Suomalaiset näyttelijät, jotka eivät osaa näytellä mielestäsi hyvin
Ketkä suomalaiset näyttelijät ovat teidän mielestänne ns. huonoja/ammattitaidottomia? Yhden roolin tai ilmaisun ihmeitä?
Mulle tuli ainakin mieleen Sanna Stellan ja Eero Ritala. Niina Lahtinen myöskin, vaikkei hänellä olekaan näyttelijänkoulutusta.
Kommentit (82)
Kysy mieluummin, ketkä osaa. Tulee lyhyempi lista.
Eija Vilpas, puistatus! Menee ihan omana ittenään.
Mikko Kouki! Aina sellainen rasittava jankkaajatyyppi, luultavasti on vain oma itsensä eikä muuta osaa. Ulkonäkökin aina sama.
Iina ja Minka Kuustonen.
Niina Virtanen.
Aku Hirviniemi, putouksessa ok, muuten ei.
Essi Hellen
Vierailija kirjoitti:
Iina ja Minka Kuustonen.
Niina Virtanen.
Essi Hellen
Muuten samaa mieltä mut kyl Essi osaa
Vierailija kirjoitti:
Iina ja Minka Kuustonen.
Niina Virtanen.
Essi Hellen
En allekirjoita Iina Kuustosta. Hänhän on monipuolinen näyttelijä, osaa ottaa erilaiset roolit. Esim. Sykkeessä vittumainen hoitsu ja hömppärooli Klikkaa mua sarjassa. Perusteluja siis kaipaan väitteellesi.
En nyt ketään erikseen mainitse, näytteleminen on jäykkää töksähtelevää, aivan kuin näyttelijä odottaisi jännäkakka housuissa koska mun vuoro tulee, näytteleminen ei suju luontevasti ja jouhevasti.
No tuo loiri sais jo painua sinne mistä tulikin.
Miipa kirjoitti:
Ketkä suomalaiset näyttelijät ovat teidän mielestänne ns. huonoja/ammattitaidottomia? Yhden roolin tai ilmaisun ihmeitä?
Mulle tuli ainakin mieleen Sanna Stellan ja Eero Ritala. Niina Lahtinen myöskin, vaikkei hänellä olekaan näyttelijänkoulutusta.
luulin että lahtinen ja stellan ovat sama henkilö. Ritala on myös samaa paskaa suoltava. sillä on vielä joku puhevika. Pilasi monta Q teatteri esitystä läsnäolollaan, hyi!
Laura Birn. En saa ikinä, IKINÄ, mitään selvää sen puheesta. Piti etsiä tekstitykset Puhdistukselle, koska se puhui niin heiveröisesti ja mutisten.
Minttu Mustakallio on jokaisessa roolissa Minttu Mustakallio.
Lisään vielä, että Hanna-Riikka Siitonen!
Armi Toivasen aloittaja unohtikin listasta!
En myöskään oikein Jussi Vatasta pidä kovin taitava. Lista jatkuu: Mikko Leppilampi, Annu Valonen, Ville Haapasalo..
Joku kysyi hyviä:
Martti Suosalo, Kari Hietalahti, Mari Rantasila, Ismo Apell, Tiina Lymi, Nicke Lignell, Samuli Edellmann..
Heikki Paasonen Robassa. Eikö siihenkin olis saatu oikea näyttelijä.
Täältäkin ääni Minttu Mustakalliolle. Tuntuu, kuin esittäisi itseään tv-ohjelmasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Armi Toivanen.
On teatterissa aivan loistava.
Kaikki salkkarinäyttelijät. Paitsi ehkä Seppo.