Saanko ostaa polven yläpuolelle ulottuvan hameen / mekon ja myös käyttää sitä?
Minulla on pihtikintut ja paksut pohkeet. Olen normaalipainoinen BMI:n mukaan, tosin nippa nappa, eli 24,9.
Kommentit (6)
Jos paan, tänne joku kirjoittaa että oli kamalaa, kun oli rumasäärisellä persjalalla kotelomekko.
Et saa. KIellän sen ehdottomasti koska et osaa moista asiaa päättää itse vaikka olet aikuinen.
Alan todella huolestua tämän maan tulevaisuudesta kun luen näitä "onko ok" ja "saanko luvan/voinko"-otsikoita....
Missä vaiheessa te ihmiset olette ulkoistaneet kykynne ajatella maalaisjärjellä ja tehdä päätöksiä ihan itsenäisesti???????
Vierailija kirjoitti:
Et saa. KIellän sen ehdottomasti koska et osaa moista asiaa päättää itse vaikka olet aikuinen.
Alan todella huolestua tämän maan tulevaisuudesta kun luen näitä "onko ok" ja "saanko luvan/voinko"-otsikoita....
Missä vaiheessa te ihmiset olette ulkoistaneet kykynne ajatella maalaisjärjellä ja tehdä päätöksiä ihan itsenäisesti???????
Omalla kohdallani se tapahtui jossain vaiheessa av-palstailun aikana. Täältä ymmärsin, että pitää kysyä lupa. Tosin vielä 10 vuotta sitten en todellakaan laittanut, nyt olen alkanut harkita asiaa. ap
Miksi et saisi? Mitä helvetin väliä jollain pohkeilla on, kyllä sä ihan hyvältä näytät kuitenkin