Avomieheni on koko ajan alasti
Nytkin tiskasi ja teki ruokaa takapuoli paljaana. Yleensä myös pelaa tietokoneella alasti, katsoo alasti televisiota ja hoitaa kaikki muutkin askareensa paljas penis edellä. Hän on 27v.
Muita alasti viihtyvien miesten kanssaeläjiä?
Kommentit (33)
Hän on myös usein todennut, että minun pitäisi myös olla alasti.
Ap
Ihan helvetin kiinnostavaa. ALASTI ihan.
Luulen että hän yrittää ujuttaa salakavalasti vastaavaa pukeutumista sinulle
Saattaa yrittää jopa tuikata tänään. Ole tarkkana
M
Minä tykkään olla kotona välillä alasti. Tykkäisin että miehenikin olisi, mutta hän jättää useimmiten vähintään kalsarit ja sukat päälle.
Mä olen itsekin kotona yleensä alasti :) en tiennyt että on jotenkin outoa.
T. Nainen 32
Voi ei. Toivottavasti ei tule hankaluuksia:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4383693/ketju/sohva_haisee_perseelta_mit…
Vierailija kirjoitti:
M
Voi olla. Vaikka kyllä hän "tuikkasi" jo tänään aiemmin.
Itse en viihdy alasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Voi olla. Vaikka kyllä hän "tuikkasi" jo tänään aiemmin.
Itse en viihdy alasti.
Ap
Miehesi siis tykkää eri asioista kuin sinä. Ei toi nyt kauheen poikkeuksellinen tilanne oo.
Eli AP:n mies on naturisti kotioloissa. Jos hygienia on kunnossa, en näe asiassa mitenkään valtavaa ongelmaa. Ja toivottavasti toki mies pistää jotain päälleen kun esim. anoppi tulee kyläilemään. Mutta eiköhän jokainen saa olla kotonaan niin kuin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ajatus tuntuu pahalta pidä vaatteet päällä vaikka hän sanoisi mitä. Oliko tuo ominaisuus selvillä jo ennen yhteenmuuttoa vai tuliko yllätyksenä?
Multa ois jääny yhteenmuutto suorittamatta jos ois selvinny että seukkakumppani on kotinudisti.
No nyt ymmärrän miksi joillain on kotona lähemmäs 25 astetta lämmintä.
Olen myös kotona alasti aina yksin ollessani. Mukavaa.
N 59
Jos meillä oltaisiin alasti koko ajan, niin uskoisin seksin määrän triplaantuvan. Voisi mennä jo överiksi.
Meillä on niin kylmä täällä aso-murjussa, että t-paita päälläkin palelee. Nytkin pitkähihainen ja paksu villatakki päällä. Täällä ei nakuilla. Hyi eiks sohvat likaannu perseistä :)
Mun kaveri joskus valitti et sen mies nakuilee. Ei tykänny tästä yhtään. Mä en haluis kattella heiluvia osia koko ajan. Mun 11v poika huutaa isälleen jo siitä jos on ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ajatus tuntuu pahalta pidä vaatteet päällä vaikka hän sanoisi mitä. Oliko tuo ominaisuus selvillä jo ennen yhteenmuuttoa vai tuliko yllätyksenä?
Multa ois jääny yhteenmuutto suorittamatta jos ois selvinny että seukkakumppani on kotinudisti.
Täytynee nyt tarkentaa, ettei avomies-sanan käyttö ole virallista. Kämppää maksan minä ja mies asuu eri paikkakunnalla. Hän on täällä kuitenkin käytännössä koko ajan nakuilemassa.
Ap
Kuulostaa kivalta :)