Haluatko miljonääriksi.Saako kilauttaa ja kaveri googlettaa oikean vastuksen?
Kommentit (30)
No just. Mun mies 25v urheiluhullu ties Mustan Hämähäkin heti ku tuli oikea nimi.
Ei saa, mutta onhan sitä monet tehneet.
Vierailija kirjoitti:
100% varmaa että nuoret ei tiedä ilman googlettamista että ketä maalivahtia on sanottu mustaksi hämähäkiksi. Joku 60-70vuotias voisi tietää.
Että tämmöttii.
ap
Jos sinä et tiedä niin ei se tarkoita etteikö joku muu tietäisi. Itsekin tiesin ja ihan ilman vaihtoehtoja ja 1980-luvulla olen syntynyt enkä ole edes jalkapallosta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
No just. Mun mies 25v urheiluhullu ties Mustan Hämähäkin heti ku tuli oikea nimi.
höpö höpö.
"Tiesi" Arvasi todennäköisyydellä 1/4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, ja moni niin tekeekin. Esim. se kaveri kysymyksessä siitä, mikä instrumentti antaa orkesterin viritysäänen. Vastasi ensin viulu, sitten oboe. Googletin saman itsekin, ja ekana tarjottiin viulua, sitten vasta myöhemmissä tuloksissa oboeta. Oboe oli tosiaan oikein.
Tuskin. Joutui vain miettimään hetken.
Se kaveri nimittäin on laulaja ja tietää kyllä soittimistakin paljon.
Ko. nainen tiesi. Ei googlettanut.
ap.
Vierailija kirjoitti:
100% varmaa että nuoret ei tiedä ilman googlettamista että ketä maalivahtia on sanottu mustaksi hämähäkiksi. Joku 60-70vuotias voisi tietää.
Että tämmöttii.
ap
Tuolla logiikalla nuoret ei pystyisi vastaamaan tuohon Highway to Hell-kysymykseenkään oikein. Ihan "noloa isien musaahan" se on :D Not.
Jalkapallo kysymyksiä ei pitäisi kysyä ollenkaan. Suomalaiset ovat jääkiekkokansaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei miehesi tiedä maailman suosituimman urheilulajin kaikkien aikojen parhaana pidetyn maalivahdin nimeä ilman vaihtoehtoja, niin ei hän mikään urheiluhullu ole.
M23
Vierailija kirjoitti:
Verokarhun väärinymmärtämät tulivat avautumaan.😆
Eräs tappoi itsensä kun verotarkastaja keksi niin paljon kaikkea tuloa omasta päästään.
Peter Fryckmanin tapauksessa verovirkailija kyllästyi itseensä ja siihen että oli läpipaska ja kiusasi vuosia Fryckmania.
Että tämmöttii.
ap