Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko ostaa polven yläpuolelle ulottuvan hameen / mekon ja myös käyttää sitä?

Vierailija
19.11.2016 |

Minulla on pihtikintut ja paksut pohkeet. Olen normaalipainoinen BMI:n mukaan, tosin nippa nappa, eli 24,9.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi? Mitä helvetin väliä jollain pohkeilla on, kyllä sä ihan hyvältä näytät kuitenkin

Vierailija
2/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paan, tänne joku kirjoittaa että oli kamalaa, kun oli rumasäärisellä persjalalla kotelomekko.

Vierailija
4/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. KIellän sen ehdottomasti koska et osaa moista asiaa päättää itse vaikka olet aikuinen.

Alan todella huolestua tämän maan tulevaisuudesta kun luen näitä "onko ok" ja "saanko luvan/voinko"-otsikoita....

Missä vaiheessa te ihmiset olette ulkoistaneet kykynne ajatella maalaisjärjellä ja tehdä päätöksiä ihan itsenäisesti???????

Vierailija
5/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa. KIellän sen ehdottomasti koska et osaa moista asiaa päättää itse vaikka olet aikuinen.

Alan todella huolestua tämän maan tulevaisuudesta kun luen näitä "onko ok" ja "saanko luvan/voinko"-otsikoita....

Missä vaiheessa te ihmiset olette ulkoistaneet kykynne ajatella maalaisjärjellä ja tehdä päätöksiä ihan itsenäisesti???????

Omalla kohdallani se tapahtui jossain vaiheessa av-palstailun aikana. Täältä ymmärsin, että pitää kysyä lupa. Tosin vielä 10 vuotta sitten en todellakaan laittanut, nyt olen alkanut harkita asiaa. ap

Vierailija
6/6 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. Mekko saa ylettää korkeitaan vesirajaan.