen viikon työmatkalta, tyttöystävä ei ollut sheivannut jalkojaan..

Vierailija
19.11.2016 |

Ymmärrän että hän ei välttämättä sheivaa jalkoja kun olen poissa.. Mutta olisi ollut kiva jos hän olisi nähnyt sen verran vaivaa, että olisi kotiintulopäivänäni huolitellut itseään hieman minua varten. Minäkin varmistin että näytin freessiltä ja hyvältä ja olin jo suunnitellut romanttisen jälleentapaamisen lahjoineen ja kaikkineen. Olen kieltämättä hieman pettynyt tyttöystävääni. En voisi kuvitella, että esim. Minttu Räikkönen ei sheivaisi jalkojaan kun Kimi palaa kisamatkalta. Niin ja ennen kuin trollit tulevat huutelemaan niin olen feministi ja tiedän ettei ole minun paikkani sanoa mitä nainen tekee kropallaan, mutta saa sitä silti olla pettynyt.

M31

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEE MUIJA!!! JSSAP!

Vierailija
22/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näit miten paljon nainen sinua arvostaa ja ajattelee. Kannattaisi varmaan miettiä hänen kiertoon laittamista ja etsiä uusi nainen, joka haluaa olla kaunis sinun kanssasi. Tämä nykyinen nainen on varmasti juuri sellainen nainen joka alkaa suhteen vakiintuessa läskiintyä ja syöpötellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläkin oikeus vaatia kumppaniltaan jotain tasoa.

Vierailija
24/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelläkin oikeus vaatia kumppaniltaan jotain tasoa.

Ehdottomasti. Tuo ap:n naisen karvaisuus olisi suurinpiirtein sama kuin jos mies ei olisi leikannut varpaankynsiään puoleentoista kuukauteen, yök yök yök. Niillä hän sitten raapisi sääriäni ja kuulisin vain sen kauhean narinan mikä kuuluisi kun kynnet lakanaa raapisivat.

Vierailija
25/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut sääreni vissiin viimeksi kesällä. Säärissä kasvaa pitkää ja mustaa karvaa, niin pitkää, että se jopa menee vähän laineille. Minulla onkin tässä pieni kokeilu päällä: kuinka pitkiksi karvat kasvavat.

Intiimialueita en muuten trimmaa myöskään. Ajattelen niin, että määrään itse kehostani, ja jos miestä ei miellytä, hän voi vapaasti vaihtaa seuraa. Olen oikeastaan jopa vähän kiintynyt karvoihini. Ne ovat osa minua. Tunnen oloni suorastaan alastomaksi ilman esim. säärikarvojani. Kainalokarvat on pakko ajaa, sillä jos ne pääsevät kasvamaan, hikoilen kainaloista aivan hulluna.

On myös hyvä, että miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa karvoitukseni. Eipä hän omaansakaan mitenkään hoida, parran toki ajaa ja parturissa käy. Mitenkäs on sinun laitasi Ap, kuinka usein sinä ajat sääresi?

Vierailija
26/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko hänelle kertaakaan 2,5 viikon aikana, että kaipaat häntä, tai mitään? Se voi olla todella olennaista. Olet tavallaan jättänyt hänet 2,5 viikoksi, sulla on ollut omaa elämää, ihmisiä... Äläpäs nyt vain ajattele, että olet niin hyvä tyyppi, että vaimokkeen pitäisi odottaa hepenissä paluutasi. Hän on eri ihminen ja hänen mielestään tilanne on voinut vaikuttaa masentavalta, yksinäiseltä jne. Ehkei hän ole halunnut satuttaa itseään, kun ei tiedä, millä mielellä kenties palaat.

Vierailija
27/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut sääreni vissiin viimeksi kesällä. Säärissä kasvaa pitkää ja mustaa karvaa, niin pitkää, että se jopa menee vähän laineille. Minulla onkin tässä pieni kokeilu päällä: kuinka pitkiksi karvat kasvavat.

Intiimialueita en muuten trimmaa myöskään. Ajattelen niin, että määrään itse kehostani, ja jos miestä ei miellytä, hän voi vapaasti vaihtaa seuraa. Olen oikeastaan jopa vähän kiintynyt karvoihini. Ne ovat osa minua. Tunnen oloni suorastaan alastomaksi ilman esim. säärikarvojani. Kainalokarvat on pakko ajaa, sillä jos ne pääsevät kasvamaan, hikoilen kainaloista aivan hulluna.

On myös hyvä, että miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa karvoitukseni. Eipä hän omaansakaan mitenkään hoida, parran toki ajaa ja parturissa käy. Mitenkäs on sinun laitasi Ap, kuinka usein sinä ajat sääresi?

