Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aluskerrastossa salille?

Vierailija
19.11.2016 |

Salietiketistä tietävät,

mulla on pari treenipaitaa, joita myytiin teknisinä aluskerrastoina.

Voiko niillä mennä salille ihmisten ilmoille pukematta toisen treenipaidan päälle (tulee liian kuuma)?

Osaako joku vinkata sisäänkäyttöön sopivat treenicaprit, joista ei näy kyykätessä läpi?

t.aloittelija (nainen)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi mennä. Itselläni on käytössä Niken, Casallin ja 2XU:n trikoita, eikä noista mistään näy läpi. Yhdet HM:n trikoot "vuotaa", joten käytän niiden alla teknisiä mikroshortseja.

Vierailija
2/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei aluskerrastoja luokitella alusvaatteiksi salilla. Olen käyttänyt näitä juoksuharrastuksessa, joten on luonnollisesti muiden vaatteiden alla.

Mikä malli sulla on 2XU:sta? Itsellä on perusmalli ja näkyy ikävä kyllä kyykätessä läpi (varsinkin valkoisten alushousujen kanssa):

http://www.2xu.com/au/p/compression-tights/WA1968b.html

Tietty voi pukea alle mustat alushousut, mutta helpoiten on ostaa heti sopivat treenicaprit, ettei tarvitse muistaa erikseen pistää tietyt alushousut päälle salipäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite MCS:t on mulla (kultainen logo reidessä). Ovat kyllä yhtä kokoa liian isot, joten ehkä se tekee niistä läpinäkymättömät. Sovituskopissa kun menee kyykkyyn ja ottaa kuvan ahteristaan salamalla, selviää hyvin näkyykö läpi vai ei. Tietty tuo tuntuu ihan hemmetin typerältä, ja kuvat kannattaa muistaa poistaa...

Vierailija
4/4 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyykkäilemässä sovituskoppiin Elite MCS:t päällä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän