Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia häitä toivoisit

Vierailija
19.11.2016 |

Oma vastaus: Erittäin vaatimattomat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa vain lähimmät sukulaisemme ja ystävämme. Ehkä kesällä, jossain tunnelmallisessa paikassa. Aika rennot ja luonnonläheiset, perinteiset. Hyvää ruokaa, jotain mukavaa ohjelmaa ja musiikkia. Tanssia ja viiniä. Lämminhenkisiä puheita. Kaikki viihtyisivät, ei olisi pönötystä tai teeskentelyä.

Vierailija
2/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just hääjärjestelyt alkamassa, ja niistä tulee sellaiset kuin halusinkin; molempien vanhemmat ja muutamat ystävät paikalla, pöytä lempiraflasta ja tarpeeksi viiniä. Virallinen osuus hoidetaan miehen kanssa maistraatissa kahdestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan omia.

Vierailija
4/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraattivihkiminen ja mahtavat juhlat: paljon hyvää ruokaa ja juomaa, hyvää musiikkia, tanssia. Ei mitään pönötystä eikä missään tapauksessa yhtään leikkiä.

Vierailija
5/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vaimon (ja ensirakkauden) kanssa isot kirkkohäät. Uuden kanssa haluaisin vain vaatimattoman maistraattivihkimisen josta ei tarvitse pitää meteliä.

Vierailija
6/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vastaus oli aika huono. Eihän siitä saa mitään selvää. Onko vaatimattomat luokkaa "maistraattiin, jossa kaksi todistajaa" vai "pienet kotona pidetyt, kymmenen henkilöä paikalla ja itse leiponut ja kokannut ruuat"?

Mutta itselläni on tällainen:

Vanhemmat, sisarukset ja kaksi parasta kaveriani sekä mummu ja täti sekä miehen puolelta lähimmät sukulaiset ja kaverit.

Häät pidettäisiin äidin hevostilalla, itse olisin leiponut ja ruoka ehkä tulisi muualta, pitopalvelusta esim. Kaikilla olisi hauskaa ja olisi ihana kesäpäivä. 25° lämmintä, aurinko paistaa ja linnut laulaa. Sellainen olisi paras :)