No voihan sitä asian noin yrittää itselleen kauniiksi selitellä, että "on kiintynyt karvoihin" ja "ne ovat osa minua". Joopa joo, hyvähän se viidentoista vuoden seksittömässä parisuhteessa noin selittää ja rinta röyheänä täällä päteä karvojansa. Sen verran kuitenkin turhamainen olet, että kainalosi ajelet. Entä sinun viikset? Ja nännikarvat? Mites muuten naamasi, oletko luonnonkauniina aina liikenteessä vai paranteletko sitä? Ja hiuksesi? Ai niin, sinä olet tietenkin sellainen luomuneito, kaunis, upean sulokas karvasäärinen maatilan emäntä. Hyi.

Vierailija
28/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana, tuli vähän oksennusta suuhun.

Vierailija
29/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko hänelle kertaakaan 2,5 viikon aikana, että kaipaat häntä, tai mitään? Se voi olla todella olennaista. Olet tavallaan jättänyt hänet 2,5 viikoksi, sulla on ollut omaa elämää, ihmisiä... Äläpäs nyt vain ajattele, että olet niin hyvä tyyppi, että vaimokkeen pitäisi odottaa hepenissä paluutasi. Hän on eri ihminen ja hänen mielestään tilanne on voinut vaikuttaa masentavalta, yksinäiseltä jne. Ehkei hän ole halunnut satuttaa itseään, kun ei tiedä, millä mielellä kenties palaat.

Mt-ongelmainen tyttöystävä? Kiva.

Vierailija
30/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana, tuli vähän oksennusta suuhun.

Sama täällä. En haluaisi moiseen hirviöön pimeässä törmätä, saati sitten valoisassa. Liian pelottavaa.

Vierailija
31/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan sitä asian noin yrittää itselleen kauniiksi selitellä, että "on kiintynyt karvoihin" ja "ne ovat osa minua". Joopa joo, hyvähän se viidentoista vuoden seksittömässä parisuhteessa noin selittää ja rinta röyheänä täällä päteä karvojansa. Sen verran kuitenkin turhamainen olet, että kainalosi ajelet. Entä sinun viikset? Ja nännikarvat? Mites muuten naamasi, oletko luonnonkauniina aina liikenteessä vai paranteletko sitä? Ja hiuksesi? Ai niin, sinä olet tietenkin sellainen luomuneito, kaunis, upean sulokas karvasäärinen maatilan emäntä. Hyi.

Öö... Ollaan miehen kanssa oltu 3 vuotta yhdessä ja ihan akateemisia molemmat, eikä mitään maatalon emäntiä tai isäntiä. Ymmärrät varmaan, että sääret ei pahemmin hikoa, toisin kuin kainalot? Miksi säärikarvat on miehellä ok, mutta naisella luonnotonta? Olet vissiin itse pelkkä kapeakatseinen juntti.

Vierailija
32/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset sääret sitten olivat? :D En ole sheivannut jalkojani elokuun jälkeen ja sheivaan ne luultavasti vasta ensi keväänä. Kinttuni ovat kuitenkin oikein kelpo kintut ja mieheni ei edes huomaisi jos ne raapisin karvoista vapaaksi, niin vähän karvoja niissä on. Mutta jos säärikarvani olisivat karmeat mustat turkit, niin varmasti ne huoltaisin muutaman kerran viikossa ja varsinkin silloin kun olisi seksiä tiedossa. Sheivaisin, käsittelisin hyvällä kuorinta-aineella ja rasvaisin niin, että mieheni ei voisi pitää näppejään erossa minusta.

Mutta sinulla on nyt ainakin tieto, ettei typykkä ole tehnyt mitään luvatonta karvaisilla säärillään. :)

Siis jösses, mitä hinttapuleja teillä on "miehinä", jos kiihottumiseen tarvitaan jotain kuorintavoiteita ja rasvoja. Onneksi minulla on MIES, joka kiihottuu naisen kehosta karvoineen kaikkineen. Omista esteettisistä tarpeistani ajelen kyllä sääriäni joskus, koska tykkään käyttää hameista. Mies varmaan ottaisi mieluummin karvaisena, koska sänki pistelee ikävästi.

Vierailija
33/35 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, minun mieheni rakastelee minua innokkaasti, vaikken olisi edes jaksanut hiuksiani pestä... Melkoinen neiti taitaa ap olla... Voi näitä nuoria miehentekeleitä...

Taisi poloisella lerpahtaa.

Vierailija
34/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä! 

M28

Vierailija
35/35 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei tuon vertaa panosta suhteeseen niin ikävä kyllä taitaa olla joku toinen mies jo kiikarissa.. :/

Jep, ja se onkin sellainen tosimies, joka panee karvoista välittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän