Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuisi, jos Facebook suljettaisiin huomenna?

Vierailija
19.11.2016 |

Vähenisikö yhteydenpito kavereihisi ja sukulaisiisi vai lisääntyisikö se?
Tulisiko vieroitusoireita?
Mitä tulisi tilalle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään koska en ole siellä.

Vierailija
2/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähenisi työt, sillä työstäni noin 50 % tapahtuu Facebookissa. Henkilökohtaisesti en ole FB:ssa, eli siltä osin mikään ei muuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta hömppää varmaan tulisi, kuten WhatApp-ryhmiä.

Vierailija
4/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kerrannaisvaikutukset olisivat massiiviset. Lähinnä niin että liian monet ihmiset saisivat hermoromahduksen ja lähtisivät kaduille raivoamaan.

Vierailija
5/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ainakaan vähenisi yhteydenpito.

Olisin hieman vahingoniloinen. Facebook tullessaan tappoi monta keskustelufoorumia, joista pidän paljon enemmän kuin Facebookista.

En kuitenkaan tiedä mikä nyt tulisi tilalle. Tuskin foorumit sellaisena kuin ne olivat. Toivon kuitenkin jotain vähemmän minäminäminä-kehujenkerjäysmediaa kuin facebook. Asiakeskeisempää.

Vierailija
6/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsisi enää draamalaamailemaan äityleihin ja mufasoihin. Muuhun en juuri fbtä käytäkään.

Vierailija
7/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. En ole siellä.

Vierailija
8/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olisi ongelmia, koska en sitä käytä kuin kuulumalla muutamiin ryhmiin. Se ottaisi päähän, kun juuri löysin todella hyvän ryhmän lapseni sairauteen liittyen ja olen sieltä saanut paljon arvokasta tietoa ja apua sekä vertaistukea. Toki noillekin asioille olisi perustettavissa korvaavat nettifoorumit (mitkä olisi muutenkin mieluisampia ja helpompia seurata), mutta se olisi harmi, kun en ole vielä kaikkia kirjoituksia sieltä ehtinyt lukea ja ne hyvät vertaistukitarinat katoaisi.

Vierailija
9/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttaisi elämääni kovinkaan suuresti. En käytä Feseä mitenkään usein. Jotkut kutsut pitäisi lähettää sähköpostilla tai vaikka soittamalla, mutta muuten en keksi ainakaan mitään haittaa. Hyvä asia voisi olla, että ihmiset tapaisivat toisiaan useammin ja vaihtaisivat kuulumisia kasvotusten.

Vierailija
10/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä facebookia oikeastaan mihinkään muuhun kuin lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden hankintaan kotialueeni kirppisryhmästä. Eli lastenvaatteiden hankinta hankaloituisi :)

Vierailija
11/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis enemmän aikaa trollata av:llä!

Vierailija
13/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, koska minulla ei ole FB-profiilia.

Vierailija
14/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitenkään. Joutuisin tekemään uudet tunnarit muutamaan palveluun jotka tukevat vain Facebookin OAuth-tunnistautumista. Ostaisin varmaan myös Twitterin osakkeita.

15/17 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten millään tavalla. Miksi edes muuttuisi? Mun ystävät ja läheiset pitävät yhteyttä ihan eri reittien kautta kuin naamakirja, kuten minäkin. Ei tulisi mieleenikään

harjoittaa "kävin paskalla"-päivityksiä, saati sitten olla facen kautta edes yksityisviestien kautta keneenkään yhteydessä. Mulla on varsin toimiva puhelin ja sähköposti, mistä mut tavoittaa. Facebook on turha ja ylimääräinen näiden yhteydenpitokanavien lisänä.

16/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kaivella aika monen kaverin yhteystiedot, sillä minulla ei ole läheskään kaikkin puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita tallessa. Facebook on pääasiallinen tapa, jolla pidän yhteyttä ystäviini, joten vähän aikaa olisi tosi hankalaa. Korvaava palvelu kyllä löytyisi, sillä Facebook palvelee todellista tarvetta, joka ei katoa, vaikka palvelu katoaisikin.

Vierailija
17/17 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sieltä nyt pari viikkoa poissa, eikä maailma vielä ole romahtanut🤔 pari ensimmäistä päivää lähinnä tuntui oudolta, nyt on vaan helpotus että ei tarvitse mennä sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi